- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de basis niet, dat klopt. Het is echter wel zo dat je een bepaald beeld schetst van je vrouw/vriendin/scharrel/fb, waardoor andere mensen zich wel afvragen hoe jouw eigen fysieke gesteldheid is.
Ik heb vrijwel altijd ouder gehad. Jonger was niet eens im Frage.Mijn vrouw is maar een jaar ouder, in de regelmaat viel ik ook op ouder ipv jonger. Ik weet alleen niet of dat nu weer zo zou zijn als ik vrijgezel was.
Je kan ook een prima fysiek hebben met een rot kop, just saying. Al is een rot karakter erger.Ik zeg dat ze leuk en lief is maar niet sportief. Ik zeg dat ik daardoor weet dat het voor mij niet 100% is. Ik zeg dat ik graag een vriendin heb die jong is. En ja ik ga al sinds mijn 17e levensjaar 2-4 keer per week naar de sportschool en heb nog een zeer prima fysiek voor een 35 jarige dus ik voel mij wel in de positie om dat over te kunnen oordelen.
Als je zo'n enorme groep mensen over dezelfde kam scheert en kan beoordelen moet je er zelf toch wel buitengewoon knap uit zien. En als je denkt dat je op je 40ste nog groene blaadjes van 24 kan krijgenOf gewoon veel centen hebben, dat kan ook.
Ik ben zelf 35. Vrouwen takelen snel af na het 25e levensjaar, en vooral rond de 30. Zeker als ze niet sportief zijn of niet gezond leven. Als je vriendin een stuk jonger is dan jij zelf zal ze er altijd toch een tikkeltje jeugdig uit zien. Een jongere meid heeft mooiere jonge huid. Gladde billetjes enzo. Het is natuurlijk allemaal relatief.
Maar verder natuurlijk ook het feit dat de meeste vrouwen kinderen willen. Ik zelf ook. Ik ben daar echter nog niet klaar voor. Dus een meid van 24 is relaxed in dat opzicht want dat geeft mij nog een paar jaren.
Vrouwen van rond de 30 daten is gewoon anders. Het voelt wat minder vrijblijvend enzo.

Jij liever dan ik nog aan kinderen beginnen wanneer je al een oude zak bent![]()
Ik heb vrijwel altijd ouder gehad. Jonger was niet eens im Frage.
Ik heb nu een jongere vriendin (3 jaar). Maar dat is een uitzondering. Heeft niks met leeftijd te maken. Qua geestelijke bagage had ze tien jaar ouder kunnen zijn. Ik durf best te stellen dat ik vroegrijp was. Dacht ook veel na als jonge jongen. Dan voegt een leuke meid van dezelfde leeftijd absoluut niet. Misschien speelt mee dat ik meerdere zussen heb, en die vriendinnen van de oudste vond ik veel prettiger in de omgang dan de jongste.Maar ooit wordt je 45, of 50 jaar, zou je dan nog op oudere vrouwen vallen?
Nu wil ik het eigenlijk niet, maar wat is je leven nog na je 50e als je geen kinderen hebt? Ben bang dat ik dan mezelf voor de kop kan slaan als ik nog steeds geen gezin heb. Je moet toch een beetje een doel hebben in het leven.
Maar ooit wordt je 45, of 50 jaar, zou je dan nog op oudere vrouwen vallen?
Ik snap de vraag niet goed. Ik val meer op een brein dan het omhulsel. Althans, tot dusver. Dit kan dus ook met iemand van 20 zijn, maar de praktijk leert dat het eerder 35+ is. Maar hey, als het je overkomt dan is het wat het is. Ik ben nooit het type geweest dat op vrijdag dacht laat ik eens naar een kroeg gaan en op jacht gaan. Vreselijk lijkt mij dat. En de enorme simpele manier die uitgaat van enkel of voornamelijk keuren op uiterlijkheden, is voor mij niet weggelegd. Daarmee zou ik vrouwen tekort doen, en daarmee mijzelf.Maar ooit wordt je 45, of 50 jaar, zou je dan nog op oudere vrouwen vallen?
) dan heb ik nieuws: Everybody gets older, en als de gladde billetjes van nu straks 50 zijn zullen die hoogstwaarschijnlijk ook heel wat minder glad zijn.Toch moet er sprake zijn van fysieke aantrekking voordat je geïnteresseerd kan raken in iemand.Ik snap de vraag niet goed. Ik val meer op een brein dan het omhulsel.
Uitstraling. Blond of zwart haar en alles dat daar tussenin zit, zelfde geldt voor kleur ogen, kleur huid, lengte etc. Heb van alles al meegemaakt. Enige constante was het verschil in leeftijd en bepaalde eigenschappen. Ik zie heus wel wanneer iemand knap is, maar ik heb een soort rem in mijn hoofd om daar naar te kijken en dan er vol voor te gaan. Ik wil eigenlijk direct weten hoe die persoon is achter dat ogenschijnlijk knappe masker. Geur is denk ik belangrijker. En geluid van de stem. Voor mij.Toch moet er sprake zijn van fysieke aantrekking voordat je geïnteresseerd kan raken in iemand.
Als iemand een gesprek met je begint en je denkt 'bah', dan wordt het alsnog niks. 'Ik val meer op het innerlijk' geloof ik nooit zo erg.
Een goed karakter kan daarentegen wel iemand véél knapper maken, dat wel.
Anderzijds kan een prachtige meid ook heel lelijk worden als ze een kut karakter heeft.
Ik denk dat het bij de meeste mensen al fout gaat bij het "op zoek zijn" en "moeten vinden" van iemand die bij je past.
Je kunt dingen beter op zijn beloop laten en hier en daar wat daten, is het niks -> so be it, is er een klik kun je zien of er verder wat uitkomt.
Dat naarstig op zoek zijn naar iemand die voldoet aan alle dingen die jij zoekt in een relatie enzovoort zorgen er mijn inziens juist voor dat je niemand vindt die voldoet aan de eisen.
Als je iemand de ruimte en de kans geeft om er met jou wat van te maken dan zal zo'n relatie heel anders verlopen. Als je een hele lijst hebt die je gaat afvinken of ze wel of niet voldoen, zal je nooit iemand vinden die bij je past.
Niemand is perfect, maar is wellicht op de meeste vlakken wel een geweldige aanvulling op je leven (mijn inziens moet dat namelijk de graadmeter zijn; iemand die een verrijking is van je leven). Als diegene dan bijv. wordt afgeschreven omdat ze geen gladde billetjes heeft (sorry, dat is het meest blijven hangen) dan heb ik nieuws: Everybody gets older, en als de gladde billetjes van nu straks 50 zijn zullen die hoogstwaarschijnlijk ook heel wat minder glad zijn.