- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er geen aardigheid in als ik rustig aan doe.Hummie, waarom ga je niet een tijdje op 12 reps zitten. (heb al een keer of 10 gezegd hier).
Je begint oud te worden je komt zo niet meer door de APK, als je iedere keer die zware gewichten blijft pakken met low reps dan kom je er nooit vanaf.
Ik hoor je nog zo zeggen "ik ga voortaan fitnessen". Ik geloofde er al geen k*t van, en ik had gelijk; low reps high weight...
Je bent net zo'n ezel als ik.

Nee hoor, je mist niets, maar in bepaalde kringen word een "one arm dumbbell row" die je met veel reps maakt, opeens een "Kroc row"!!!Heb eens gekeken maar die kroc row is toch gewoon een db row? Mis ik iets?

Verwacht er de eerste tijd niet te veel van...hey heb je log gevonden zal het eens gaan bijhouden.
succes met je herstel je komt er wel.

Het is misschien wel een idee om nog eerst een paar weken te doen, als revalidatie...
Ik ken het eigenlijk niet hoor, maar zal het eens opzoeken.
Tnx.![]()
Hummie, waarom ga je niet een tijdje op 12 reps zitten. (heb al een keer of 10 gezegd hier).
Je begint oud te worden je komt zo niet meer door de APK, als je iedere keer die zware gewichten blijft pakken met low reps dan kom je er nooit vanaf.
Ik hoor je nog zo zeggen "ik ga voortaan fitnessen". Ik geloofde er al geen k*t van, en ik had gelijk; low reps high weight...
Drieënveertig, maar enkelen daarvan waren slopende tropenjaren...

Ik heb constant pijn aan m'n schouder, ook als ik niets doe...flinke lange training weer,
ziet er goed uit gewoon lekker doorgaan en straks heb je helemaal geen pijntjes meer.

Hahahaha, 2x/dag een minuut of twintig!Ben jij nou constant aan de cardio die je niet durft te posten of zo? Is hier zo stil.

Dat zou dan mooi meegenomen zijn, vriend.
Ik heb m'n bankdruk max op 135 gezet, dus dat zou eigenlijk makkelijk genoeg moeten zijn...
Military's zijn ook beschaaft gekozen, net als de deadlift trouwens.
Echt fitness schemaatje!
Squats weet ik niet zeker of ik die ga blijven doen, m'n knieën vragen me soms om er aub mee op te houden...
Zelfs de lichte gewichten gaan me niet meer goed af....
We'll see...
Hummie, waarom ga je niet een tijdje op 12 reps zitten. (heb al een keer of 10 gezegd hier).
Je hebt wel gelijk hoor, maar ik wil het op een manier doen waarop ik er plezier in heb...He Hummer, sorry dat ik het weer aanhaal, het is niet om te zieken of de wijsneus uit te hangen hoor, maar door een 5/3/1 schemaatje te pakken en de 1RM-basis omlaag te schroeven, krijg je nog geen fitness-schemaatje. Die 2x20-40-ers dan weer wel, als je je rust ertussen beperkt houdt. Maar ik snap niet dat je dan voor de compounds dan toch weer een 5/3/1 schema aanhoudt. Waarom doe je voor de compounds niet gewoon een BB-style routine, bijv. 4x10-12 met beperkte rust ertussen, strikte uitvoering, zodat je eerste 2 setjes makkelijk gaan, maar daarna de pomp erin hakt en de laatste paar reps niet meer gaan. Die 5/3/1 is toch weer low-reps, en dan ga je je vervelen met te laag gewicht; ik vermoed dat je daardoor of (1) stiekem de gewichten weer omhoog slingert, of (2) je reps alsnog omhoog gooit. Je gaf zelf al aan dat je er anders geen lol in hebt, maar ja, dan verval je dus weer in het oude stramien, daar wou je net vanaf.. toch?
PS: heb eens rondgekeken wat dat 'Kroc' nou precies moet voorstellen, maar kom slechts tot de conclusie dat het een lompe uitvoering is van een oefening om maar veel reps met veel gewicht te halen, is dat niet wat je precies wilt voorkomen gezien je blessures?

, maar ik ben bag dat ik onverbeterlijk ben... 

Daar ben ik al te oud voor hoor, om te luisteren naar een ander!Sterkte Hummy,
kan soms geen kwaad om naar iemand anders te luisteren toch.....

Daar ben ik al te oud voor hoor, om te luisteren naar een ander!
Paljas heeft wel gelijk natuurlijk, die buffel!
Ik ben eigenlijk gewoon een dikke, versleten, ouwe vent die niet wil toegeven dat hij "op de terugweg is" en geen jonge god meer!
Ik vind m'n draai wel hoor, thanks Sister!![]()

Zo makkelijk kom je er niet mee weg. 43... nog niet eens halverwege man, je komt net op gang! Je moet maar zo zien, je hebt tot nu toe een heeeeeeeeeeeele lange bulk gedaan, nu is het tijd voor de cutIk ben eigenlijk gewoon een dikke, versleten, ouwe vent die niet wil toegeven dat hij "op de terugweg is" en geen jonge god meer!![]()
. Nou genoeg geleuter, knallen met die hap!Jij bent een echte positieveling, en dat is een goede eigenschap!Zo makkelijk kom je er niet mee weg. 43... nog niet eens halverwege man, je komt net op gang! Je moet maar zo zien, je hebt tot nu toe een heeeeeeeeeeeele lange bulk gedaan, nu is het tijd voor de cut. Nou genoeg geleuter, knallen met die hap!

)
)
(al is die al zo goed ontwikkeld!)
) klinkt dit als de beste manier!