Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

Thanks voor de aandacht mannen, maar het eigenlijke schema is slechts:
Bench press 3 sets warming up, 3 werksets.
One arm rows 3 sets.
Leg presses 3 sets.
Hanging leg raises 3 sets.
DE narrow grips waren extra, de flexion ext's ook (Dressed z;n schuld! ;) ), evenals de wrist curls.
Als je er zin in heb, en je hebt nog tijd, why not..?
Dressed had het weer eens goed gezien! :thumb:

Schema link bijgevoegd trouwens.
Schouder zeurt weer een beetje, en de onderarm pees laat even weten dat hij nog niet 100% genezen is... :(

Daarnet m'n steiger afgebroken en opgeruimd, da's d'r ook nie goe voor...

Je geeft er je eigen draai aan:) Ziet er goed doorgedacht uit!

Succes:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Je geeft er je eigen draai aan:) Ziet er goed doorgedacht uit!

Succes:D
Volgens mij is het redelijk compleet binnen mijn wensen, voorkeuren, en mogelijkheden.
Misschien switch ik de leg-presses nog wel voor step-ups...
Ik ben uitgegaan van een top van 150 bankdrukken, 100 military, 180 squat, en 200 deadlift.
Ik maak me zorgen om die deadlift... ;)

Volgens mij is het redelijk compleet binnen mijn wensen, voorkeuren, en mogelijkheden.
Misschien switch ik de leg-presses nog wel voor step-ups...
Ik ben uitgegaan van een top van 150 bankdrukken, 100 military, 180 squat, en 200 deadlift.
Ik maak me zorgen om die deadlift... ;)

Wat trek je nu dan?

Jezus hummie wist niet dat je zo sterk was met banken!
Erg netjes hoor! Succes met je nieuwe schema..

• #1.388
Son of a bench! Je hebt een krachtige bench. :D
Toen ik in de 20 was drukte ik 180kg...
Altijd af en aan een half jaartje getraind en dan weer een half jaar gestopt enzo.
Nu weer bijna een jaar bezig na 13 jaar niets gedaan te hebben...
Wel al veel blessures gehad, dus het schiet eigenlijk niet op...
Of misschien is het wel gewoon omdat ik een ouwe vent ben... ;)

Toen ik in de 20 was drukte ik 180kg...
Altijd af en aan een half jaartje getraind en dan weer een half jaar gestopt enzo.
Nu weer bijna een jaar bezig na 13 jaar niets gedaan te hebben...
Wel al veel blessures gehad, dus het schiet eigenlijk niet op...
Of misschien is het wel gewoon omdat ik een ouwe vent ben... ;)

Of omdat je gewoon een facking powerhouse bent? :D

Tnx. voor het hart onder de riem Hug! :cool:
Ik heb met leg presses wel sneller last van m'n knieën dan met squats, dus zou ik die eerder aanbevelen Hug.
Is ook gelijk goed voor je "core" weet je?
In de sportschool waar ik train is squats doen nogal een gedoe omdat we geen squatrek hebben, anders deed ik niets anders denk ik.
Leg presses doe ik "even" uit luiigheid eigenlijk.

"Leg presses doe ik "even" uit luiigheid" klinkt voor een lazy bear als ik veelbelovend...maar je hebt gelijk...tis maar één echte beenoefening en dat is kb, kb, en nog eens kb...:o

Ben benieuwd hoe het nieuwe schema je zal afgaan...hoop dat je minder last van blessures zult hebben.

Hummer?

Leef je nog?

Wordt hier nog getraint?:D

• #1.393
Hummer?

Leef je nog?

Wordt hier nog getraint?:D
Net terug van een werkdag, met een stukje nacht...
14 uur gewerkt...
Dan vind ik het beter niet te veel te trainen, of helemaal niet...
Morgen of overmorgen weer beginnen denk ik.
De kans is groot dat ik over een tijdje toch wat spullen thuis ga zetten, dan wordt het wat mekkelijke om in m'n werkweek ook te trainen.

Net terug van een werkdag, met een stukje nacht...
14 uur gewerkt...
Dan vind ik het beter niet te veel te trainen, of helemaal niet...
Morgen of overmorgen weer beginnen denk ik.
De kans is groot dat ik over een tijdje toch wat spullen thuis ga zetten, dan wordt het wat mekkelijke om in m'n werkweek ook te trainen.
Bah...workaholic wat je bent. ;)

• #1.395
Bah...workaholic wat je bent. ;)
:roflol:
Nee, geen workaholic!
Zeg het maar niet tegen m'n vrouw, ze lacht je recht in je gezicht uit...
Nee, ik doe m'n werk heel graag, maar als ik m'n geld ook zou krijgen als ik thuis bleef, dan wist ik het wel...
Ik werk "week op/week af" en dat betekend wel dat je in je werkweek meer uren maak dan iemand die iedere week naar z'n werk moet.
Daarom wil ik "wat spulletjes" hebben zodat ik thuis kan trainen, op momenten dat het mij uitkomt, speciaal voor tijdens de werkweek.
Alhoewel ik waarschijnlijk na de investering, en als het me bevalt thuis te trainen, m'n abonnement op de sportschool wel op zal zeggen.

Dus bij deze, gezocht:
OLYMPISCHE HALTERSET

:roflol:
Nee, geen workaholic!
Zeg het maar niet tegen m'n vrouw, ze lacht je recht in je gezicht uit...
Nee, ik doe m'n werk heel graag, maar als ik m'n geld ook zou krijgen als ik thuis bleef, dan wist ik het wel...
Ik werk "week op/week af" en dat betekend wel dat je in je werkweek meer uren maak dan iemand die iedere week naar z'n werk moet.
Daarom wil ik "wat spulletjes" hebben zodat ik thuis kan trainen, op momenten dat het mij uitkomt, speciaal voor tijdens de werkweek.
Alhoewel ik waarschijnlijk na de investering, en als het me bevalt thuis te trainen, m'n abonnement op de sportschool wel op zal zeggen.

Dus bij deze, gezocht:
OLYMPISCHE HALTERSET
Goed bezig hummer. Als je de ruimte hebt een powercage, verstelbaar bankje en halterset aanschaffen. :thumbs:

• #1.397
Ja, en dan zit m'n ego me niet zo in de weg als ik alleen bezig ben.
Als er mensen kijken ga ik me altijd zo aanstellen qua gewicht... ;)

:D

Homegym for the win ;) Niets zo leuk als lusteloos kunnen kreunen en roepen tijdens het liften

Kunt denk ik beste gewoon nieuw kopen Hummer. Ik kijk wel eens op marktplaats, dan kan je soms wel iets goedkoper uit zijn, maar dan heb je weer niet alles, dus moet je de rest weer ergens anders halen, moet zelf heen en weer etc. En het is vaak niet eens zoveel goedkoper. Fitness-seller heeft redelijke prijzen denk ik.

• #1.400
:D

Homegym for the win ;) Niets zo leuk als lusteloos kunnen kreunen en roepen tijdens het liften
Jij snapt het! ;)

Kunt denk ik beste gewoon nieuw kopen Hummer. Ik kijk wel eens op marktplaats, dan kan je soms wel iets goedkoper uit zijn, maar dan heb je weer niet alles, dus moet je de rest weer ergens anders halen, moet zelf heen en weer etc. En het is vaak niet eens zoveel goedkoper. Fitness-seller heeft redelijke prijzen denk ik.
Ik heb ook nog niet echt "buitenkansjes" gezien, tweedehands.
Maar een goede Oly halter met een 3ookg gewichten, en een paar dumbbell stangetjes enzo lijken me wel interesant...
Word best wel duur natuurlijk, maar ik ben het beu zo weinig te kunnen doen/zo veel trainingen te missen...
De "steunen/kooi/(half)rack" ga ik denk ik zelf maken, naar eigen wens.
Als iemand nog tips heeft i.v.m. het ontwerp van daarvan, hoor ik het graag.
Ik baal alleen dat de garage niet hoog genoeg is om staand te kunnen drukken...
Dan zal ik naar buiten moeten, of alles zittend doen natuurlijk...
I'll figure it out! ;)

Terug
Naar boven