- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Santa is early this year Rob!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santa is early this year Rob!

Al jaren niet meer gedaan, en het viel me echt enorm tegen om mijn eveneens enorme lichaamsgewicht "op te drukken"...
Shame on me...
)

Ja, een rack maken waarin ik kan chinnen en dippen enzo, een ding om de schijven aan te hagen, en waarschijnlijk binnenkort nog wel wat schijven.Lekker bezig geweest Hum en dat luie zweet eruit gegooid.
Gear ziet er goed uit nu nog even uitbreiden toch?
Groeten,
Mossad

Tegen de tijd dat ik (weer) zwaar ga bestel ik gewoon nog wat 20's bij éh!Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik hoop alleen dat die schijven niet breken als je de stang vollaadt met 5kgs en het geheel slechts op twee dunne schijven landt.
Zelfs met je "hoge heupen!"Mooi man. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft! Hopelijk net zoveel als ik! Beetje de buren afschrikken. Als ik deadlift op zolder moet de buurvrouw naderhand de schilderijen weer rechthangen.

Daar klettert de halter niet minder hard van op de grond hoor!Mini rom?

Snap ik, I wasDaar klettert de halter niet minder hard van op de grond hoor!
brother! 
Nee hoor, ik kan op die 5m2 alles wel doen wat ik wil doen hoor.echte mannen , hebben niet veel ruimte nodig om te trainen - train ze big bootsman
De rom is idd wel iets minder dan bij zo'n slanke den als jou...Mini rom?
Altijd goed om met dit weer actief te zijn.![]()

Dan verkeer ik in "goed gezelschap"!Ontmaagding van je materiaal is achter de rug ...
Flink gepompt kerel. Las trouwens net nog op toilet dat Branch Warren ook vaak push ups
deed om de pomp er op het einde nog flink in te krijgen. Kerel kreeg er in het begin ook
amper 10 gedaan![]()

Ik herken sarcasme als ik het zie maat...Damn, 22x60kg Bench? Fitnessbeest!
Zie ik dat nou goed, je wou voor de 50x60kg gaan?(are you kidding me?
)

natuurlijk! 

Hahahaha, je leert mekaar kennen éh..?Ben benieuwd hoe lang je je nieuwe inzichten en schema ook daadwerkelijk gaat volgen.
Ik vermoed niet zo lang
Maar we zullen zien, we zijn er voor je om je mentaal te ondersteunen Hummie.