jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal eens naar " 'T boertje" gaan, dat is de groenteboer hier in de buurt, die hebben dat wel.De laatste keer verdwenen bij mij de klachten al na een week elke ochtend aardappelsap. Beste is om een paar flessen tegelijk in te slaan en in de koelkast te zetten, dan heb je niet het gedoe van zelf sap maken, en de minste kans om het te vergeten. Hoe dan ook succes met de volgende training!
Bedankt Jernz, het is het proberen waard.Als je het gaat proberen ben ik heel benieuwd of het werkt! Succes Hummy!![]()

ik heb een keer gelezen dat als je de urine van jezelf opdrinkt als het nog nog warm en vers is dit ook helpt.

ik heb een keer gelezen dat als je de urine van jezelf opdrinkt als het nog nog warm en vers is dit ook helpt.
Het schijnt ook te helpen als je over bepaalde forumgenoten heen zeikt...ik heb een keer gelezen dat als je de urine van jezelf opdrinkt als het nog nog warm en vers is dit ook helpt.

x2

Jij bent ook een schat, net als Skinnie!Proberen waard Hummer, laat even weten of het helpt...

Het schijnt ook te helpen als je over bepaalde forumgenoten heen zeikt...
Maar bedankt voor het meedenken, lieverd!
x2
Jij bent ook een schat, net als Skinnie!![]()

Het is maar net hoe je dat ding bovenop je romp noemt he. Maar het kan ook tegen kwallen. In beide gevallen nog steeds toepasselijk.
Volgens mij is het overal goed voor!

Dat ding bovenop m'n romp geeft me nu net geen last...Het is maar net hoe je dat ding bovenop je romp noemt he. Maar het kan ook tegen kwallen. In beide gevallen nog steeds toepasselijk.

Het is tegen wintertenen!Haha, nee man...

Na een drukke werkweek, waarvan ik inmiddels wel een eindje van hersteld ben, heb ik het er maar weer eens op gewaagd...
Bankdrukken,
50x20
20x30
10x40
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
3x100
2x110
3x1x120
JMpress,
12x60 Geeft te veel spanning op de aanhechtingen van m'n (voorheen?) geblesseerde rechtse onderarmpje...
Ach morgen weer eens wat proberen!![]()
Een beetje wel, vanaf 100kg begon ik wat te voelen.Aardig wat reps op de kast Hummer, nog last van de schouder?

Mijn boog is al een tijdje helemaal ontspannen Hugz, dat is nou juist het probleem...Ging het BD wel lekker?
Reps met 120 is niet verkeerd, en ja ik weet dat je meer hebt gedrukt, maar ik heb maandag ook reps met 120 gedaan...moet ook eens kunnen...de boog kan niet altijd gespannen zijn, toch?
Hoofdzaak is dat je je er goed bij voelt!
En gewicht zou daarbij geen rol moeten spelen!

Het was best weer eens lekker ja, even wennen weer.

You are too kind, Sir!Sterke trainingen toch Hum, dat komt helemaal goed!