Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

Hummer heet niet voor niets HUMMER.
Solid as a truck....

Lekker bezig man. Weer wat kg`tjes kwijt gaat erg goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Fatman Pullups is the solution:D
Yep! ;)

WTFFFF.. Je weegt meer dan me 1RM Deadlift. :roflol:
Je deadlift is gewoon nog niet zo héél sterk... :D
:jk: Keep it up Dude! ;)

Hummer heet niet voor niets HUMMER.
Solid as a truck....

Lekker bezig man. Weer wat kg`tjes kwijt gaat erg goed.
Tnx. vriend! :D
Ja, en met dat fitnessen van me is het ook wat waarschijnlijker dat ik eens wat meer cardio er bij ga doen, dus wie weet..?

• #1.303
Light weights beach boy fitness workout.

Na enkele honderden shoulder dislocates voelt mijn (rechter) schouder weer redelijk goed.
Ik gebruik gewoon een touwtje dat ik gesplitst heb, en dat werkt goed!
Ik had gedacht dat ik na enkele keren het touwtje wel wat korter zou kunnen maken, maar dat gaat nog even langer duren denk ik...
Maar het lijkt inderdaad wel of deze oefening de oplossing voor alje schouderproblemen is! :thumb:
Het is zelfs vermoeiend om 3x20 herhalingen te doen... :o

Ik heb een overall stijf gevoel, en vooral in m'n benen na de training van deze week...
En het afbreken en opbouwen van de steiger bij mijn huis (Layer)
Straks weer de steiger op om te schuren en schilderen, dus even een rustige training vooraf.

Hyperextensions,
3x10xBw

Leg Extensions,
5x10x60kg

Lying Leg Curls,
3x10x40kg

Incline Machine Presses,
20x90kg

Machine Bench Presses,
15x90kg

Machine Shoulder Presses,
12x55kg

Lat Pull Down (bijzondere machine, voelt wel "goed" aan)
30x90kg

Seatad Pully Rows,
20x50kg
15x90kg

Nog héél even gefantaseerd om een paar setjes te kniebuigen, maar toch maar vanaf gezien i.v.m. "werk" voor de rest van de dag...

30 minuten bezig geweest op hoog tempo.
Vooral de benen voelen opgeknapt!
Tot gisteravond kon ik amper fatsoenlijk lopen... :o
Nu weer met frisse tegenzin de steiger op om wat "front raised grinding exercises" te gaan doen in superset met "bent over awkward position grinding exercises" ;)

Have a nice weekend, warriors! :D

Voor een rustige training vind ik het nog steeds erg sterk, hier kom ik nog niet aan.

Inderdaad sterk en rustig moeten we bij den Hum steeds met een korreltje zout nemen!

Niks mis mee;)

• #1.307
Voor een rustige training vind ik het nog steeds erg sterk, hier kom ik nog niet aan.
Tnx. maar ik geloof je niet hoor...
Ik volg jouw trainingen ook weet je!
Jij gaat net zo makkelijk met een vrachtwagen achter je rug, een eindje lopen als dat ik een stukkie doe met m'n hond! ;)
Dit zijn maar machines hoor...
Was niet zo zwaar, ik vloog er binnen een half uurtje doorheen.

Inderdaad sterk en rustig moeten we bij den Hum steeds met een korreltje zout nemen!
Dan heb je me nog niet over m'n coïtusleven bezig gehoord! :D

Gelukkig!
Tnx. Dude! :cool:

Zo, de grinding supersetjes zitten er op.
Een enorme pomp in de schouders af en toe, dus heb ik het niet voor niets gedaan! ;)
Net even wat setjes "windows cleaning" gedaan als afmakertje... :o
Nu even een uurtje laten drogen, en dan de middagtraining!
Twee sets "one arm ammonia cleaning exercises" gevolgd door 2 supersets "Xtreme lacquer up and downs" voor de voorkant schouders!
Misschien ook iets voor jou, Dressed! :D

Tnx. maar ik geloof je niet hoor...
Ik volg jouw trainingen ook weet je!
Jij gaat net zo makkelijk met een vrachtwagen achter je rug, een eindje lopen als dat ik een stukkie doe met m'n hond! ;)
Dit zijn maar machines hoor...
Was niet zo zwaar, ik vloog er binnen een half uurtje doorheen.

Dan heb je me nog niet over m'n coïtusleven bezig gehoord! :D

Gelukkig!
Tnx. Dude! :cool:

Zo, de grinding supersetjes zitten er op.
Een enorme pomp in de schouders af en toe, dus heb ik het niet voor niets gedaan! ;)
Net even wat setjes "windows cleaning" gedaan als afmakertje... :o
Nu even een uurtje laten drogen, en dan de middagtraining!
Twee sets "one arm ammonia cleaning exercises" gevolgd door 2 supersets "Xtreme lacquer up and downs" voor de voorkant schouders!
Misschien ook iets voor jou, Dressed! :D

Neen dank je als het over werk gaat ben ik niet zo snel:D

Machine, machine, machine?! WHY?!?!? :D
Nette training weer, en nee me Deadlift is niet sterk. ;)

• #1.312
Machine, machine, machine?! WHY?!?!? :D
Nette training weer, en nee me Deadlift is niet sterk. ;)
Wees liever trots op me dat ik eindelijk eens wat meer herhalingen doe, en lekkker aan het fitnessen ben! :D
Het zal niet lang duren hoor, ik vind er niks aan eigenlijk...
M'n vrouw zei vanmorgen ook al, voor ik de deur uitging, je ging toch een beetje rustig aan doen éh..?
Ja ja, ik zeg het tegen iedereen, maar de free and heavy weights lonken als een sirene naar me... :o
Misschien een combinatie proberen...
Welnee!
We zien wel.
Sterke deadlift trouwens jongen! ;)

Gaat wel lekker he hummer, voor een ouwe vent ;)

hahaha respect hoor Hummer, dat je er nog steeds vol voor gaat is bewonderenswaardig :D Ga je niet een keer met Huggy trainen? Hij weegt meer dan jij maar ik denk dat jullie aardig gelijk opgaan of niet?

• #1.316
hahaha respect hoor Hummer, dat je er nog steeds vol voor gaat is bewonderenswaardig :D Ga je niet een keer met Huggy trainen? Hij weegt meer dan jij maar ik denk dat jullie aardig gelijk opgaan of niet?
Huggy zou mij waarschijnlijk vernederen met bankdrukken en schouderdrukken, en ik zou hem in het stof laten bijten tijdens de bent over rows enzo! :D
Aan de andere kant zijn we allebei nogal lui, maar ook wel zachtaardige gasten, dus zou Huggy waarschijnlijk wat rustig aan doen met de presses, en ik zou me wat inhouden met de rows enzo.
Zouden we allebei een lekker gevoel overhouden aan zo'n training! ;)

Als niet iedereen zo'n eind verwijderd van "het centrum van de wereld" Terneuzen zou wonen, zou het best eensleuk zijn samen een training te plannen.
Maar ja, met al die blessures van me, weet ik niet of het ooit wel echt uit zou komen, want dan wil je eigenlijk wel knallen natuurlijk! ;)

geen misselijke gewichten weer hummie , vooral de de x 90 ziet er indrukwekkend uit - steiger ze

• #1.318
Goede trainingen Hum. En toch 2,5kg lichter.;)
Mijn Pc is gecrashed; had je die pm nog wel ontvangen?

• #1.320
Terug
Naar boven