- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het.Met dit sóort trainingen ben je op de goeie weg , zal je lichaam alleen maar goed doen.

Nee man, ik ben toch nog geen 67!!!!

Dat bevalt heel goed.Zie dat jij met die kettlebells traint, bevalt dat een beetje?
Waar doe je dat trouwens? Kan dat werkelijk nergens doen, als ik de bell niet meer hou sloop ik de hele boel.![]()

Nee, ik heb er maar één, maar wil de 2 daarboven ook nog hebben.Heb je trouwens nog meer kettlebells dan die van 24kg?

Tnx. man, dat doet me goed.Leuk je de hand geschud te hebben Johnny, voor mij ben je toch wel een beest hoor!

) optimistisch misschien, maar ik kijk wel tot hoe ver ik het volhoud.

Maar je doet waarschijnlijk wel veel meer sets vooraf, en dan 1 of 2 "all out" werksets, jij ouwe boddiebuldert!6 werksets is ook zat, ik doe er soms 8... nooit meer!
ben ook beetje lui![]()

En dan toch zo'n bast, het is niet eerlijk6 werksets is ook zat, ik doe er soms 8... nooit meer!
ben ook beetje lui![]()
.Skinnie, je bent een beest!ik doe wel veel opwarmsets - borst is de enigste spier die ik nog niet gescheurd heb gehad
bankdrukken:
20 x 40 kg
20 x 50 kg
12 x 75 kg
6 x 95 kg
3 x 115 kg
en dan knallen met 12 x 130 kg eentje erachteraan met 6 x 130 kg en de laatste met 4 x 130 kg afmaken met pompsetje 20 x 60 kg.
Heb je de gewichten ook gezien, lieverd..?

Dorian knows best!

Ja dat heb ik, poepie van me
, maar ik denk dat als ik zo'n schema volg, het lang kan duren voor ik daar in de buurt kom
.En toch doen héél veel mensen betrekkelijk weinig, net als Skinnie in dit geval.Ja dat heb ik, poepie van me, maar ik denk dat als ik zo'n schema volg, het lang kan duren voor ik daar in de buurt kom
.