- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja, oud, taai, en versleten, maar nog niet helemaal uitgerangeerd!Mooi te zien dat je die Latpull en Deadlift vrijwel puur op karakter hebt gedaan, zo zie ik het graag!

Ik zal die Ieren daar eens leren wat drinken is!In Dublin jezelf voorzien van de nodige rust en de nodige Koolhydraten![]()

Ssssstttttt....

Ja, het zijn niet alleen de Surinamers die niet lui zijn natuurlijk éh?!je character siert je man - sterke vertoning met zo weining slaap - nice rows

Ik was op tijd hoor!

Ik was op tijd hoor!
And I'm back...
Nog nooit zo veel gewandeld als de afgelopen dagen!
En ik haat wandelen!
Had ik nog "gewone" schoenen meegenomen i.p.v. m'n wandelschoenen...
Ik heb inmiddels al wat gelezen, en het is me opgevallen dat een hoop mensen aan het deloaden zijn, waren...
Dus beschouw ik de afgelopen dagen ook maar als zoiets!
Behalve voor de benen, voeten, knieën en heupen dan toch...
Nu voelt het weer al goed, maar had er de eerste dagen wel een beetje last van...
Leuk, vriendelijk volk, die Ieren!
Jammer dat ze geen bier lusten, de mietjes!![]()

Ik was op tijd hoor!
And I'm back...
Nog nooit zo veel gewandeld als de afgelopen dagen!
En ik haat wandelen!
Had ik nog "gewone" schoenen meegenomen i.p.v. m'n wandelschoenen...
Ik heb inmiddels al wat gelezen, en het is me opgevallen dat een hoop mensen aan het deloaden zijn, waren...
Dus beschouw ik de afgelopen dagen ook maar als zoiets!
Behalve voor de benen, voeten, knieën en heupen dan toch...
Nu voelt het weer al goed, maar had er de eerste dagen wel een beetje last van...
Leuk, vriendelijk volk, die Ieren!
Jammer dat ze geen bier lusten, de mietjes!![]()
Deload for the win!hahaha deload is een rage de laatste tijd hier ja.
welcome back.
... NOT!!!

Zo oelde het wel, maar toch bedankt maat!Welcome back. Alsof er niets is gebeurd......goed werk geleverd en is zeker niet beschamend!

Ik heb gewoon miezerige magere meisjespolsjes man, daar helpen geen polsbanden aan!Toch een goede training ondanks die klote polsen, helpen stevige polsbanden je niet?