Fitness Seller

Partners vervelen me snel.

• Topic Starter Topic Starter
Uitstraling. Blond of zwart haar en alles dat daar tussenin zit, zelfde geldt voor kleur ogen, kleur huid, lengte etc. Heb van alles al meegemaakt. Enige constante was het verschil in leeftijd en bepaalde eigenschappen. Ik zie heus wel wanneer iemand knap is, maar ik heb een soort rem in mijn hoofd om daar naar te kijken en dan er vol voor te gaan. Ik wil eigenlijk direct weten hoe die persoon is achter dat ogenschijnlijk knappe masker. Geur is denk ik belangrijker. En geluid van de stem. Voor mij.

Geur en geluid van de stem kan ik me ook wel erg in vinden. Maar verder sluit ik me bij je aan, mijn ex'en lijken ook totaal niet op elkaar qua uiterlijk.

M'n vriend is 10 jaar ouder en heb daar geen problemen mee. Ben gevallen op de persoon dat hij is en niet hoe hij eruit ziet. Iedereen wordt oud.

Geur en geluid van de stem kan ik me ook wel erg in vinden. Maar verder sluit ik me bij je aan, mijn ex'en lijken ook totaal niet op elkaar qua uiterlijk.
Ik weet overigens niet of anderen dit kunnen bevestigen maar heel knappe vrouwen*, zijn vaak best onzeker en twijfelachtig. Ze kennen bijna niet anders dan dat anderen ze beoordelen en veroordelen op het uiterlijk. Waar ze weinig aan kunnen doen. Op jongere leeftijd een baaldag hebben wordt ook niet gelijk in dank afgenomen door vriendinnen want je bent zo knap wat heb jij nou om van te balen. Dit is enigszins gechargeerd maar zo kan dat wel gaan.

*Is subjectief maar ik heb toch wel een enkele heel knappe vrouw gehad. Waar vroeger de halve of hele school om liep te slijmen.

Een mooi karakter kan iemand zeer zeker mooier maken. Ik kom er helaas toch wel achter dat de harde realiteit er ook vaak in hakt.

Laat ik het zo zeggen: wanneer er een extreme fysieke aantrekking is gaat alles wat die persoon zegt beter klinken. Je pikt meer en vergeeft meer.

Wanneer iemand een super karakter heeft maar er op uiterlijk vlak minder aantrekking is, moet zoiemand toch altijd een beetje meer haar best doen merk ik. Het is heel lullig maar zo werkt het eenmaal.

Voor mij persoonlijk vind ik het onaantrekkelijk als ik merk dat iemand altijd liever lui dan moe is. Dat karakter van bankhangen en netflixen is iets waar ik op af knap.

Karakter en een klik is altijd het belangrijkst. Maar ik merk wel dat ik er veel meer moeite mee blijk te hebben dan ik dacht dat iemand niet sportief is en altijd beetje de ‘easy way out’ neemt. Het is mijn eigen zwakte om bij iemand te zijn met wie de klik niet 100% is en geloof me ik ben me maar al te bewust van mijn zwaktes.

Bij iedere ‘relatie’ leer je toch weer iets over jezelf.

Ik weet overigens niet of anderen dit kunnen bevestigen maar heel knappe vrouwen*, zijn vaak best onzeker en twijfelachtig. Ze kennen bijna niet anders dan dat anderen ze beoordelen en veroordelen op het uiterlijk. Waar ze weinig aan kunnen doen.

*Is subjectief maar ik heb toch wel een enkele heel knappe vrouw gehad. Waar vroeger de halve of hele school om liep te slijmen.
Mijn ervaring is des te arroganter er iemand uit ziet, des te onzekerder ze zijn. (Geld trouwens idem voor mannen)
Ik heb wel met een paar meiden gedate die écht écht écht heel knap waren, die waren stuk voor stuk érg onzeker. Vandaar dat ze dus ook via mediums zoals Instagram bevestiging zoeken.
Zou zelf liever voor een down-to-earth meid gaan, hoeft niet de allerknapste te zijn.

Een mooi karakter kan iemand zeer zeker mooier maken. Ik kom er helaas toch wel achter dat de harde realiteit er ook vaak in hakt.

Laat ik het zo zeggen: wanneer er een extreme fysieke aantrekking is gaat alles wat die persoon zegt beter klinken. Je pikt meer en vergeeft meer.

Wanneer iemand een super karakter heeft maar er op uiterlijk vlak minder aantrekking is, moet zoiemand toch altijd een beetje meer haar best doen merk ik. Het is heel lullig maar zo werkt het eenmaal.

Voor mij persoonlijk vind ik het onaantrekkelijk als ik merk dat iemand altijd liever lui dan moe is. Dat karakter van bankhangen en netflixen is iets waar ik op af knap.

Karakter en een klik is altijd het belangrijkst. Maar ik merk wel dat ik er veel meer moeite mee blijk te hebben dan ik dacht dat iemand niet sportief is en altijd beetje de ‘easy way out’ neemt. Het is mijn eigen zwakte om bij iemand te zijn met wie de klik niet 100% is en geloof me ik ben me maar al te bewust van mijn zwaktes.

Ik stap niet meer in relaties waarvan ik denk "we zullen wel zien" of waar ik op voorhand van denk dat het niet echt mn ding is. Dan ben ik haar en mijn tijd aan het verdoen.

FWB is natuurlijk een andere zaak.

Wat ik me dan weer afvraag is of je dit met haar besproken hebt? Weet zij dat jij dat onaantrekkelijk vindt?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je bepaalde dingen onaantrekkelijk vindt, maar als zij er niet van op de hoogte is dat jij afknapt op haar dikke onderkin terwijl ze op de bank hangt (terwijl zij misschien denkt dat jij het ook super gezellig vindt om te netflixen) kan ze daar ook niet op reageren / acten.

Ik stap niet meer in relaties waarvan ik denk "we zullen wel zien" of waarvan ik op voorhand van denk dat het niet echt mn ding is. Dan ben ik haar en mijn tijd aan het verdoen.

FWB is natuurlijk een andere zaak.

Jij hebt op jouw leeftijd ook niet echt meer de tijd daarvoor he .. :windup:

Zou zelf gewoon liever voor een down-to-earth meid gaan, hoeft niet de allerknapste te zijn.
Dat is een beetje het punt dat ik lijk te maken. Ik "ging" niet met een knappe dame omdat ze knap was. Natuurlijk was het prettig voor de ogen maar ik kan mij echt niet voorstellen dat dit motivatie genoeg is om een relatie van jaren te onderhouden. Alles went. En ook knappe vrouwen hebben genoeg andere minder knappe punten. Ik ben geneigd te geloven dat het om balans gaat, of een mooi streven in ieder geval. Niemand is picture perfect. Wie dik is is elders dun in, lelijk is ook mooi etc. Uiteindelijk gaat het om andere zaken en of je tevreden kunt zijn met jezelf en elkaar. En niet bij de eerste de beste hobbel of tegenslag te handdoek in de ring te gooien. Mensen die constant menen gelukkig te moeten zijn, doodvermoeiend.

Soms kan een slipje erg fijn ruiken. Daar worden vrouwen doorgaans ongemakkelijk van. Voelen zich dan toch kwetsbaar. Dat als je het niet prettig vindt hen dan vies vindt. Gelul natuurlijk. Maar de jaren van marketing en promotie in de media, tijdschriften en alles daar omheen heeft impact. Als je partner ziek is, dan leer je jezelf kennen. En de ander. Ben je dan bereid echt te zorgen, en je eigen opzij te zetten.

Soms kan een slipje erg fijn ruiken. Daar worden vrouwen doorgaans ongemakkelijk van. Voelen zich dan toch kwetsbaar. Dat als je het niet prettig vindt hen dan vies vindt. Gelul natuurlijk. Maar de jaren van marketing en promotie in de media, tijdschriften en alles daar omheen heeft impact.

21-wat-is-narcisme.jpg

Ik snap de vraag niet goed. Ik val meer op een brein dan het omhulsel. Althans, tot dusver. Dit kan dus ook met iemand van 20 zijn, maar de praktijk leert dat het eerder 35+ is. Maar hey, als het je overkomt dan is het wat het is. Ik ben nooit het type geweest dat op vrijdag dacht laat ik eens naar een kroeg gaan en op jacht gaan. Vreselijk lijkt mij dat. En de enorme simpele manier die uitgaat van enkel of voornamelijk keuren op uiterlijkheden, is voor mij niet weggelegd. Daarmee zou ik vrouwen tekort doen, en daarmee mijzelf.

Alle vrouwen waar ik een relatie mee heb gehad zijn ouder geweest, het grootste verschil was toen ik 23 was en zij 42, en zelfs nu terugkijkend noem ik het een redelijk serieuze relatie. Maar als ik daar dan nu aan denk is zij 59 en ik 40, ik denk niet dat ik dat nu nog zou willen/kunnen. Mijn vrouw is “maar” 1 jaar ouder, maar bij onze eerste ontmoeting heb ik haar zeker 5 jaar ouder geschat, niet per sé vanwege haar uiterlijk, maar haar houding en voorkomen.

Ik ga alleen niet ontkennen dat uiterlijk, uitstraling of hoe je het wilt noemen voor mij niet belangrijk is, bij alle vrouwen waar ik verliefd op ben geworden was echt liefde op het eerste gezicht. Binnen een paar seconden na een eerste ontmoeting of blik wist ik gewoon dat ze voor mij heel aantrekkelijk waren. Maar 1 ex waarbij de aantrekkingskracht echt dierlijk onbedwingbaar was (dat is denk wel de beste berschrijving :D) heb ik nooit een “mooi” gevonden.

Allemaal milfhunters hier op DBB :o

Als je partner ziek is, dan leer je jezelf kennen. En de ander. Ben je dan bereid echt te zorgen, en je eigen opzij te zetten.

Klopt, ik ben zo’n 8 jaar geleden goed ziek geweest en heb een week in quarantaine gelegen, dat is voor beiden best heftig geweest. Het heeft niet alleen positieve dingen met ons gedaan, want ze heeft ook bepaalde eigenschappen van mij gezien waar ze bang van is geworden, maar al met al heeft het onze relatie goed getest en we zijn er beter uit gekomen. Andere ingrijpende gebeurtenissen die daarna zijn voorgevallen zoals het overlijden van mijn schoonvader of de geboorte van onze kinderen zijn daardoor voor mij in elke geval minder ingrijpend op onze relatie, het is alsof je op voorhand weet dat je het samen wel aankunt.

Ik kan niet zeggen dat een vrouw per defenitie een leuker karakter krijgt als ze oud wordt en het is een feit dat ze objectief minder aantrekkelijk wordt.
Sorry maar je bent gewoon respectloos bezig naar deze vrouw.. Ondertussen kijk je ook nog op dating-apps? Wat heb je aan zo'n leven gek.. Doe normaal.. Blijf lekker singel en laat mensen gewoon met rust als je niet in staat bent iets serieus op te bouwen... Ik kan me hier écht heel druk over maken dit is gewoon fout.

Ik weet overigens niet of anderen dit kunnen bevestigen maar heel knappe vrouwen*, zijn vaak best onzeker en twijfelachtig. Ze kennen bijna niet anders dan dat anderen ze beoordelen en veroordelen op het uiterlijk. Waar ze weinig aan kunnen doen. Op jongere leeftijd een baaldag hebben wordt ook niet gelijk in dank afgenomen door vriendinnen want je bent zo knap wat heb jij nou om van te balen. Dit is enigszins gechargeerd maar zo kan dat wel gaan.

Merendeel van de vrouwen zijn onzeker, ook degene die niet knap zijn. Vrouwen worden inderdaad vaker beoordeelt op hun uiterlijk en zijn daar ook veel meer mee bezig dan mannen.

Sorry maar je bent gewoon respectloos bezig naar deze vrouw.. Ondertussen kijk je ook nog op dating-apps? Wat heb je aan zo'n leven gek.. Doe normaal.. Blijf lekker singel en laat mensen gewoon met rust als je niet in staat bent iets serieus op te bouwen... Ik kan me hier écht heel druk over maken dit is gewoon fout.

single of FWB waarbij je op voorhand goede afspraken maakt. Op dating apps zitten dan ben je haar tijd wel aan het verkwisten. Van de moment er wat "beters" langskomt dan wordt ze gedumpt.

Boh herkenning. Ik hoef geen fit chick of zelfs geen sportief iemand en wat zachter met goede curves is very nice maar luiheid is zeer zeer irritant. "geen zin om op te staan" :mad:

Wat ik vaak ook merk bij meiden is zo'n algehele instelling van het leven overkomt me wel. Alsof ze nooit ergens wat voor hoeven doen omdat alles wel vanzelf wordt geregeld door de mannetjes om ze heen. Als iets niet lukt dan zij het maar zo. "maak je niet druk" :o

Een beetje spirit en initiatief is wel fijn.

Terug
Naar boven