- Waardering
- 52
volgens mij is het een 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongens, laten jullie niet misleiden, die gast heeft een de foto op een krant gezet met zo'n speciaal website.zelfs al is het 1985, is zen pa weinig veranderd op 23 jaar
verdacht
idd verdacht, foto van krant is zelfde als paar posts hoger.
Jongens, laten jullie niet misleiden, die gast heeft een de foto op een krant gezet met zo'n speciaal website.

Jongens, laten jullie niet misleiden, die gast heeft een de foto op een krant gezet met zo'n speciaal website.

morgen,
ik had een paar vraagjes je had de zelfde lichaamsbouw zoals ik nu en ik ben ook al een paar maanden aan het trainen dus:
over hoeveel jaar heb je getraind wat at je wat nam je van shakes of dergelijke
kan je mij wat tips geven qua voeding en training? mvg Jelle
keejs zal ik morgen zeker doen sorryHij is in iedergeval begonnen met dit forum goed te lezen.
Zou jij ook moeten doen, er is hier namelijk veel info te vinden.
En onthoud dat ieder lichaam anders is, wat voor de een werkt hoeft niet voor jou te werken.
Lees vooral de sticky's goed door!

Borst is jullie favoriete spiergroep zekrs
verder wel nette fysiek

Borst is jullie favoriete spiergroep zekrs
verder wel nette fysiek