XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

Als je het gaat proberen ben ik heel benieuwd of het werkt! Succes Hummy! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
De laatste keer verdwenen bij mij de klachten al na een week elke ochtend aardappelsap. Beste is om een paar flessen tegelijk in te slaan en in de koelkast te zetten, dan heb je niet het gedoe van zelf sap maken, en de minste kans om het te vergeten. Hoe dan ook succes met de volgende training!
Ik zal eens naar " 'T boertje" gaan, dat is de groenteboer hier in de buurt, die hebben dat wel. :thumb:

Als je het gaat proberen ben ik heel benieuwd of het werkt! Succes Hummy! :)
Bedankt Jernz, het is het proberen waard. ;)

ik heb een keer gelezen dat als je de urine van jezelf opdrinkt als het nog nog warm en vers is dit ook helpt.

• #1.866
ik heb een keer gelezen dat als je de urine van jezelf opdrinkt als het nog nog warm en vers is dit ook helpt.
Het schijnt ook te helpen als je over bepaalde forumgenoten heen zeikt... :D
Maar bedankt voor het meedenken, lieverd! :rolleyes:

x2 :roflol:

Proberen waard Hummer, laat even weten of het helpt...
Jij bent ook een schat, net als Skinnie! ;)

• #1.869
Hey Hummer hoe gaat het? Nog getraind?

• #1.872
Hey Hummer hoe gaat het? Nog getraind?
Haha, nee man... :o
Maar de rust heeft me inmiddels wel goed gedaan.
Geen last meer van knieën, ellebogen (rechts een héél klein beetje...) schouders (misschien nog een vleugje...) dus volgende week ga ik weer beginnen.
Ik zit nu middenin m'n werkweek, en die bestaat deze week uit 7 nachtdiensten van 12 a 13 uur geloof ik (dat is bij ons nooit zeker...)
Dus ik hoop dinsdagochtend weer fris en fruitig uit m'n bed te stappen om er weer eens tegenaan te gaan! :thumb:
Ik ben wel van plan om echt gestructureerd te gaan trainen, met vooraf bepaalde percentages/gewichten om overbelasting te voorkomen, en te proberen mijn pezen en aanhechtingen voor te bereiden op wat zwaarder werk.
Beetje rustig aan, beetje periodiseren, beetje verstandig(er dan ik eigenlijk normaal gezien doe,) trainen.
Ik heb er wel zin in! ;)

• #1.873
Eerste training sinds lange tijd...

Na een drukke werkweek, waarvan ik inmiddels wel een eindje van hersteld ben, heb ik het er maar weer eens op gewaagd...

Bankdrukken,
50x20 :rolleyes:
20x30
10x40
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
3x100
2x110
3x1x120

JMpress,
12x60 Geeft te veel spanning op de aanhechtingen van m'n (voorheen?) geblesseerde rechtse onderarmpje...

Ach morgen weer eens wat proberen! ;)

Aardig wat reps op de kast Hummer, nog last van de schouder?

Na een drukke werkweek, waarvan ik inmiddels wel een eindje van hersteld ben, heb ik het er maar weer eens op gewaagd...

Bankdrukken,
50x20 :rolleyes:
20x30
10x40
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
3x100
2x110
3x1x120

JMpress,
12x60 Geeft te veel spanning op de aanhechtingen van m'n (voorheen?) geblesseerde rechtse onderarmpje...

Ach morgen weer eens wat proberen! ;)

Ging het BD wel lekker?
Reps met 120 is niet verkeerd, en ja ik weet dat je meer hebt gedrukt, maar ik heb maandag ook reps met 120 gedaan...moet ook eens kunnen...de boog kan niet altijd gespannen zijn, toch?
Hoofdzaak is dat je je er goed bij voelt!
En gewicht zou daarbij geen rol moeten spelen!

• #1.876
Aardig wat reps op de kast Hummer, nog last van de schouder?
Een beetje wel, vanaf 100kg begon ik wat te voelen.
Het lijkt een soort van onbalans in m'n rechterschouder.
De 120 ging nog wel makkelijk hoor, het uitpakken was nog het ergste... :rolleyes:
Ging het BD wel lekker?
Reps met 120 is niet verkeerd, en ja ik weet dat je meer hebt gedrukt, maar ik heb maandag ook reps met 120 gedaan...moet ook eens kunnen...de boog kan niet altijd gespannen zijn, toch?
Hoofdzaak is dat je je er goed bij voelt!
En gewicht zou daarbij geen rol moeten spelen!
Mijn boog is al een tijdje helemaal ontspannen Hugz, dat is nou juist het probleem... :o
Ik ga proberen er weer bovenop te scharrelen! :thumb:

• #1.877
Scharreltraining van vandaag!

Kettlebell (24kg) Snatch,
3x5
(eerste set was even zwaar ivm bankdrukken gisteren denk ik, daarna easy, en snel)

Standing barbell triceps extensions, superset met: Standing narrow grip presses,
15x20 + 15x20 (onmiddelijk branden tijdens de presses...)
15x30 + 15x30 (haalde net de laatste 15 herh. branden!)
12x40 + 12x40
10x50 + 6x50 (ik begin in elkaar te storten, wat triceps bereft dan toch...)
6x60 + 2x60 (helemaal leeg!)

Morgen weer eens wat doen, en volgende week ertegenaan! :thumb:
(Beetje afhankelijk van de werkzaamheden natuurlijk...)

Lekker gebenched hummer

Sterke trainingen toch Hum, dat komt helemaal goed!

• #1.880
Terug
Naar boven