Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Zijn heel weinig mensen die deze kunnen sluiten.

Een maat van mij is slager van beroep, veel uitbenen en werken met zijn handen en onderarmen. Echt flinke poten heeft hij, en knijpkracht. Ongetraind knijpt hij net niet de 2 dicht en ik heb moeite met de 1.5 en jij zonder problemen de 2.5. Dan heb je monster sterke handen en onderarmen, vallen een beetje uit verhouding met je overige stats.

Zal zeggen dat ik jaloers ben. ;)
Persoonlijk weet ik zeker dat ik de Nr.2,5 niet sluit...
En dat is geen leugen, Marrkos, Rob..? ;)

Zelfs als ik lat pull downs doe enzo, dan "lopen" m'n onderarmen zo enorm vol, da wil je nie wete!!! ;)
Kan er geheel mee over meepraten! Die van mij spatten ook uit hun vel na een flinke serie pulldowns!
Maar ik ben geen bodybuilder éh?!
Ik doe aan fitness, dus vind ik van die dikke onderarmen maar niks. :rolleyes:
Hoe zou de gemiddelde sportschool erop reageren als je zegt dat je komt 'fitnessen' en vervolgens vraagt of ze ook een pulldown hebben die tot de 160kg gaat...

• #1.343
Kan er geheel mee over meepraten! Die van mij spatten ook uit hun vel na een flinke serie pulldowns!

Hoe zou de gemiddelde sportschool erop reageren als je zegt dat je komt 'fitnessen' en vervolgens vraagt of ze ook een pulldown hebben die tot de 160kg gaat...
Dan zullen ze waarschijnlijk zeggen: ga maar chin-ups en pull-ups doen met je dikke lichaam! :D
Ik heb 'm nog nooit gezien, de lat pull down tot 160kg...
Misschien dat er één staat in Zelzate, daar trainen nogal wat buffels heb ik begrepen. ;)

Buffels zijn out, fitness dudes rule! :roflol:

Ik zweer op alles wat me lief is dat ik nog nooit iets vermeld heb in m'n log dat ik niet daadwerkelijk gedaan heb.
Ik kan me voorstellen (vermoeden..?) dat het gebeurd hoor, leugens in een log vermelden...
Maar dan ben je wel héél erg zielig bezig...
Ik heb wel al eens trainingen gehad die ik liever niet had gemeld... :o
Maar ook dan pen ik het neer, misschien dat iemand anders er "baat" bij heeft te lezen dat iedereen wel eens een zwakkere/slechtere dag heeft...
Ik zet bijvoorbeeld ook gewoon mijn "sissy" deadlifts neer, als ik ze gedaan heb...
Maar weer eens doen misschien..?
Laatst brak ik weer al haast in tweeën met 130kg... :o
Slechte rotrug!!!! :mad:
Ik dwaal af! :rolleyes:

ik geloof je Hummie, ik geloof je.

Ik zweer op alles wat me lief is dat ik nog nooit iets vermeld heb in m'n log dat ik niet daadwerkelijk gedaan heb.
Ik kan me voorstellen (vermoeden..?) dat het gebeurd hoor, leugens in een log vermelden...
Maar dan ben je wel héél erg zielig bezig...
Ik heb wel al eens trainingen gehad die ik liever niet had gemeld... :o
Maar ook dan pen ik het neer, misschien dat iemand anders er "baat" bij heeft te lezen dat iedereen wel eens een zwakkere/slechtere dag heeft...
Ik zet bijvoorbeeld ook gewoon mijn "sissy" deadlifts neer, als ik ze gedaan heb...
Maar weer eens doen misschien..?
Laatst brak ik weer al haast in tweeën met 130kg... :o
Slechte rotrug!!!! :mad:
Ik dwaal af! :rolleyes:

Ik vraag me af wie je meer voor de gek zou houden door "fabels" op het forum te plaatsen...anderen of jezelf?
Ik vind het juist van kracht getuigen om ook de mindere trainingen weer te geven...want die hebben we allemaal...het is niet elke training feest, toch? Respect hummy dat je er ook zo over denkt!

Ik vind ook dat het niet kan als je zou liegen in je log, wat maakt het tenslotte uit dat iemand die je niet kent denkt dat je 200 kg kan benchen als je er maar 100 kan in de realiteit.
Mensen die dat doen kan je er van verdenken dat ze geen leven hebben buiten internet.

• #1.348
Ik vind ook dat het niet kan als je zou liegen in je log, wat maakt het tenslotte uit dat iemand die je niet kent denkt dat je 200 kg kan benchen als je er maar 100 kan in de realiteit.
Mensen die dat doen kan je er van verdenken dat ze geen leven hebben buiten internet.
Je zou eens moeten weten hoeveel "internet heavy dudes" er zijn...
Niet op DBB natuurlijk!
Nee, op andere fora...

RT=Rolling Thunder; een handvat van 5-6cm diameter met het gewicht onderin vastgemaakt met een stang.

Ook effe erbij vermelden dat het leuke aan een rolling thunder is dat het handvat "los zit" en dus meedraait als je lift ;)

• #1.350
  • #1.352
RT=Rolling Thunder; een handvat van 5-6cm diameter met het gewicht onderin vastgemaakt met een stang. V-bar=een verticale stang van30mm breed die helemaal glad is en waar de gewichten onder zitten.
Ik doe de 2'' (5cm dik) V-bar max.121kg en dat doet "nog"niemand in NL.
Ik ben bezig met de gripper #3. Nog 5-6mm, maar dat zijn erg zware mm's om te doen.;)

Ja hoor. Geen probleem. Grippers zijn heavy om te doen.
Zo'n "Rolling Thunder" zou ik ook wel willen hebben.
Misschien eens maken..?
Ik wil zowiezo wel wat spulletjes voor thuis hebben.
Zo'n V-Bar idem dito.
Grippers vind ik ondingen!
Maar 5-6mm op de Nr.3 is verdomd sterk man!!! :eek: :bow:
Heavy Dude hoor! :thumb:

• #1.353
Die "Rolling Thunder" en "V-Bar" ..?
Los van de grond is goed éh..?
Of is er een bepaalde hoogte dat je hem moet heffen..?

Zo'n "Rolling Thunder" zou ik ook wel willen hebben.
Misschien eens maken..?
Ik wil zowiezo wel wat spulletjes voor thuis hebben.
Zo'n V-Bar idem dito.
Grippers vind ik ondingen!
Maar 5-6mm op de Nr.3 is verdomd sterk man!!! :eek: :bow:
Heavy Dude hoor! :thumb:

Thanx! Je kunt ze maken of kopen. Er staat een adres op www.gripboard.com Mijn spullen komen uit Duitsland igg.:)
Ik zag je reactie niet:Het is een soort van DL met 1 hand en dan iets daarboven;even vasthouden en als de scheids down zegt gecontroleerd terugzetten. Ik denk 45-50cm van de grond ongeveer en de V-bar zo'n 8cm

• #1.358
Gratis reclame:D

Hoe bevallen de fitness trainingen? Kun je je inhouden qua gewichten?
Ik ben inmiddels wel al flink aan het fantaseren over wat "High Itensity Trainingen" als ik héél eerlijk ben...
Ik ga het héél smart aanpakken zodat ik verder geen blessures oploop, niet overtraind geraak, en het misschien eens wat langer volhoud een schema te volgen...
Verschillende belastingen, verschillende repranges, beetje periodisering, beetje Jim Wendler, beetje Rippetoe, beetje Dressed Black misschien, beetje Hummer misschien...
I'm thinking about it, and it hurts! :D

Ik ben inmiddels wel al flink aan het fantaseren over wat "High Itensity Trainingen" als ik héél eerlijk ben...
Ik ga het héél smart aanpakken zodat ik verder geen blessures oploop, niet overtraind geraak, en het misschien eens wat langer volhoud een schema te volgen...
Verschillende belastingen, verschillende repranges, beetje periodisering, beetje Jim Wendler, beetje Rippetoe, beetje Dressed Black misschien, beetje Hummer misschien...
I'm thinking about it, and it hurts! :D

Naja, ik denk dat als jij weer terug die 5/3/1 shit gaat doen.. maar je gewoon eens een keer inhoudt.. je netjes aan het schema houden enzow;) Dat je dan niet zoveel last zal hebben van blessures etc.

Kijk naar Huggybear.. die train ook submaximaal.. gaat 'm prima af;)

Goedemorgen:D

Terug
Naar boven