Ja, wie weet..?
Ik voel het dan als "geen kracht" omdat op dat moment m'n gevoel zo tegenvalt.
Misschien ben ik wel een beetje te gretig, en wil ik meer dan ik aan toe ben op dat moment.
Een hele week onregelmatig en slecht slapen vergt zijn tol.
Meer dan ik deze keer had gedacht...
Maar normaal gaat het véél makkelijker, nu moest ik echt "vechten" om de herhalingen te halen...
Misschien wil ik nog steeds wel te veel.
Ik "meet" mezelf altijd aan jou, en iedereen die sterker is dan mij, en dat is natuurlijk niet makkelijk...
M'n grip was ook heel zwak, heb op een gegeven moment m'n straps maar weer aangedaan om verder te trainen toen ik de eerste set BOR's gedaan had...
Ook een indicatie dat ik nog een beetje vermoeid was...
Morgen weer beter!
Tnx. brother.
Ja, misschien wel...
Maar ik dacht: de pull downs zijn een goede opwarming voor de rest van de rug, maar het was eigenlijk al zo'n beetje genoeg als volledige rugtraining!
Bedankt voor de aandacht mannen!

Ik ga het volume, dat toch al niet zo hoog is, nog wat verlagen, en alleen nog doen wat ik echt belangrijk vind.
Ik weet nog niet precies hoe het er uit gaat zien, maar ik moet serieus rekening gaan houden met m'n werkomstandigheden, en het herstellen daarvan, en van mijn traningen.
Daar schort het 'm aan bij mij...
Ik heb al eens eerder vermeld dat geen van mijn collega's van boven de 30 nog "iets" doen naast eht werk éh..?
Da's misschien niet voor niks, en een indicatie dat ik als "ouwe vent" eens een "reality check" nodig heb!

Er zullen best mensen zijn die het wel aan zouden kunnen op mijn leeftijd, maar ik ben niet één van hun...

Ik ga me toch een beetje proberen te focussen op het WEndler principe met wat aanpassingen, en wat beter proberen me er an te houden.
I'll keep you posted as long as you are interested!