AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Thanx! 7e op het EK Grip 2006. Misschien dat ik volgend jaar weer een poging doe.:)
Ik zal je gaan volgen heavy man.;)
Ik zou ook iets aan m'n grip moeten doen, maar de laatste keer dat ik met grippers, voorhamers, en wrstrollers aan de gang ging, was ik binnen de kortste keren geblesserd...
Ik deed ook wel wat veel toen hoor...
En trainen, en gripperen enzo, was een beetje veel van het goede.
Hoe ziet een griptraining er bij jou uit?

Ik zou ook iets aan m'n grip moeten doen, maar de laatste keer dat ik met grippers, voorhamers, en wrstrollers aan de gang ging, was ik binnen de kortste keren geblesserd...
Ik deed ook wel wat veel toen hoor...
En trainen, en gripperen enzo, was een beetje veel van het goede.
Hoe ziet een griptraining er bij jou uit?

Bij mij liggen de grippers het beroerdst. (slecht voor de handen/vingers:artritis)
Meestal 3 sets Rolling Thunder, 5 sets grippers, 1x bending, 2x wristroller,5 setjes pinch/pinchblok, 2 sets hub,2 sets leverage bar,3 sets V-bar en 2 setjes grijper.
2 dumbbells zo lang mogelijk vasthouden.Wel leuk, maar superzwaar voor de handjes.
Pas na maart 2010 (NK Atletiek) ga ik er echt weer wat mee doen.:)

• #1.324
Bij mij liggen de grippers het beroerdst. (slecht voor de handen/vingers:artritis)
Meestal 3 sets Rolling Thunder, 5 sets grippers, 1x bending, 2x wristroller,5 setjes pinch/pinchblok, 2 sets hub,2 sets leverage bar,3 sets V-bar en 2 setjes grijper.
2 dumbbells zo lang mogelijk vasthouden.Wel leuk, maar superzwaar voor de handjes.
Pas na maart 2010 (NK Atletiek) ga ik er echt weer wat mee doen.:)
Mijn God, wat een training dan man...
Iets te veel van het goede voor mij denk ik...
Ik heb gelukkig ook alde benodigdheden niet, dus dat valt dan weer mee!
Op een klein vleugje na is m'n onderarm pees genezen zo te voelen, dus kan ik binnenkort weer wel eens wat doen op dat gebied.
Ik merk eigenlijk in alles dat ik moet oppassen met het volume dat ik doe.
Ik heb het al eerder gezegd, ik herstel een beetje langzaam...
En dan ben ik ook nog geneigd om de eerste signalen te negeren, en dan ben ik weer rijp voor revalidatie!

Mijn God, wat een training dan man...
Iets te veel van het goede voor mij denk ik...
Ik heb gelukkig ook alde benodigdheden niet, dus dat valt dan weer mee!
Op een klein vleugje na is m'n onderarm pees genezen zo te voelen, dus kan ik binnenkort weer wel eens wat doen op dat gebied.
Ik merk eigenlijk in alles dat ik moet oppassen met het volume dat ik doe.
Ik heb het al eerder gezegd, ik herstel een beetje langzaam...
En dan ben ik ook nog geneigd om de eerste signalen te negeren, en dan ben ik weer rijp voor revalidatie!

Mijn bijnaam is inmiddels revalidatie.:(:)

• #1.329
Eerst gekwalificeerd met 25 deelnemers.:p Minimaal 60kg RT,100kg V-bar en #2 grippers. Dus van de 32.:)
Wat is een RT..?
Die Nr.2 is al een b*ch van een gripper man...
V-Bar heb ik nog nooit gedaan.
Ik denk dat "we" je grip niet moeten onderschatten.
Ook jij niet Kraft! ;)

Wat is een RT..?
Ook jij niet Kraft! ;)

Nee joh, heb zelf een COC 2.5 thuis maar ik haal mn handen er helemaal mee open heb m wel paar keer dichtgeknepen. En zit Dumba beetje te dollen. Kan ie wel hebben :p

Wat is een RT..?
Ook jij niet Kraft! ;)

RT=Rolling Thunder; een handvat van 5-6cm diameter met het gewicht onderin vastgemaakt met een stang. V-bar=een verticale stang van30mm breed die helemaal glad is en waar de gewichten onder zitten.
Ik doe de 2'' (5cm dik) V-bar max.121kg en dat doet "nog"niemand in NL.
Ik ben bezig met de gripper #3. Nog 5-6mm, maar dat zijn erg zware mm's om te doen.;)

Nee joh, heb zelf een COC 2.5 thuis maar ik haal mn handen er helemaal mee open heb m wel paar keer dichtgeknepen. En zit Dumba beetje te dollen. Kan ie wel hebben :p

Ja hoor. Geen probleem. Grippers zijn heavy om te doen.

• #1.333
Denk ik ook wel hoor.
En ik dacht ook niet dat je het verkeerd bedoelde.
Ik heb slechts een Nr.2 thuis, maar wat een klereding zeg...
Gripperen is denk ik gewoon niet zo mijn ding... :o
M'n grip loopt trouwens toch achter bij de rest hoor, bij mij...
Zelfs als ik lat pull downs doe enzo, dan "lopen" m'n onderarmen zo enorm vol, da wil je nie wete!!! ;)
Ze ontwikkelen er wel lekker van, dat wel...
Maar ik ben geen bodybuilder éh?!
Ik doe aan fitness, dus vind ik van die dikke onderarmen maar niks. :rolleyes:
Vanaf morgen wil ik trouwens weer wat serieuzer gaan trainen.
Het word soms wel een beetje een "opgave" om altijd alleen te trainen.
Moeilijk om mezelf iedere keer "helemaal" te geven, snap je..?
Maxen zonder vaste spotter enzo, is klote...
Maar morgen ga ik er weer tegenaan! :thumb:

Meen je dat nou echt? Een volledige close? En dat nog wel een paar keer? :eek:

• #1.337
Ja, is dat zo vreemd dan? Maar ik doe het haast nooit haal mn hele handen ermee open. (Alleen rechts)

Hehe, in bepaalde logjes zie je wel vaker haast ongelooflijke dingen voorbij komen ;)
Volgens mij wordt er veel gelogen in de logjes! :D

Ja, is dat zo vreemd dan? Maar ik doe het haast nooit haal mn hele handen ermee open. (Alleen rechts)
Zijn heel weinig mensen die deze kunnen sluiten.

Een maat van mij is slager van beroep, veel uitbenen en werken met zijn handen en onderarmen. Echt flinke poten heeft hij, en knijpkracht. Ongetraind knijpt hij net niet de 2 dicht en ik heb moeite met de 1.5 en jij zonder problemen de 2.5. Dan heb je monster sterke handen en onderarmen, vallen een beetje uit verhouding met je overige stats.

Zal zeggen dat ik jaloers ben. ;)

• #1.340
Ik zweer op alles wat me lief is dat ik nog nooit iets vermeld heb in m'n log dat ik niet daadwerkelijk gedaan heb.
Ik kan me voorstellen (vermoeden..?) dat het gebeurd hoor, leugens in een log vermelden...
Maar dan ben je wel héél erg zielig bezig...
Ik heb wel al eens trainingen gehad die ik liever niet had gemeld... :o
Maar ook dan pen ik het neer, misschien dat iemand anders er "baat" bij heeft te lezen dat iedereen wel eens een zwakkere/slechtere dag heeft...
Ik zet bijvoorbeeld ook gewoon mijn "sissy" deadlifts neer, als ik ze gedaan heb...
Maar weer eens doen misschien..?
Laatst brak ik weer al haast in tweeën met 130kg... :o
Slechte rotrug!!!! :mad:
Ik dwaal af! :rolleyes:

Terug
Naar boven