MuscleMeat

Ouwe vent training (1966)

draaien van de dumbbells moet je lekker overlaten voor jongens die fitnessen, het staat leuk maar het is totaal nutteloos en blessure risico verhogend.

lekkere curlzzzzz op 67,5 kg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
De discolates zoals dressed al zei moet je niet voor of na een schouderbelastende training doen. Altijd 1 vrije dag ertussen laten.
Daarnaast moet je een hele grote bandhanddoek pakken als je nog niet zo flexibel bent om het met een bezemsteel te doen. Gewoon rechtop staan probeer het zo veel mogelijk zonder te forceren. De volgende keer dezelfde handdoek iets smaller pakken ook al is het maar een paar MM bij wijze van spreken. Dan wordt je steeds flexibeler als het goed is.

50 reps doe ik momenteel met handdoek wordt wel steeds flexibeler. Ook bezoek ik 2x per week een half uur de fysio voor mijn blessure.

Hopelijk binnenkort met de bezemsteel:D
s6 grote.
Tnx. ik hou er rekening mee! :thumb:
Mijn armen draaien bijna horizontaal... :o
Ik ga eens zoeken naar een bezemsteel van 1,80mtr....

stevig ,stevig stevig hummie , heb jij echt het gevoel met dat suppineren dat je je bovenkant borst beter aanpakt dan als jij hem niet doet - ik denk aan een minimaal verschil , zeker op ons niveau;)

rc-oef gelijk mee beginnen - werkt goed

sterke declines by the way
Nee, ben ik 28 jaar geleden mee begonnen, en het is een gewoonte geworden...
Stom...
Ik denk nu dat het slecht voor je schouders is.
Rc ga ik doen! :thumb:

Het draaien van de dumbbells levert in mijn opinie niets extra op, het is een beetje hetzelfde als met de Arnold Press, die eigenlijk niets extra bijbrengt aan de oefening (Het is dan wel een oefening van de grote Schwarzenegger maar even goed). Het suppineren is imo best wel slecht voor de schouders.
I agree brother. :cool:

draaien van de dumbbells moet je lekker overlaten voor jongens die fitnessen, het staat leuk maar het is totaal nutteloos en blessure risico verhogend.

lekkere curlzzzzz op 67,5 kg!
Fitness is my middle name! :D
Die curls zijn puur voor mijn ego.
Met (veel) minder gewicht heb ik véél meer gevoel, en een betere pomp... :rolleyes:
Misschien mijn ego eens opzij zetten en een paar fatsoenlijke biceps kweken..?
Ik heb bijna geen ontwikkeling in de biceps... :o

Go fitnesshum! :D

Ego in the Gym rules !!! Gogo heavy weights :p

Ik vind dat je er nog best netjes bij staat op dat filmpje Hum:)

Ik dacht dat je zei dat je zo'n ouwe kerel was:D

je hebt helemaal gelijk hummie - van iedere trainingsvorm is wat te zeggen - positief of negatief - jij bepaalt en niemand anders , en als dat een fitness-oef - lekker belangrijk , alsof al die powerlifters zo hard trainen ? het is gewoon anders - point

• #1.210
je hebt helemaal gelijk hummie - van iedere trainingsvorm is wat te zeggen - positief of negatief - jij bepaalt en niemand anders , en als dat een fitness-oef - lekker belangrijk , alsof al die powerlifters zo hard trainen ? het is gewoon anders - point
Stukgaan met fitnessgewichtjes net als Mossel is ook behoorlijk hardcore éh..?
Hardcore fitness! :D
En what's in a name?
Het is allemaal krachttraining imo, met andere doeleinden misschien, maar toch! :thumb:

onze sarge is er nu van overtuigd dat er meerdere methode's zijn qua trainen - dat kan idd ook hardcore-fitness zijn:D

als je maar plezier hebt hummie :D

• #1.212
Full body hardcore fitness luie ouwe vent training van een kwartier!

Incline leg presses,
56x180kg
Burn, baby burn!
Niet zozeer de bovenbenen, maar de kuiten! :eek:

Incline dumbbell bench presses,
30x30kg
Moe... :o :D

Supinated grip lat pull downs,
23x100kg
Direct gevolgt door:
7x100kg
Geloof het of niet, maar dit brande als een gek, en gaf een goed gevoel! :thumb:

Na al die nachtdiensten, en verder weinig tijd, was dit de ultieme training!
Een heerlijk gevoel er aan overgehouden.
In and out in 15 minutes Baby! ;)
Dan zit je nog een eind van de catabole fase af vrienden! :D

Volgende week kan ik er denk ik wel weer echt tegenaan, de schouder voelt bijna helemaal goed.
De onderarm pees heb ik helemaal onder controle... :rolleyes:
De elleboog negeer ik nog maar een beetje... :p

Have a nice weekend Dudes! :thumb:

56 repper? sick! en 30 repper op de incline ook een aardige burn?

Lekker kort bezig geweest zal aan het weer gelegen hebben inderdaad laten we het daar maar op houden grote..:rolleyes:

Goed weekend.

• #1.214
Ja daar branden de spieren van als de hel, goed bezig, kort maar zéér krachtig!

Die heel hoge reppers die zijn volgens mij het allerzwaarste, kort en zwaar is imo veel gemakkelijker dan hoge reppers, heb jij ook dat gevoel?

• #1.218
Die heel hoge reppers die zijn volgens mij het allerzwaarste, kort en zwaar is imo veel gemakkelijker dan hoge reppers, heb jij ook dat gevoel?
Zeker weten!
Zeker omdat "we" meer gewend zijn aan die korte uitbarstingen van kracht die we trainen plegen te noemen. ;)
Ik denk dat als je het gewicht niet al te laag kiest, het veel meer vezels en reserves aanspreekt als bij de kortere sets.
Ik zal niet zeggen dat het beter is voor massa en kracht, maar ik herinner me wel dat bijv. Tom Platz altijd lange sets deed tot het uiterste, en die man had toch ook zat massa...
Ik herinner me nog een set bankdrukken met 100kg van 30reps, dat was toen echt mijn max. (nu red ik het niet... :o ) en na die set was ik echt helemaal kapot.
Net als laatst 30x80kg squats of 20x100kg squats.
Ga je helemaal kapot op vind ik.
Je moet er wel voor in de (hardcore!) stemming zijn imo.
Als ik dat in jouw verslagen soms ook zie, na al die zware werksets squats van je...
Respect hoor! :thumb:
Ik voel nu van die éne set leg pressesal wat spierpijn in m'n benen komen... :o
Dat zegt wel iets.
De kuiten zijn ook al een beetje "zwaar"... :rolleyes:
Ik heb enorm veel zin in volgende week.
Volgens mij kan ik dan weer wel nagenoeg pijn en probleemloos trainen! :thumb:

welcome in the bb-scene - als je altijd met korte reppies werkt , dan zijn dit soort sessies moordend - maar daar doen we het toch voor

Bijzondere training hier tegenwoordig Hum:D

Lekker bezig..

Hoe is 't met de blessures?

Terug
Naar boven