- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Even een beetje structuur in de trainingen zien te krijgen...
Ik zit er sterk over te denken de rest van de week even rustig aan de volgende trainingen te doen...
Morgen, donderdag:
Deadlifts 100, 100, 100 Laatste sets allemaal: "amrap" (as much reps as possible)
Military presses 20, 50, 60
Power cleans 20, 40
Zaterdag:
Bench presses 60, 90, 100
Chin ups Bw, Bw, Bw
Front squats 50, 60
Maandag:
Squats 60, 90, 100
Bent over rows 60, 90, 100
Incline dumbbell presses 20, 30
Alles dus zo veel mogelijk reps met weinig gewicht.
Even een beetje bijkomen, en de pezen evenwat rust nemen.
Front squat wil ik wel eens voelen, na hem bijna 20 jaren niet gedaan te hebben...
Alle oefeningen die de schouders belasten even lekker laag in gewicht i.v.m. een seurende schouder, rechts...
De power cleans zijn technisch best moeilijk, en dus daarom hl laag in gewicht mee beginnen.
Ik denk dat het eigenlijk best een goed evenwichtig basic schema is, dat ook geschikt is om later weer lekker zwaar te doen.
En als de gewichten weer hoger worden, dan gaan ook de totaal aantal sets omhoog i.v.m. de warming up, vandaar dat er nu maar weinig sets gedaan hoeven te worden.
Het leek even dat deload de nieuwe rage was, dus waarom zou ik niet even een "breathertje" mogen hebben..?
Eventuele suggesties zijn natuurlijk welkom!
Ik zit er sterk over te denken de rest van de week even rustig aan de volgende trainingen te doen...
Morgen, donderdag:
Deadlifts 100, 100, 100 Laatste sets allemaal: "amrap" (as much reps as possible)
Military presses 20, 50, 60
Power cleans 20, 40
Zaterdag:
Bench presses 60, 90, 100
Chin ups Bw, Bw, Bw
Front squats 50, 60
Maandag:
Squats 60, 90, 100
Bent over rows 60, 90, 100
Incline dumbbell presses 20, 30
Alles dus zo veel mogelijk reps met weinig gewicht.
Even een beetje bijkomen, en de pezen evenwat rust nemen.
Front squat wil ik wel eens voelen, na hem bijna 20 jaren niet gedaan te hebben...
Alle oefeningen die de schouders belasten even lekker laag in gewicht i.v.m. een seurende schouder, rechts...
De power cleans zijn technisch best moeilijk, en dus daarom hl laag in gewicht mee beginnen.
Ik denk dat het eigenlijk best een goed evenwichtig basic schema is, dat ook geschikt is om later weer lekker zwaar te doen.
En als de gewichten weer hoger worden, dan gaan ook de totaal aantal sets omhoog i.v.m. de warming up, vandaar dat er nu maar weinig sets gedaan hoeven te worden.
Het leek even dat deload de nieuwe rage was, dus waarom zou ik niet even een "breathertje" mogen hebben..?

Eventuele suggesties zijn natuurlijk welkom!
Laatst bewerkt:

(Was even een beetje veel gevraagd...)