Fitness Seller

Partners vervelen me snel.

Bezoekers in dit topic

single of FWB waarbij je op voorhand goede afspraken maakt. Op dating apps zitten dan ben je haar tijd wel aan het verkwisten. Van de moment er wat "beters" langskomt dan wordt ze gedumpt.

Mannen zijn zo wat betreft uiterlijk. Toch denk ik dat vrouwen hier meer een handje van hebben, om een huidige partner in te ruilen voor iets beters.
Beters is dan niet zo zeer uiterlijk maar status en macht. Ik denk dat een man, mits echt gek op zijn vrouw en in een serieuze jarenlange relatie in het algemeen trouwer is.
 
Heb dit zelf ook lang ervaren... Toch sinds kort voor de 2de keer in me leven verliefd geworden, dus het kan toch echt.. Alleen je moet de goeie tegen komen.. Klinkt erg cliche allemaal, maar er is nog hoop voor je ;)
 
Toch uit de relatie gestapt met mijn luie vriendin. Feels like shit. Ze was wel lief man. Er was geen vuur. Ik heb vuur nodig.

Tering ik ben nu 35 maar ik weet het gewoon niet meer. Het is altijd wat. Ik ben gewoon nooit tevreden met mezelf. Te dun, te dik. Te beefed up. Als ik dan iemand anders zie die wel tevreden is dan denk ik: hoezo dat.

Dat je die gast wordt die zit te zeiken tegen zijn vriendin die helemaal niets verkeerd doet. Dat is voor niemand leuk. Damnit. Ga haar wel missen. Harde keuzes in het leven.
 
Toch uit de relatie gestapt met mijn luie vriendin. Feels like shit. Ze was wel lief man. Er was geen vuur. Ik heb vuur nodig.

Tering ik ben nu 35 maar ik weet het gewoon niet meer. Het is altijd wat. Ik ben gewoon nooit tevreden met mezelf. Te dun, te dik. Te beefed up. Als ik dan iemand anders zie die wel tevreden is dan denk ik: hoezo dat.

Dat je die gast wordt die zit te zeiken tegen zijn vriendin die helemaal niets verkeerd doet. Dat is voor niemand leuk. Damnit. Ga haar wel missen. Harde keuzes in het leven.

i feel you bro.
 
ik geloof sterk in het feit dat je die binding voelt omdat je hem wil voelen. Dit is een emotie die je jezelf aanpraat en op een gegeven moment realiseer je dus dat dit niks met haar te maken heeft maar met jij die iets in jezelf wil opvullen (het met iemand moeten zijn). Ik heb dit zelf ook na mijn relatie van 2 jaar gehad en heb dit toen ook van iemand te horen gekregen en na een tijdje viel dat kwartje wel.
 
ik geloof sterk in het feit dat je die binding voelt omdat je hem wil voelen. Dit is een emotie die je jezelf aanpraat en op een gegeven moment realiseer je dus dat dit niks met haar te maken heeft maar met jij die iets in jezelf wil opvullen (het met iemand moeten zijn). Ik heb dit zelf ook na mijn relatie van 2 jaar gehad en heb dit toen ook van iemand te horen gekregen en na een tijdje viel dat kwartje wel.


Mijn ouders zijn al 30+ jaar bij elkaar.
Mja hun liever dan ik.
 
Enigste binding die ik never ga verbreken is me contract op bij mijn beide gyms. Vrouwen komen en gaan. Tenzij ze je echt door het vuur voor je wil gaan, je eten zo n n dan klaar maakt, lekker dingentjes voor je maakt. En kleine dimgetjes doet voor je, het vuurtje laat branden, what u give is what you have to get back. Als dit niet het geval is, dan maken dat je wegkomt, tijdverspilling n NEXTTTTT
 
Enigste binding die ik never ga verbreken is me contract op bij mijn beide gyms. Vrouwen komen en gaan. Tenzij ze je echt door het vuur voor je wil gaan, je eten zo n n dan klaar maakt, lekker dingentjes voor je maakt. En kleine dimgetjes doet voor je, het vuurtje laat branden, what u give is what you have to get back. Als dit niet het geval is, dan maken dat je wegkomt, tijdverspilling n NEXTTTTT
En wat heb jij dan precies te bieden? Ik zie dat er veel eisen worden gesteld aan vrouwen (niet perse alleen door jou WickedD) maar niemand geeft aan wat ze nu eigenlijk zèlf te bieden hebben. We lezen in dit topic dus maar 1 kant van het verhaal.

Vrouwen komen en gaan is voor de meeste mannen een feit. Maar hoe komt dat? Misschien straal je dat wel uit? Misschien gedraag je je wel op zo'n manier dat ze gewoon liever gaan?

"What you give is what you have to get back" klinkt alsof je altijd iets terug wilt als je iets voor een ander doet. Hou deze instelling aan en je sterft waarschijnlijk eenzaam en alleen. Je kan ook iets geven zonder dat je iets terug verwacht.
 
En wat heb jij dan precies te bieden? Ik zie dat er veel eisen worden gesteld aan vrouwen (niet perse alleen door jou WickedD) maar niemand geeft aan wat ze nu eigenlijk zèlf te bieden hebben. We lezen in dit topic dus maar 1 kant van het verhaal.

Vrouwen komen en gaan is voor de meeste mannen een feit. Maar hoe komt dat? Misschien straal je dat wel uit? Misschien gedraag je je wel op zo'n manier dat ze gewoon liever gaan?

"What you give is what you have to get back" klinkt alsof je altijd iets terug wilt als je iets voor een ander doet. Hou deze instelling aan en je sterft waarschijnlijk eenzaam en alleen. Je kan ook iets geven zonder dat je iets terug verwacht.

Mee eens. Gasten denken dat ze zelf helemaal geweldig zijn maar ondertussen zal een vrouw op andere vlakken haar twijfels hebben, als er aan een kant geen vuur gevoeld wordt dan is het onwaarschijnlijk dat de andere kant 100% tevreden is.

Prima als je erg zelfverzekerd bent tot het narcistische toe en nooit tevreden kan zijn, maar ja dan zal je zeer waarschijnlijk je oude dag alleen gaan slijten. Dat gaat nooit lukken voor zo iemand om samen oud te worden, en val je op types die "perfect" zijn dan verwachten zij ook perfectie, ook betreft gedrag. Kan je nooit nastreven.

Ik ben al 10 jaar samen, in 10 jaar gebeuren heel veel dingen. Om maar een paar pieken en dalen te noemen. ziekte, werk, financiële voor en tegenslagen, verlies familieleden, depressies, 50kg gewicht verschil, zo maar wat horden die in een gemiddeld leven genomen moeten gaan worden. Een relatie gaat toch wel iets verder dan "iets te dun, iets te dik" dilemma's.
 
En wat heb jij dan precies te bieden? Ik zie dat er veel eisen worden gesteld aan vrouwen (niet perse alleen door jou WickedD) maar niemand geeft aan wat ze nu eigenlijk zèlf te bieden hebben. We lezen in dit topic dus maar 1 kant van het verhaal.

Vrouwen komen en gaan is voor de meeste mannen een feit. Maar hoe komt dat? Misschien straal je dat wel uit? Misschien gedraag je je wel op zo'n manier dat ze gewoon liever gaan?

"What you give is what you have to get back" klinkt alsof je altijd iets terug wilt als je iets voor een ander doet. Hou deze instelling aan en je sterft waarschijnlijk eenzaam en alleen. Je kan ook iets geven zonder dat je iets terug verwacht.

Genoeg te bieden. Iedereen heeft zn normes en waardes voor zichzelf, dus ik ook. Denk niet dat jij bij iemand blijft als je altijd maar loopt te geven en nee ga geen heilig boontje uithangen of mr perfect met je stellen te veel eisen de enigste die wat kan eisen is de rechterbank dus dat type je verkeerd. Voor vrouwen precies het zelfde als zij alleen maar lopen te geven en er geen ruk of niets van toekomst inzien ;) een relatie komt van 2 kanten, afwegen heet dat en dat lukt niet met iedereen "gelukkig" anders was het ook maar saai als iedereen het zelfde was dus nja je zult met je eigen ogen n met je gevoel moeten kijken welke en wat voor soort iemand er bij je past, soms kom je dit te weten na een week, soms, maanden en int ergste geval heb je kinderen al en werkt het toch niet ;)

Misschien straal ik dat wel uit? Nee dat is me instelling, ik geeft alles wat ik heb letterlijk, geld, me auto, me persoonlijkheid, me gevoel... Speel je daarmee, neem je het niet serieus, is het gewoon voor ff. Dan weten ze de deur. Ben geen playboy kerel, hou liever van een lange duurzame relatie dan losse flodders.

En wat ik bedoelde met what you give is what you get back is gewoon zo.. Zoiets heet karma, behandel je iemand klote dan zal dit vast en zeker terug komen bij je, behandel jij iemand met respect dan krijg je respectvolle mensen om je heen..

Niet alles zwart wit nemen
 
We zijn al bij pagina 8 zag ik. Het is gewoon heel simpel: of je "clickt" wél, of je "clickt" niét met de ander, en voor alle overigen die niet op een normale reguliere manier aan de bak komen: blijf alsjeblieft weg van de "markt" en ga internet-daten. Veilig. En op een afstandje.
 
Nu wil ik het eigenlijk niet, maar wat is je leven nog na je 50e als je geen kinderen hebt? Ben bang dat ik dan mezelf voor de kop kan slaan als ik nog steeds geen gezin heb. Je moet toch een beetje een doel hebben in het leven.
Dan zou ik maar snel je belachelijke eisen bijstellen, broer ;)
 
Dan zou ik maar snel je belachelijke eisen bijstellen, broer ;)

Dit is weer zo'n type wat een gezin "moet" omdat "de maatschappij" en zijn naaste omgeving dit van hem verwacht.
Van jongs af aan groeien de meesten geindoctrineerd op met het beeld dat een gezin en kinderen alles is.
Kinderen krijgen betekent de eerste 20 jaar niet meer uitslapen en je geld vrij kunnen besteden.
Mij wordt dikwijls gevraagd hoe ik zoveel kan trainen, reizen, uitgaan en ga zo maar door.
Het vaste antwoord: "ik heb geen gezin en kinderen die dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit al het leven uit mij wegzuigen".
 
Dit is weer zo'n type wat een gezin "moet" omdat "de maatschappij" en zijn naaste omgeving dit van hem verwacht.
Van jongs af aan groeien de meesten geindoctrineerd op met het beeld dat een gezin en kinderen alles is.
Kinderen krijgen betekent de eerste 20 jaar niet meer uitslapen en je geld vrij kunnen besteden.
Mij wordt dikwijls gevraagd hoe ik zoveel kan trainen, reizen, uitgaan en ga zo maar door.
Het vaste antwoord: "ik heb geen gezin en kinderen die dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit al het leven uit mij wegzuigen".

Iedereen doet er mee wat hij wil natuurlijk,maar kinderen moeten hebben om zin aan je leven te geven vind ik een vreemd concept.
 
Iedereen doet er mee wat hij wil natuurlijk,maar kinderen moeten hebben om zin aan je leven te geven vind ik een vreemd concept.
Voordat hij aan kinderen toe komt zal hij echt even z'n eisen moeten bijschroeven. Voorlopig is zijn prioriteit een jonge zachte huid en gladde billetjes. Blijkbaar is dat voor hem DE doorslag voor het slagen van een relatie.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Voordat hij aan kinderen toe komt zal hij echt even z'n eisen moeten bijschroeven. Voorlopig is zijn prioriteit een jonge zachte huid en gladde billetjes. Blijkbaar is dat voor hem DE doorslag voor het slagen van een relatie.

Ik heb dan weer andere criteria :D
 
Dit is weer zo'n type wat een gezin "moet" omdat "de maatschappij" en zijn naaste omgeving dit van hem verwacht.
Van jongs af aan groeien de meesten geindoctrineerd op met het beeld dat een gezin en kinderen alles is.
Kinderen krijgen betekent de eerste 20 jaar niet meer uitslapen en je geld vrij kunnen besteden.
Mij wordt dikwijls gevraagd hoe ik zoveel kan trainen, reizen, uitgaan en ga zo maar door.
Het vaste antwoord: "ik heb geen gezin en kinderen die dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit al het leven uit mij wegzuigen".

Al Het leven uit mij wegzuigen :D
 
Back
Naar boven