- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Tnx. Dude!

En er volgde nog meer...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx. Dude!

Ja, best wel...
180kg bankdrukken, 140kg front press, dumbbell curls met 40kg, barbell curl 140kg (cheating!) 160kg smal bankdrukken, setjes smal drukken met 140 en 150kg.
Bovenarm 49,9999999cm (nooit 50 gehaald...)
Zonder A.S. mind you!
). Ik hoop dat je de discipline kunt opbrengen om je oude niveau te benaderen, je bent er nog jong genoeg voor. Als je dit toch van plan bent, zou het wel extra leuk zijn om een foto van nu naast een foto van over een jaar of 2 te kunnen zien. Je huidige gewicht is toch geen reden om dat te laten? Ik zie het als een uitdaging!Bedankt voor de opbeurende woorden!He Hummer, net je log even doorgenomen. Dat hierboven zijn monsterstats man, met name natuurlijk die arm curl; of het nou met of zonder cheaten is, sommige mensen scheuren hun armen er al af bij het oppakken (ik hoop dat deze mensen dan ook ophouden je log te vervuilen). Ik hoop dat je de discipline kunt opbrengen om je oude niveau te benaderen, je bent er nog jong genoeg voor. Als je dit toch van plan bent, zou het wel extra leuk zijn om een foto van nu naast een foto van over een jaar of 2 te kunnen zien. Je huidige gewicht is toch geen reden om dat te laten? Ik zie het als een uitdaging!
Ik ben erg benieuwd naar je vooruitgang de komende tijd. Succes, ook met je griptraining (ik krijg alleen de CoC 1.5 dicht, 2 lukt me nog niet, maar ik oefen niet vaak).

Toch schroom ik wel een beetje om m'n dikke lichaam hier op het forum te zetten...
Man, dan lachen die gasten hier zich een breuk!![]()
. Anders wacht je tot je een leuke na foto hebt om ernaast te zetten
. Sowieso, met je huidige stats til je al 90% van dit forum de sportschool uit
.
Gripboard heb ik ook wel al eens gekeken.Ben jij weleens op Gripboard.com geweest? Da's een bron van informatie over alles wat met hand en pols kracht te maken heeft. (welliswaar allemaal Engels)
Er is een speciale sectie voor het buigen van ijzer, waar voornamelijk filmpjes worden gepost.
Samen met een maat heb ik een youtube account waar ook wat filmpjes op staan van buigen; zowel braced (met behulp van knieën en lichaam) als unbraced (enkel de handen toegestaan).
http://www.youtube.com/user/jeroenluuc
Gefeliciteerd met die #2, welke grippers heb je nog meer?
Die oefening die ik bedoel met de hamer gaat als volgt: arm vooruit (elleboog en pols gestrekt) alsof je net iemand op z'n neus hebt getikt, op die manier houdt je de hamer vast (kop aan de kant van je duim). Nu draai je de kop van de hamer naar boven en draai je door zodat de kop aan de andere kant zit, en terug. (je arm blijft gestrekt vooruit)
Pas op dat je niet te ver door draait.
Heb je al eens een choke gebruikt voor je gripper? Dus dat je een slangklem om de gripper doet zodat je die vanaf bijvoorbeeld 2cm kan sluiten. (Om je te richten op dat laatste stukje)

Inx. Ik doe mijn best!

Ik zal eens kijken of ik de belichting goed kan krijgen...Die gasten zijn droevige mensen. Maar ok, ik begrijp het wel, eenmaal op het inet, altijd op het inet zeggen ze wel eens he. Anders wacht je tot je een leuke na foto hebt om ernaast te zetten
. Sowieso, met je huidige stats til je al 90% van dit forum de sportschool uit
.

Even vergeten...Heb je al eens een choke gebruikt voor je gripper? Dus dat je een slangklem om de gripper doet zodat je die vanaf bijvoorbeeld 2cm kan sluiten. (Om je te richten op dat laatste stukje)

Samen met een maat heb ik een youtube account waar ook wat filmpjes op staan van buigen; zowel braced (met behulp van knieën en lichaam) als unbraced (enkel de handen toegestaan).
[\quote]
leuke filmpjes om te zien! maar die Jeroen Veraart 80kg/176lbs bench pressgaat wel heel schuin he!
OT: lekker hummer! door blijven knallen! en dan zien we jou over een jaartje of 2 in de "senioren" sectie van een wereldweid bankdruk wedstrijd? ^^:
![]()
Ja die bench press gaat niet helemaal goed...Samen met een maat heb ik een youtube account waar ook wat filmpjes op staan van buigen; zowel braced (met behulp van knieën en lichaam) als unbraced (enkel de handen toegestaan).
[\quote]
leuke filmpjes om te zien! maar die Jeroen Veraart 80kg/176lbs bench pressgaat wel heel schuin he!
OT: lekker hummer! door blijven knallen! en dan zien we jou over een jaartje of 2 in de "senioren" sectie van een wereldweid bankdruk wedstrijd? ^^:
![]()
Dat ijzer buigen zou ik wel eens willen proberen, maar nu doen mijn armen zo zeer, daar wacht ik nog even een paar dagen mee!![]()
he hummer, net je log even doorgenomen. Dat hierboven zijn monsterstats man, met name natuurlijk die arm curl; of het nou met of zonder cheaten is, sommige mensen scheuren hun armen er al af bij het oppakken (ik hoop dat deze mensen dan ook ophouden je log te vervuilen). Ik hoop dat je de discipline kunt opbrengen om je oude niveau te benaderen, je bent er nog jong genoeg voor. Als je dit toch van plan bent, zou het wel extra leuk zijn om een foto van nu naast een foto van over een jaar of 2 te kunnen zien. Je huidige gewicht is toch geen reden om dat te laten? Ik zie het als een uitdaging!
Ik ben erg benieuwd naar je vooruitgang de komende tijd. Succes, ook met je griptraining (ik krijg alleen de coc 1.5 dicht, 2 lukt me nog niet, maar ik oefen niet vaak).
Nou, die boven de 20kg gaan al aardig tot failure hoor, maar die laatste, die "descending/afnemende" sets zijn echt tot failure.hey hummer! van die setjes biceps curls.. hoeveel doe jij ervan tot failure?.. der zitten aardig wat opwarmsetjes bij zie ik

)
(kan 'm zelf even niet vinden
)