XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

Bedankt voor de goede raad allemaal, maar zeg eens wat nieuws mannen! :jk:
Nee hoor, het is me allemaal wel duidelijk, jullie willen liever van die homofiele trainingen zien in m'n log...
Sissy squats 3x8x30kg
Side lunges 3x10x5kg
Beach boy crunches 3x15xBw
Zulk soort verslagen...
Eerst maar eens wat genezen.
M'n schouder doet echt gek, en ik heb geen zin om weer te verrekken van de pijn als de laatste keer dat ik last had van m'n schouder.
En nee, ik geloof niet dat het komt door die neck presses van laatst! ;)
Ik heb wel het idee dat de pees in mijn onderarm een stuk opgeknapt is.
Gisteren weer eens hemelvaartdag gaan vieren in Axel(?!) en behoorlijk dronken geworden...
Maar dat was medisch verantwoord i.v.m. de betere doorbloeding door middel van de alcohol!
Naderhand nog even een grote frites met stoverij en mayo genomen, en voor de eiwitten een cervela met curry! :D
Nee, John is weer lekker bezig!
Vandaag maar weer een beetje lijnen... :o
Misschien trainen..?
In ieder geval wel kozijnen schuren... :rolleyes:

Hela, niemand heeft beweerd dat je :gay: moet worden ;)
Maar wellicht dat je beperken tot de wezenlijke dingen helpt, back to basic! De grote 5! En dan trainen met submaximale gewichten (max. 80% van je 1RM). Het is maar een :idee: maar je bent oud genoeg en hopelijk ook wijs genoeg :p om te weten wat goed voor je is!

Suc6 met kozijnen schuren :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Tnx. Hug,
Maar ik doe al voornamelijk de grote 5 hoor.
Heel af en toe eens wat extra, maar meestal niet hoor...
Veels te lui voor!
Ik heb gemerkt dat 80% van je max. al wat zwaar is, want dat is een beetje wat ik nu deed éh...
Bankdrukken tot een 120kg, BOR's ietsjes zwaarder soms, deadlift 180, squats één keer tot 180 gegaan voor 8 reps en 5 dagen nodig gehad om bij te komen!
Ik zal beter de eerste tijd nog wat minder gewicht pakken tot ik wat minder krakkemikkig ben.
Setjes van 12-15 ofzo, dan zijn de gewichten automatisch al wat minder!
Maar vandaag eerst maar eens de was doen, de keuken opruimen, kozijnen schilderen, nieuwe tuinslang maken, verzekeringsagent ontvangen voor een besprekingetje, in de namiddag naar een verjaardag (we gaan chinees halen...) stofzuigen...
En dat alles niet noodzakelijkerwijs in die volgorde...
Trainen zal er toch niet van komen, dus da's misschien wel het beste..?

homofiele trainingen hoeft nou ook weer niet hummie , die zijn er al genoeg :D - jij moet opzoek naar de gulden middenweg - op zoek naar de heilige graal of zoiets en vind daar de balans in de training die hard is , maar uw lichaam ook kunt hebben - succes mate

• #1.164
homofiele trainingen hoeft nou ook weer niet hummie , die zijn er al genoeg :D - jij moet opzoek naar de gulden middenweg - op zoek naar de heilige graal of zoiets en vind daar de balans in de training die hard is , maar uw lichaam ook kunt hebben - succes mate
Thanks mate! :D

Tnx. Hug,
Maar ik doe al voornamelijk de grote 5 hoor.
Heel af en toe eens wat extra, maar meestal niet hoor...
Veels te lui voor!
Ik heb gemerkt dat 80% van je max. al wat zwaar is, want dat is een beetje wat ik nu deed éh...
Bankdrukken tot een 120kg, BOR's ietsjes zwaarder soms, deadlift 180, squats één keer tot 180 gegaan voor 8 reps en 5 dagen nodig gehad om bij te komen!
Ik zal beter de eerste tijd nog wat minder gewicht pakken tot ik wat minder krakkemikkig ben.
Setjes van 12-15 ofzo, dan zijn de gewichten automatisch al wat minder!
Maar vandaag eerst maar eens de was doen, de keuken opruimen, kozijnen schilderen, nieuwe tuinslang maken, verzekeringsagent ontvangen voor een besprekingetje, in de namiddag naar een verjaardag (we gaan chinees halen...) stofzuigen...
En dat alles niet noodzakelijkerwijs in die volgorde...
Trainen zal er toch niet van komen, dus da's misschien wel het beste..?

Een deloadweekje moet kunnen...rust doet soms wonderen verrichten!
Enne kijk uit met blessure's bij het klussen aan, om en in het huis...daar gebeuren eerder gevaarlijke dingen dan tijdens het trainen ;)

En een deload betekent niet de hele bier-voorraad in Terneuzen opmaken:D

Gewoon wat kalmer aan doen;)

Ook met lichtere gewichten kan je sterke prestaties neerzetten, trouwens er zijn heel veel BB'ers die zweren bij lichtere gewichten en veel herhalingen. Een goed idee is dan om je spieren al voor te vermoeien met isolatie alvorens je de compounds aanpakt, word in de body building wereld heel veel gedaan.

tieves, moet ik dressed black WEER quoten wegens een goede post.

think about it Hummer, het geeft niet altijd evenveel voldoening als die heavy weights maar op jouw leeftijd :rolleyes: moet je echt een beetje aan de scharniertjes gaan denken, ze beginnen te slijten.

Krijg ik nu een prijs?:D
Bedankt Loo, ik kan hetzelfde zeggen van jouw posts!

• #1.169
Sorry Marrkos, ik was inderdaad even in de war...
Ik had "deload" gelezen als"full load" en dacht dat ik wat moest aansterken met wat extra koolhydraatjes... ;)

En Loo, snap je hoe frustrerend het is dat van die lichtgewichten als jij de vloer aanvegen met iemand als mij als het gewichten betreft..?
Da's echt heel erg... :o

Dressed heeft de oplossing gevonden voor older dudes natuurlijk... :D

• #1.170
Deloaded, bloathed, en beu om buiten spel te staan!

Nog één dagje rust, en dan ga ik weer beginnen hoor...
Er is werk aan de winkel!
Ik zie hier gewichten langskomen, en verslagen van trainingen die me doen watertanden!
Dan maar strijdend ten onder hoor...
Ik heb maar weer eens een nieuw plan opgesteld.
4 zware trainingen in m'n vrije week, en 3 lichtere trainingen in m'n werkweek.
De reprange zal ik wel een beetje op het gevoel houden, en de gewichten wat lager.
Een beetje HIT achtig, niet te veel sets, maar wel redelijk intensief na een gedegen warming up.
Beetje DoggCrapp achtig gedoe eigenlijk...
Beetje opwarmen zoals bij de meeste mensen de volledige training is, en dan een beestachtige set erachteraan! :D
Damn, als ik zie wat sommige van die "magere hazen" hier op DBB voor gewichten verzetten, voel ik me echt een "ouwe, zwakke, over z'n top heen geschoten, en zwaar op de terugweg zijnde, ouwe lul"... :o
Sommige gasten zien er uit of ze nooit iets anders gedaan hebben als wat badminton op het strand, maar pakken toch behoorlijke gewichten.
Ik snap er niks van...
Frustrerend! :rolleyes:
Morgen maar weer eens beginnen.
En die schouder laat ik anders wel een spuitje cortizoneshit in geven...
De elleboog met ijs koelen net als d'n Dressed, en voor de rest tanden op elkaar, en net doen of het lekker is! :D
Luctor et Emergo! :thumb:

Dat lijkt me een goede manier Hum! Een voordeel van een tenniselleboog is dat het een soort blessure is dat eigenlijk niet erger word, als je met behulp van ijs door de pijn gaat dan moet je geen schrik hebben dat het verergert. Dat is in elk geval wat ik gehoord heb van een dokter, en inderdaad zit ik al jaren met die ellebogen en het blijft zowat op hetzelfde niveau huppelen.
Ja je kan ook behoorlijke gewichten pakken met een relatief laag lichaamsgewicht, kijk maar naar die lichtgewicht gewichtheffers van soms maar 60 kg, wat die omhoog steken daar moeten wij nog niet aan denken.

Nog één dagje rust, en dan ga ik weer beginnen hoor...
Er is werk aan de winkel!
Ik zie hier gewichten langskomen, en verslagen van trainingen die me doen watertanden!
Dan maar strijdend ten onder hoor...
Ik heb maar weer eens een nieuw plan opgesteld.
4 zware trainingen in m'n vrije week, en 3 lichtere trainingen in m'n werkweek.
De reprange zal ik wel een beetje op het gevoel houden, en de gewichten wat lager.
Een beetje HIT achtig, niet te veel sets, maar wel redelijk intensief na een gedegen warming up.
Beetje DoggCrapp achtig gedoe eigenlijk...
Beetje opwarmen zoals bij de meeste mensen de volledige training is, en dan een beestachtige set erachteraan! :D
Damn, als ik zie wat sommige van die "magere hazen" hier op DBB voor gewichten verzetten, voel ik me echt een "ouwe, zwakke, over z'n top heen geschoten, en zwaar op de terugweg zijnde, ouwe lul"... :o
Sommige gasten zien er uit of ze nooit iets anders gedaan hebben als wat badminton op het strand, maar pakken toch behoorlijke gewichten.
Ik snap er niks van...
Frustrerend! :rolleyes:
Morgen maar weer eens beginnen.
En die schouder laat ik anders wel een spuitje cortizoneshit in geven...
De elleboog met ijs koelen net als d'n Dressed, en voor de rest tanden op elkaar, en net doen of het lekker is! :D
Luctor et Emergo! :thumb:

Haha je hebt het nou toch niet over mij hé :D
Succes met je nieuwe trainingsplan ik hoop dat het voor je werkt en de blessure's op afstand houdt!
Rustig aan met je schouder!

• #1.173
Dat lijkt me een goede manier Hum! Een voordeel van een tenniselleboog is dat het een soort blessure is dat eigenlijk niet erger word, als je met behulp van ijs door de pijn gaat dan moet je geen schrik hebben dat het verergert. Dat is in elk geval wat ik gehoord heb van een dokter, en inderdaad zit ik al jaren met die ellebogen en het blijft zowat op hetzelfde niveau huppelen.
Ja je kan ook behoorlijke gewichten pakken met een relatief laag lichaamsgewicht, kijk maar naar die lichtgewicht gewichtheffers van soms maar 60 kg, wat die omhoog steken daar moeten wij nog niet aan denken.
Tnx. for the support Dressed. ;)
Tsja, als zo'n tenniselleboog niet erger word, kan ik er wel mee leven.
Doet soms wel pijn, maar daar kan ik wel tegen.
Ik denk dat ik op de één of andere manier altijd op de juiste manier train om massa aan te zetten, want ik word niet vetter (dat kon ook haast niet natuurlijk...) en wel relatief zwaarder.
En die gewichtsheffers hebben natuurlijk de techniek perfect onder controle éh..?
Die combinatie van kracht en snelheid, en jaaarenlang trainen...
Ja, dan ben ik maar een mietje... :o ;)

Haha je hebt het nou toch niet over mij hé :D
Succes met je nieuwe trainingsplan ik hoop dat het voor je werkt en de blessure's op afstand houdt!
Rustig aan met je schouder!
Ook wel een beetje man... :o
Maar in de beste zin van het woord hoor! :D
Laten we eerlijk zijn, jij bent zeker geen vierkante bonk van een vent, maar je gaat daar toch maar mooi even rechtstaan met 200kg! :bow:
Je bent natuurlijk nog jong, en zult veel beter reageren op je trainingen dan ik op m'n 43ste, maar toch...
Als iemand zoals jij stug blijft volhouden, en het kan opbrengen om nog jaren hard te trainen, dan hou ik m'n hart vast! :thumb:
Als je toch ziet dat ik met m'n 140kg en armen en een nek van 50cm maar hetzelfde kan deadliften ben je een behoorlijk sterke gast vind ik.
En tenzij ik door je filmpje een beetje op het verkeerde been gezet ben, ben jij (nog!!!) niet zo'n gast waar de mensen van onder de indruk zijn, en altijd schlemielig moeten vragen of je meedoet aan de sterkste man wedstrijden...
Nogmaals: ik zie dat allemaal alleen als positief éh!
Je bent jong, en hebt nog tijd zat om groter te worden, en dan zul je eens wat meemaken!
De jeugd heeft de toekomst! :thumb:

Ik had persoonlijk het idee dat ik op m'n sterkst was zo tegen m'n 30ste.
Ik trainde toen jammer genoeg niet, maar goed....
Toen ik voor in de 20 was, was ik wel wat meer waard als nu, en dat is een beetje moeilijk voor me, soms... :rolleyes:
Als je echter blijft trainen, denk ik dat je tot (ver?) na je 30ste nog steeds winst kan maken in kracht en massa.
En ja, massa is op powerlifting wedstrijden natuurlijk niet echt een voordeel (gewichtsklassen) maar het is wel leuk op straat en in de kroeg.
Mensen zullen je toch minder snel lastig vallen! :D

Tnx. for the support Dressed. ;)
Tsja, als zo'n tenniselleboog niet erger word, kan ik er wel mee leven.
Doet soms wel pijn, maar daar kan ik wel tegen.
Ik denk dat ik op de één of andere manier altijd op de juiste manier train om massa aan te zetten, want ik word niet vetter (dat kon ook haast niet natuurlijk...) en wel relatief zwaarder.
En die gewichtsheffers hebben natuurlijk de techniek perfect onder controle éh..?
Die combinatie van kracht en snelheid, en jaaarenlang trainen...
Ja, dan ben ik maar een mietje... :o ;)

Ook wel een beetje man... :o
Maar in de beste zin van het woord hoor! :D
Laten we eerlijk zijn, jij bent zeker geen vierkante bonk van een vent, maar je gaat daar toch maar mooi even rechtstaan met 200kg! :bow:
Je bent natuurlijk nog jong, en zult veel beter reageren op je trainingen dan ik op m'n 43ste, maar toch...
Als iemand zoals jij stug blijft volhouden, en het kan opbrengen om nog jaren hard te trainen, dan hou ik m'n hart vast! :thumb:
Als je toch ziet dat ik met m'n 140kg en armen en een nek van 50cm maar hetzelfde kan deadliften ben je een behoorlijk sterke gast vind ik.
En tenzij ik door je filmpje een beetje op het verkeerde been gezet ben, ben jij (nog!!!) niet zo'n gast waar de mensen van onder de indruk zijn, en altijd schlemielig moeten vragen of je meedoet aan de sterkste man wedstrijden...
Nogmaals: ik zie dat allemaal alleen als positief éh!
Je bent jong, en hebt nog tijd zat om groter te worden, en dan zul je eens wat meemaken!
De jeugd heeft de toekomst! :thumb:

Ik had persoonlijk het idee dat ik op m'n sterkst was zo tegen m'n 30ste.
Ik trainde toen jammer genoeg niet, maar goed....
Toen ik voor in de 20 was, was ik wel wat meer waard als nu, en dat is een beetje moeilijk voor me, soms... :rolleyes:
Als je echter blijft trainen, denk ik dat je tot (ver?) na je 30ste nog steeds winst kan maken in kracht en massa.
En ja, massa is op powerlifting wedstrijden natuurlijk niet echt een voordeel (gewichtsklassen) maar het is wel leuk op straat en in de kroeg.
Mensen zullen je toch minder snel lastig vallen! :D

Leuke uitgebreide reactie van je! ;)
Ik ben zeker nog geen vierkante bonk van een vent maar ben er hard voor aan het trainen.
Ik hoop dat ik het kan volhouden dat jarenlange trainen en eten en dan zal het vanzelf komen inderdaad.
Vanaf het moment dat ik me echt ben gaan verdiepen in trainingen en voedingsschema's ben ik krachtsport al leuker gaan vinden.
Mijn ambities liggen (nog) niet op het podium ik wil een mooi gespierd fysiek en nog veel sterker worden.
Want wat een machtig gevoel als je 200kg in je handen hebt of 140 kg in je nek heb hangen dan word je hongerig en wil je meer! :D
Ik ga me best doen om een beest te worden!

Voor jou alleen maar respect dat je op je 43ste nog lekker aan het trainen bent!
Keep on pumping!:cool:

• #1.175
Leuke uitgebreide reactie van je! ;)
Ik ben zeker nog geen vierkante bonk van een vent maar ben er hard voor aan het trainen.
Ik hoop dat ik het kan volhouden dat jarenlange trainen en eten en dan zal het vanzelf komen inderdaad.
Vanaf het moment dat ik me echt ben gaan verdiepen in trainingen en voedingsschema's ben ik krachtsport al leuker gaan vinden.
Mijn ambities liggen (nog) niet op het podium ik wil een mooi gespierd fysiek en nog veel sterker worden.
Want wat een machtig gevoel als je 200kg in je handen hebt of 140 kg in je nek heb hangen dan word je hongerig en wil je meer! :D
Ik ga me best doen om een beest te worden!

Voor jou alleen maar respect dat je op je 43ste nog lekker aan het trainen bent!
Keep on pumping!:cool:
Gaat helemaal goed komen man!
Beetje oppassen voor blessures omdat je zo graag zwaar gaat, en de weg ligt open voor je!
We houden je in de gaten. ;)
En tnx. :D

• #1.176
Voorzichtige training van vandaag, beetje rug, klein beetjetriceps.

Wide grip lat pull down,
30x50
12x60
10x90
8x100
8x110

Curl grip lat pull down,
8x110
5x120
5x125

Parallel grip lat pull down,
6x120
5x125
5x130
5x135
5x135

High pully face pulls,
20x35
12x42,5
12x42,5

Medium Low pully face pulls,
12x45
12x45
12x45

Low pully face pulls,
12x45
12x45 (klein steekje in de rechter schouder...)

Narrow grip bench press,
30x20
12x60
10x100
8x110 (iets minder klein steekje in de rechterschouder!)

Ik wilde niks forceren omdat het eindelijk weer iets beter gaat met al m'n ellendige blessures, dus heb het hier maar voor gezien gehouden.
Nog een ruim half uur kaak cardio gedaan, en dan snel op de fiets om een whey sjéékje met magere melk gereden.
Toen nog een half uurtje gaan fietsen met Hummer ( M'n SBT )
4 krentenboterhammetjes met pindakaas, en 4 ei-eiwitten gegeten, en dit getyped...
Zo maar weer naar m'n bed, want het ziet er naar uit dat een nachtdienst aan m'n broek krijg! :rolleyes:
Voelde heerlijk aan deze training, na al dat niks(?!) doen van afgelopen weken.
Beetje oppassen met m'n schouder, en rustig verder gaan! :thumb:

wat een hoop pulls seg ... sjees

sterk !

Ja idd.. Alle oude sterke mannen gaan aan de BB-ing shizzle:(

Toch nette training Hum!

Flink lopen trekken Hummer!

Met die gewichten van de pull down zou ik de pull up gaan doen... mooie bb training!

Terug
Naar boven