- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. En dips, met jouw lichaam is voor mij +40kg!!! Ik zeg: Als ik die veertig kilo maar eens kwijt was...Qua volume nog best veel hoor. Die bench is lekker hoor, zo even uit de losse pols. En dips, met jouw lichaam is voor mij +40kg!!! Ik zeg:
!!
Ik vind die legpresses altijd erin hakken, ook omdat je je borstkas in elkaar drukt. Bloeddruk stijgt, ademhaling wordt geblokkeerd, ik neem altijd even een minuutje of 3/4 rust na zo'n oefening.

Ach ja, die 40 kilo zal er snel genoeg 30, 20 etc worden
Gewoon volhouden !
Training ziet er goed uit. Vooral die deads

Tnx, Dude.

Ik zou het ook niet redden als ik in Vietnam zou trainen hoor...180 pffffffffffffffffff - nee dat ga ik nooit halen

) en voelde me niet echt "toppie"... 

)
Maar wel een goede set van gemaakt, ook netjes zonder te cheaten!
)
)
Trekken éh...
)

Ja, als ik zie wat de meeste mensen bij die oefening voor gewicht gebruiken...Nice Hummer, mooi doorgezet. Die sideraises zijn pittig!

Ja, als ik zie wat de meeste mensen bij die oefening voor gewicht gebruiken...
Ik doe ze nooit, maar als ik ze weer een tijdje doe, pak ik er zo 30kg mee voor korte sets.
Op dit moment voel ik eigenlijk meer de pijn in mijn gewrichten tijdens de side laterals.
Ik doe misschien soms een beetje veel grip training e.d.
Daar herstel je slecht van volgens mij.
En ik heb ook best wel belastend werk wat de onderarmen betreft...
Heb soms een beetje last van de ellebogen, de polsen, en de schouders...
Maar dat ben ik al gewend.
Ik heb een beetje reumatische klachten, zonder dat er enig spoor van reuma is te vinden in mijn bloed!
Dat is eigenlijk goed nieuws natuurlijk, maar het is wel lastig dat er dus ook geen medicijn tegen voor te schrijven is.
Pijnstillers zijn voor watjes natuurlijk, dat begrijp je!![]()
!Ja, zo dacht ik ook altijd...Ja pijnstillers zijn niet de oplossing denk ik, ik houd er ook niet van. Ik krijg ook steeds vaker van die pijntjes hier en daar, meestal omdat ik weer wat overbelast heb met een domme actie. Soms heeft het ook iets te maken met een hardnekkige blessure, zwak punt, of iets met botten ofzo.. er gewoon doorheen rammen is misschien ook niet altijd zo goed voor je, maar ja, je kent het, dan moet je die oefening overslaan die je op je lijstje had staan, dat gaat natuurlijk niet door!

Ja, die voelden na de Pendlay's aan als 20kilo!

Ja, zo dacht ik ook altijd...
Tot ik eens doorgetraind heb met een slijmbeursontsteking in mijn schouders!
Man, wat deed dat op een gegeven moment een pijn...
Heel mijn schouder warm en rood...
Drie injecties er in...
Niet meer kunnen liggen...
Zittend geslapen, een dag of vijf!
Nee, beter kun je iets beter luisteren naar je lichaam(pje)
Maar misschien leren we het wel nooit...![]()
Tnx. Dude,zeker pittige sideraises pfff 20 kilo.... en die slijmbeursonsteking is die 100% genezen? misschien idee voor de volgende keer: matras op de grond leggen en je brakke schouder over de rand... valt te doen