- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man.

Ik denk dus dat ik bij deze de award "Biggest dissappointment of DBB 2009" wel verdiend heb...
En mocht er nog niet zo'n award zijn, is het misschien een idee er zo één te introduceren "ter leering, ende vermaeck" van de leden, en misschien luie slappe happen als ikzelf te motiveren tot wat hard werk!!!
M'n overgewicht is voor het grootste deel te wijten aan m'n slappe karakter natuurlijk, maar de blessures en het gebrek aan krachttoename probeer ik te steken op een slecht trainingsplan.
Biggest Dissapointment of DBB...hoe kom je er toch op?
Ik wil me wat fitter voelen,zonder de dagelijkse pijntjes die ik al zo lang heb.

Ik ga m'n best doen.Nou Hummer, laat zien dan man! 135kg op 31-12-9! 125kg op 30-6-10?

Ik zal eens kijken of ik nog wat lawinepijlen heb liggen...Welkom terug ouwe reus. Verwacht weer wat vuurwerk.![]()

Daar heb je gelijk in, het is alleen zo jammer dat ik zo wispelturig ben, en de éne dag dingen wil waar ik de andere dag een stuk minder waarde aan hecht...Waar een wil is is een weg Hum, het zal je lukken als je de wil hebt!

M'n vrouw denkt dat Sonja Bakker me dat plezier kan geven...succes hummer ermee
zoek plezier in de manier van kilo's kwijt raken
en dan lukt het je zeker

Tnx. lieverd!Hummy, je bent weer ruw wakker geschud in de echte wereld, shit wat komt het weer hard aan hè...
Zo te lezen heb je wel weer je verstand terug gevonden en volgens mij kan je best genoeg discipline opbrengen, zolang je maar echt wilt
Succes en nu doorzetten!!!![]()

Ik zit hartstikke lekker in m'n vel Hugz, alleen een beetje strak op het moment!Biggest Dissapointment of DBB...hoe kom je er toch op?
Zou het wellicht zo kunnen zijn dat we weliswaar verschillende moeders, maar dezelfde vader hebben? Ik herken een heleboel dingen
Zet hem op kerel! Zorg dat je weer snel lekker in je vel zit!

Ik zit hartstikke lekker in m'n vel Hugz, alleen een beetje strak op het moment!
Nee, geestelijk gaat het hartstikke goed met me gelukkig.
Ik schaam me ook niet voor m'n dikke lijf hoor.
Ik lig en loop ook net zo gemakkelijk aan het zwembad en aan het strand enzo als een ander die wel slank is, daar heb ik allemaal geen problemen mee.
Ik heb het geluk dat ik over het algemeen best wel "goed" lig bij de vrouwen bijvoorbeeld, en dat mannen makkelijk "m'n maat" worden enzo, dus maatschappelijk gezien ben ik een echt succesnummer!
Ik zal proberen eens wat discipline op te gaan brengen vanaf nu.
Zowel qua trainen als qua eten, en dan zal het wel een beetje moeten verbeteren met m'n blessures en krakkemikkige gevoel!![]()
)
Tnx. Hugz.Laat ik het effies anders formuleren dat mijn vorige reactie: ik wens je veel discipline toe vanaf nu![]()

Ik heb geeneens zin om terug te kijken hoe lang het geleden is dat ik nog eens zwaar getraind heb, getraind heb überhaupt!Hoevaak moet ik het nog zeggen? Ga eens wat lager in gewicht en wat meer reps maken eigenwijze Hummie.
Keer op keer klagen over blessures, en keer op keer doorgaan met zo zwaar pakken.
Probeer eens op 12 reps te gaan zitten, en supernette reps te maken. Anders kom je er echt nooit meer vanaf.
Maar ik weet het, het is lastig
Succes beest.

Ze heeft gisteren een moussaka gemaakt, naar een recept uit dat boek.Verbrandt dat Sonja Bakker boek en laat je vrouw lekker de voedingssectie op dbb lezen!!!![]()

Moussaka?Ze heeft gisteren een moussaka gemaakt, naar een recept uit dat boek.
Maar ze had er wel wat meer aan toegevoegd zei ze.
Smaakte goed, en ik kon de schaal net niet leeg krijgen...
Dus het viel mee!![]()
jammie