Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ja zeker met een kilo mager rundergehakt er in!

Nee, maar dat vergeet m'n schat nogal eens...Moussaka is over het algemeen niet het meest magere gerecht, uiteraard afh. van de voorbereiding, maar toch
.

Hahaha, Dressed, net wat ik nodig heb, nog meer bulk!

12x20
12x30
12x40
12x50
12x60
12x70
1x80 Te weinig rust genomen denk ik...
3x80 Ik ga terug naar m'n bed denk ik...
Ik heb geeneens zin om terug te kijken hoe lang het geleden is dat ik nog eens zwaar getraind heb, getraind heb überhaupt!
En nog steeds heb ik veel last van allerlei zaken, waar maar geen einde aan schijnt te komen...
Het is de reuma die me de das omdoet schijnbaar, en eigenlijk heb ik als ik train niet eens (veel) meer last dan wanneer ik niets doe...
- gaat nooit meer weg. Je moet ermee leren leven krijg je meestal te horen.
)...spijtig dat jij al op zo'n relatief jonge leeftijd last hebt van reuma. Je neemt natuurlijk medicatie als pijnbestrijding (heb ik ook al eens meen ik in je log gelezen).
) 
Tnx.maar ik had er, met het oog op de fitness standaard van 8-12 reps, eigenlijk 10 willen doen...Prima training, doen er je nog niet veel na die 3 x 80.

Nee, nog niets definitiefs.Ook niet veel assistance.. Al besloten over een schema Humz?
Het is inderdaad klote...Lijkt me heel erg vervelend en vooral frustrerend - die reuma - als je niet kunt zoals je graag zou willen. En reuma gaat net als artrose - mijn vader heeft artrose, ook een aandoening aan de gewrichten, inmiddels 2 kunstheupen verder- gaat nooit meer weg. Je moet ermee leren leven krijg je meestal te horen.
Mijn vader kreeg last na zijn 50e leeftijdsjaar...(dus wie weet wat me nog te wachten staat)...spijtig dat jij al op zo'n relatief jonge leeftijd last hebt van reuma. Je neemt natuurlijk medicatie als pijnbestrijding (heb ik ook al eens meen ik in je log gelezen).
Mijn vader was ook een fanatieke (vecht)sporter (Judo & Karate), en had er heel veel moeite mee dat hij bepaalde dingen absoluut niet meer kon doen. Maar hij sport nog altijd, uiteraard niet meer zo fanatiek en op een aangepaste wijze. Hij houdt rekening met zijn beperkingen. En wellicht dat jij dat ook voor ogen zult moeten houden...maar dat heb je alreeds gedaan...je traind thuis en toch al iets lichter dan voorheen in de sportschool (alhoewel met 80kg militarypress reps willen maken, natuurlijk niet echt licht is)
Niemand zal je erop aankijken als je wat gas terugneemt...je gezondheid staat voorop! Gewoon lekker verantwoord bezig blijven, want helemaal niets doen is ook niet de oplossing.
Ik wens je veel wijsheid toe in deze!![]()

Hahaha, Dressed!Inderdaad, als ik Hum was dan zou ik sets maken met reps tussen de 10 en 12 voor de compounds en tussen de 12 en 15 voor de isolatie. Volgens mij zal hij daarmee zelfs extra groei bewerkstelligen omdat zijn lichaam gewoon is aan zware gewichten en nu plots verrast word door lichtere. Neem daarbij een degelijk dieet en we zullen Hum aan het strand zien als afgetraind en dik beaderd beest.

Vandaag 4 tartaartjes, ook niet slecht!

Vandaag 4 tartaartjes, ook niet slecht!
Lekkerder dan speklappen vind ik, moeten ze wel lekker rood zijn vanbinnen.![]()

Daarom ben jij ook zo'n lekkere strakke vent Hugz!Ik moet es met mijn vriendin een hartig woordje wisselen, ik had vandaag slechts 2 biefstukjes en gisteren maar 3 tartaartjes![]()
![]()

Je hebt echt humor!ach wat is licht
ga er maar aan staan
6x 12 repsx gewicht
zwaar naar de klote gaan is dat gewoon
respect

Suiker en wit brood e.d. eet ik eigenlijk maar zelden.Misschien dat je een tijdje een aangepast dieet kunt volgen (vooral rood vlees, suiker, en wit meel vermijden. Na een tijdje zou de artrose kunnen verbeteren. (http://gezondheidsweb.blogspot.com/2009/05/artritis-en-artrose.html)