- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ja, jij lacht...

Sister! 
Abs zijn sterk zat eigenlijk...Ik krijg weer beeld, zo kun je wel super je abs trainen.
Ze zijn alleen een beetje goed ingepakt!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, jij lacht...

Sister! 
Abs zijn sterk zat eigenlijk...Ik krijg weer beeld, zo kun je wel super je abs trainen.

Ja, jij lacht...
Sister!
Abs zijn sterk zat eigenlijk...
Ze zijn alleen een beetje goed ingepakt!![]()

De pijntjes lijken niet meer weg te gaan...

Ja, ik hou veel geld "in m'n zak" op deze manier!

Voor de pomp zijn push downs inderdaad erg goed, maar volgens "de kenners" is dat geen massabouwer éh...?Close Grip Bench Press en Tricep Extensions/Pushdowns proberen?![]()
V-bar tricep extension werkt erg goed voor mij, brand als de t**fus.
Verder ergggggg sterke CGBP!

Je weet dat ik nooit tevreden ben, en altijd vergelijk met vroegere prestaties éh...Voor zo'n mess is een CGBP van 3x120 best aardig, anders 5x80 presses alleen al...

Tnx. Hahahaha, jij weet wanneer ik moet werken..?Mooie training beest! En die cardio vergeten is geen probleem, doe je die morgen vroeg voordat je naar het werk gaat.

Dat zou dan mooi meegenomen zijn, vriend.Hummer, mijn vriend, met een 5/3/1 schema zal je niet rustig aan doen en ga je qua gewicht uitblinken. Dat weet je toch?![]()

Stel je voor dat ik ook zo mooi slank als jij zou worden op den duur!Beter gedoseerd trainen dan helemaal niet meer kunnen trainen.
Fietsen naar je werk, ik weet niet wat ik lees...je doet onderhand nog meer cardio dan ik![]()

Kroc rows zijn "one arm rows" met veel herhalingen.Mooi hummer, goed luisteren naar je lichaam en dan komt het helemaal goed.
Apart schema, en kroc rows is dat op van die gare schoenen?
Kettlebells is ook super.
Het is misschien wel een idee om nog eerst een paar weken te doen, als revalidatie...Is het geen idee om een tijdje te gaan 100-en? Ik ben nu 3 weken bezig daarmee, en heb geen last van bijvoorbeeld pijn in biceps en schouders (wat regelmatig terugkomt). Ik hoop hiermee de vasculariteit in de spieren te vergroten en ook de fascie's op te rekken. Zodra ik dan weer zwaarder ga trainen, zijn de spieren geprepareerd om te groeien. En de lichte gewichten maken dat het niet blessuregevoelig is. Toch is het geen softe training!

De pijn (overal) in m'n donder dwingt me er toe!

(wist helemaal niet dat zulke zware dumbbells bestonden
).