The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep!

Je deadlift is gewoon nog niet zo héél sterk...

Keep it up Dude! 
Tnx. vriend!Hummer heet niet voor niets HUMMER.
Solid as a truck....
Lekker bezig man. Weer wat kg`tjes kwijt gaat erg goed.

Tnx. maar ik geloof je niet hoor...Voor een rustige training vind ik het nog steeds erg sterk, hier kom ik nog niet aan.

Dan heb je me nog niet over m'n coïtusleven bezig gehoord!Inderdaad sterk en rustig moeten we bij den Hum steeds met een korreltje zout nemen!

Gelukkig!

Tnx. maar ik geloof je niet hoor...
Ik volg jouw trainingen ook weet je!
Jij gaat net zo makkelijk met een vrachtwagen achter je rug, een eindje lopen als dat ik een stukkie doe met m'n hond!
Dit zijn maar machines hoor...
Was niet zo zwaar, ik vloog er binnen een half uurtje doorheen.
Dan heb je me nog niet over m'n coïtusleven bezig gehoord!
Gelukkig!
Tnx. Dude!
Zo, de grinding supersetjes zitten er op.
Een enorme pomp in de schouders af en toe, dus heb ik het niet voor niets gedaan!
Net even wat setjes "windows cleaning" gedaan als afmakertje...
Nu even een uurtje laten drogen, en dan de middagtraining!
Twee sets "one arm ammonia cleaning exercises" gevolgd door 2 supersets "Xtreme lacquer up and downs" voor de voorkant schouders!
Misschien ook iets voor jou, Dressed!![]()

Man, het is mijn hobby ook niet...Neen dank je als het over werk gaat ben ik niet zo snel![]()

Man, het is mijn hobby ook niet...
Maar allez, het moet maar een keer...
Pokkezooi!![]()
Wees liever trots op me dat ik eindelijk eens wat meer herhalingen doe, en lekkker aan het fitnessen ben!Machine, machine, machine?! WHY?!?!?
Nette training weer, en nee me Deadlift is niet sterk.![]()

Thanks a bunch, snotaap!

of course... 
Huggy zou mij waarschijnlijk vernederen met bankdrukken en schouderdrukken, en ik zou hem in het stof laten bijten tijdens de bent over rows enzo!hahaha respect hoor Hummer, dat je er nog steeds vol voor gaat is bewonderenswaardigGa je niet een keer met Huggy trainen? Hij weegt meer dan jij maar ik denk dat jullie aardig gelijk opgaan of niet?

Tnx.man, ik ben inmiddels gelukkig weer al een tijdje nedergedaald!geen misselijke gewichten weer hummie , vooral de de x 90 ziet er indrukwekkend uit - steiger ze

Ja, bedankt, ik was onder de indruk!Goede trainingen Hum. En toch 2,5kg lichter.
Mijn Pc is gecrashed; had je die pm nog wel ontvangen?