- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Rob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je een manier hebt gevonden om enkele weken te overleven op -1200Kcal/dag!

Is dat waar, jongen..?

as usual my friend.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je een manier hebt gevonden om enkele weken te overleven op -1200Kcal/dag!

as usual my friend.Rob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je een manier hebt gevonden om enkele weken te overleven op -1200Kcal/dag!
Is dat waar, jongen..?
as usual my friend.
ik ga in ieder geval toch ervoor om tot in de min te gaan ja 
Dat is inderdaad wel knap ja...ik ga in ieder geval toch ervoor om tot in de min te gaan ja
(en ondertussen nog PR's zetten ook)

Tnx. man.K*t man, hoop dat je een manier vind die je lichaam beter trektZou iig niet op dezelfde manier door blijven gaan, maar daar was je zelf ook wel achter.
Succes!!!!

Je hebt gelijk.Je hoeft niet perse zwaar te trainen om groot te worden. Kameraad van me vroeger deed dat ook altijd en had alleen maar blessures. Later ging ie alles licht doen en heel langzaam uitvoeren en hij kon blessure vrij blijven en hij ging groeien. Ga dingen proberen en kijk wat het voor je doet. Ik weet het zwaar trainen is het leukst, maar je bent nog niet op de helft dus je moet wel zuinig zijn op je lichaam!

Ik denk dat m'n pijngrens omlaag is gegaan!Je stelt me teleur Hummer, jij was mijn GOD die iedere blessure kon negeren.
Watskebeurt?
Ik lees pijn aan borstbeen en rug. Zit dat bij je rug op dezelfde hoogte bij je ruggengraat? Dan kan het met je ribben te maken hebben. Wees daar voorzichtig mee.
Als ik jou was zou ik ff een weekje helemaal niets doen in de gym. Je hebt altijd je werk nog waarbij je fysieke arbeid verricht. En daarna een tijdje op 60% van je kunnen trainen (dus niet 60% van je 1 RM).

.Wat ben je toch een schat éh?!De een-na-laatste sportschool waar ik zat, trainde ik vaak borst samen met een kerel, jaartje of 41 was ie. Had al een tijd lang flink last van zijn schouder, vnl. bij bankdrukken. Was er al een paar keer mee naar dokter geweest, die had em al afgeraden om zwaar te drukken. Maar toch elke keer weer maxen, kon het niet laten, net als jij. Maar over zijn max kwam hij niet, werd ook steeds lager. Op een gegeven moment lag hij helemaal scheef op de bank (een schouder omhoog gedraaid ander in de bank gedrukt), paar keer de andere schouder hierdoor geblesseerd. Nog steeds niet zijn training aangepast. Keer zo'n spuit in zijn schouder gekregen, weinig uitgehaald. Bij nadere inspectie bleek er een heel klein stukje van kom afgebroken te zijn, waarschijnlijk door slijtage. Daardoor was het gewricht onnatuurlijk gaan draaien, en was er nog meer slijtage ontstaan in de kom en het smeermiddel erg dun geworden. Na een operatie was de pijn verminderd, maar het probleem nog daar. Toen heeft hij een tijdje veel minder gedrukt, beetje BB-achtige trainingen, meer reps. Maar hij kon zich uiteindelijk toch weer niet inhouden. Toen ik de laatste keer vroeg hoe het ging met zijn schouder deed hij er een beetje lacherig over, m.a.w. hij negeerde het gewoon weer. Ik ben kort daarna van de sportschool gegaan en heb hem niet meer gesproken. Maar ik vond het wel altijd een zielig gezicht, lig je daar scheef op de bank een beetje door je afgebrokkelde schouderkom heen te duwen.
Gewoon even een anekdote tussendoor.
Ik denk dat je je aan kracht wel bewezen hebt eigenlijk. En als je meer BB-training zou doen, zal je 1RM misschien wel wat verminderen, maar nog steeds erg respectabel zijn. Bovendien bespeur ik een lichte wens wat aan het fysiek te doen, dat pik je dan mooi mee. En ik vermoed dat je in je werk nog voldoende zwaar werk verricht om de 'brute kracht' erin te houden.

Ga ik dan ook op een gegeven moment zoals een schoolmeisje voor de spiegel naar mezelf staan kijken enzo..?
Zodra je het bb-virus te pakken hebt wil je niet meer terug.

Ik heb mijn momentenWat ben je toch een schat éh?!
Mij vergelijken met iemand die z'n verstand niet gebruikt... tsss....![]()
.Zoiets, of je scheurt je t-shirt uit en beukt met een kopstoot een gat in de muur.Ga ik dan ook op een gegeven moment zoals een schoolmeisje voor de spiegel naar mezelf staan kijken enzo..?![]()
Ja, ik ben er ook nooit zo van onder de indruk als die gasten dan een mouw omhoogtrekken en een arm van 32cm aan staan te spannen met de intensiteit die navenant is aan het kickstarten van "Harley Davidson Iron Head" uit 1962 met het ijs op de cilinders!Ik heb mijn momenten.
Zoiets, of je scheurt je t-shirt uit en beukt met een kopstoot een gat in de muur.
Ik kon altijd zo slecht mijn lachen inhouden als ik een setje aan het doen was en naast me rolt iemand zijn shirt op en begint te flexen voor de spiegel, dames op de achtergrond kijken wat bedenkelijk. Kon het dan ook nooit laten om zoiets te zeggen als 'en... doen ze het nog?'.

Rob rulez the caloric world.
"The Wire"..?
Goede serie, paar jaar geleden helemaal gezien.
ik ben nu de wire aan he downloaden - zit nu in seizoen 4 - echt een topserie - harde realiteit / drama - perfect![]()
Ik heb geloof ik alle seizoenen die gemaakt zijn gezien, toen...Rob rulez the caloric world.
"The Wire"..?
Goede serie, paar jaar geleden helemaal gezien.
ik ben nu de wire aan he downloaden - zit nu in seizoen 4 - echt een topserie - harde realiteit / drama - perfect![]()
Weer al even geleden.
Plezier er mee!![]()