Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Dit is toch niet volgens het schema wat je laatst liet zien:D

Toch een lekkere training!:)
Nee, ik ben nog niet helemaal van m'n blessures af, en ben eigenlijk nog niet begonnen.
Ik had er gewoon even zin in.
Ik heb steeds nieuwe ideeën ove hoe ik straks wil gaan trainen... ???
Ach, we zullen wel zien waar het op uit draait! :thumb:
Ik miste jullie aandacht, dus dacht ik: "ik ga maar weer eens een traininkje doen, dan heb ik weer wat om te posten"... ;)

Lekkere workout Hum en goed dat je met je voeding bezig bent.
Ja, ik moet echt eens een paar kilo's kwijt... :o
De laatste weken weer nergens naar gekeken, en dan is het al snel weer foute boel...
M'n broer dacht afgelopen week een (kleine?) hartaanval gehad te hebben... :eek:
Dat zet je weer even een beetje aan het denken.
Hij doet helemaal niets aan sport, rookt als een ketter, is ook te zwaar, heeft een te hoog cholesterol niveau, en had ineens ook een hoge bloeddruk...
Die hoge bloeddruk is volgens de artsen "erfelijk" en hebben "wij" ineens!!!
Nooit geweten dat dat mogelijk was trouwens...
Bij mij ook, het éne moment 110/70, 6mnd later, na een ongeluk op m'n werk 220/130!!!! :eek::eek::eek::eek::eek:
Nu met medicijnen 140/90...
Raar, maar waar....
En nu bij mijn broer ook opeens!
Alleen had hij een half uur lang alle symptomen van een hartaanval er bij...
Misschien hou ik deze keer wat langer vol... :rolleyes:

Holy shit dat zijn een pak deadlifts op een dag...
Ja, even een beetje uitproberen.
Deadlift is mijn achilleshiel door jarenlang met een "slechte" rug gelopen te hebbben.
Na een deadlift training voelt de rug altijd direct beter! :thumb:
Ze waren licht, maar lekker! ;)

Ik miste jullie aandacht, dus dacht ik: "ik ga maar weer eens een traininkje doen, dan heb ik weer wat om te posten"... ;)

:roflol:

Ja, ik moet echt eens een paar kilo's kwijt... :o
De laatste weken weer nergens naar gekeken, en dan is het al snel weer foute boel...
M'n broer dacht afgelopen week een (kleine?) hartaanval gehad te hebben... :eek:
Dat zet je weer even een beetje aan het denken.
Hij doet helemaal niets aan sport, rookt als een ketter, is ook te zwaar, heeft een te hoog cholesterol niveau, en had ineens ook een hoge bloeddruk...
Die hoge bloeddruk is volgens de artsen "erfelijk" en hebben "wij" ineens!!!
Nooit geweten dat dat mogelijk was trouwens...
Bij mij ook, het éne moment 110/70, 6mnd later, na een ongeluk op m'n werk 220/130!!!! :eek::eek::eek::eek::eek:
Nu met medicijnen 140/90...
Raar, maar waar....

Pffff, dat is allemaal behoorlijk schrikken zeg! :eek:
Even jezelf weer op de rails zetten man, je moet nog langer mee dan vandaag!
Veel sterkte :) en hopelijk ben je snel van je medicatie af.

Lekker weer een beetje rustig aan trainen, meer bewegen, gezond eten, dan loopt het treintje weer ;)

• #1.563
Pffff, dat is allemaal behoorlijk schrikken zeg! :eek:
Even jezelf weer op de rails zetten man, je moet nog langer mee dan vandaag!
Veel sterkte :) en hopelijk ben je snel van je medicatie af.

Lekker weer een beetje rustig aan trainen, meer bewegen, gezond eten, dan loopt het treintje weer ;)
Ik mankeer niks (meer dan een week geleden) hoor! ;)
Van die medicatie geraak ik misschien wel nooit meer af...
Ze zeggen dat het iets erfelijks is...
Je hebt er trouwens geen "last" van, van hoge bloeddruk.
Maar het is een "killer" zeggen "ze"...

Weer een beetje sporten, beetje afvallen, en het komt allemaal goed.
Onkruid vergaat niet éh?! :D

Ik mankeer niks (meer dan een week geleden) hoor! ;)
Van die medicatie geraak ik misschien wel nooit meer af...
Ze zeggen dat het iets erfelijks is...
Je hebt er trouwens geen "last" van, van hoge bloeddruk.
Maar het is een "killer" zeggen "ze"...

Weer een beetje sporten, beetje afvallen, en het komt allemaal goed.
Onkruid vergaat niet éh?! :D

:) Ja, zo is het!

Tja, aan erfelijk bepaald doe je niets.... en als je goed functioneert met medicatie dan houden we het toch gewoon zo ;)

Kan je hond fietsen? :D
Nette training zeg Hummer! Wat een fitness zet je hier. :D
Oppassen met je rug, ouwe. ;) (haha, please don't kill me :bang::angstig::eek2:)

• #1.566
Kan je hond fietsen? :D
Nette training zeg Hummer! Wat een fitness zet je hier. :D
Oppassen met je rug, ouwe. ;) (haha, please don't kill me :bang::angstig::eek2:)
Ik heb een "Old English Circus Staffordshire Bullterriër" die fietst als de beste! :roflol:
Ik neem m'n fitness serieus, dat weet je...
Rug is slecht, maar dat negeer ik gewoon, you know me! ;)

Ik heb een "Old English Circus Staffordshire Bullterriër" die fietst als de beste! :roflol:
Ik neem m'n fitness serieus, dat weet je...
Rug is slecht, maar dat negeer ik gewoon, you know me! ;)

Mooie beesten zijn dat. :D
Ja dat weet ik. :D
Foei! Oppassen met je rug Hummer. Anders mag jij voortaan in een rolstoel.. Correctie: Heftruck! ;):(

• #1.568
Mooie beesten zijn dat. :D
Ja dat weet ik. :D
Foei! Oppassen met je rug Hummer. Anders mag jij voortaan in een rolstoel.. Correctie: Heftruck! ;):(
Deadliften e.d. is het beste wat m'n rug sinds lange tijd is overkomen! :thumb:
Nu enkele weken haast niets gedaan, en ik begon het weer al te voelen.
Rug gaat seintjes geven dat ie weer zwakker word, en ieder moment kan blesseren...
Nu niet meer! ;)

Ik denk dat het volgende schema het gaat worden...
In theorie zou het trainen op deze manier er voor moeten zorgen dat ik:
a- bijna iedere dag wat kan doen, zodat "alles" een beetje "los" blijft zitten, maar het niet mijn herstel in de weg staat.
b- wat meer functionele kracht ontwikkeld die me in m'n dagelijkse bezigheden ook goed van pas kan komen (gripkracht, explosiever zijn)
c- iedere spiergroep de aandacht krijgt die ik denk dat hij in mijn geval nodig heeft (denk aan "slechte" rug, zwakke buikspieren)

"Warming up" voor iedere training, en "Cooling down" na iedere training, enkele sets "Kettlebell Swings" e.d
.

Maandag:
Borst, biceps, brachialis,
Bench presses
Incline presses
Push ups
Barbell curls
Reverse curls

Dinsdag:
Benen (en beetje traps...), buik, kuiten,
Sumo style deadlifts & shrugs
Squats
Hanging leg raises
“Janda” sit ups
Jump squats

Woensdag:
“Recovery” Core, onderarmen,
One arm deadlifts
Two handed woodchops
Wrist curls
Reverse wrist curls
Wrist roller

Donderdag:
Schouders, Triceps,
Military presses
Upright rows
Narrow grip bench presses
Skullcrushers
Triceps extensions

Vrijdag:
Core, Onderarmen, Kuiten,
Suitcase walks
Pronating & Supinating sledgehammer exercise
Seated calf ext’s
Standing calf ext’s
Jump squats

Zaterdag:
Rug, Traps,
Bent over rows
Wide grip pull ups
Chin ups
Hanging face pulls
High pulls

Zondag:
Rust…

Goede tips en aanbevelingen zijn vanzelfsprekend welkom! :thumb:

Je blijft wel bezig zo.

• #1.570
Haha, ja dat is waar!
Maar het kan wel weer helemaal iets anders worden hoor...
Ik heb weer al zo veel gelezen over verschillende manieren van trainen en het indelen van je week enzo...
Ik zie het wel. ;)

6x per week is crazy shit Hummer! Het blijft wel natuurlijk fitness, maar alsnog. :p

De twijfel slaat toe;)

• #1.574
Nou, ik heb vandaag nogal last van m'n buikspieren en hamstrings als ik eerlijk ben... :o
That's what you get when je een tijdje niks uitvoerd, en dan heel netjes ga (suitcase)deadliften... :rolleyes:
Dat zet me weer een beetje aan het denken dat een dagje rust ook wel goed is...
Maar als ik getraind heb ben ik "fitter" en heb ik meer energie dan op rustdagen...
Dus ja, what to do..?
Om de dag Full Body..?
Wie weet?! :D

6x per week is crazy shit Hummer! Het blijft wel natuurlijk fitness, maar alsnog. :p

Ik moet Minotaures gelijk geven...6x per week trainen is inderdaad crazy shit...noem je dat een "stapje" terug doen? :eek:

Doe jezelf een plezier...neem voldoende rust...train bijvoorbeeld om de dag...nu je thuis traind moet e.e.a. toch geen probleem zijn (sommige gyms zijn op zondag gesloten of hebben beperkte openingstijden) dan train je gemiddeld 3 à 4x per week wat voor menig jonge God al een opgave is, en zeker voor een "oldy".

• #1.576
Ik moet Minotaures gelijk geven...6x per week trainen is inderdaad crazy shit...noem je dat een "stapje" terug doen? :eek:

Doe jezelf een plezier...neem voldoende rust...train bijvoorbeeld om de dag...nu je thuis traind moet e.e.a. toch geen probleem zijn (sommige gyms zijn op zondag gesloten of hebben beperkte openingstijden) dan train je gemiddeld 3 à 4x per week wat voor menig jonge God al een opgave is, en zeker voor een "oldy".
Ik had te lang niks gedaan, en was te enthousiast denk ik...
Ik merk nu weer dsat ik mijn herstel in de gaten moetbhouden...
Het zal waarschijnlijk om de dag trainen worden.
Ik heb gelezen dat explosief trainen met 40-50% van je max met reps tussen de 3 en de 10 voor de meeste hypertrophy zorgen... ???
Dan is bodybuilding makkelijk!
Man ik ga een hoop spiermassa aanzetten ! :cool:

Ben zegt altijd dat je buiten de gym pas echt groeit hé.

Je bent een stoerdere beer dan 90% van de jonkies hier Hummer maar ik denk ook dat 6x maal per week wat van het goede teveel is ;)

• #1.578
Ben zegt altijd dat je buiten de gym pas echt groeit hé.

Je bent een stoerdere beer dan 90% van de jonkies hier Hummer maar ik denk ook dat 6x maal per week wat van het goede teveel is ;)
Ik heb het gemerkt. ;)
Aan de andere kant deed het Russisch powerlifting team 6-8x/week bankdrukken in hun voorbereiding...
Die hadden schijnbaar zoiets van: als je veel wilt kunnen bankdrukken, moet je veel bankdrukken!
Maar ik denk dat mijn herstel te langzaam is voor dergelijke schema's...
Zeker toen ik nog all out ging in m'n trainingen had ik vele dagen herstel nodig, dus eigenlijk zou ik daardoor m'n les wel geleerd moeten hebbben... :o
Om de dag full body lijkt me nu het beste, ook met het oog op m'n wens om een beetje af te vallen.

Meneer heeft een homegym en wilt meteen 6x per week gaan knallen. Je motivatie is super Hum!

Hoe staat het met je rack en fatDB bouw activiteiten, Hum? Ben je er al achter dat het misschien loont zo'n rek gewoon te kopen :P?

Terug
Naar boven