Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bril, ik draag nooit brilHaha standaard turken die liften, te strakke shirtjes op 20%+
---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 01:28 ----------
Wooow sonder bril en met lang haar ben je bestwel lekker[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kreeg er vroeger maar 1 in anderhalf jaar. Nu ik 18 ben moet ik er langer mee doen. Als het goed is pleurt hij er bij de volgende meer koolstof in om hem sterker te maken.Hoeveel protheses jaag je er doorheen in een jaar? Misschien een keer een custom made carbon versterkte versie laten maken![]()
Hehe thanks guys!

Alsblief:

Ik weet het niet hoor200KG shrugsen ik maar trots zijn op mijn 140KG shrugs
![]()

Net alsof je moet trainen om op een bodybuilding forum actief te zijn
Mooie training, sterke shrugs man.. In smith gedaan?
200KG shrugsen ik maar trots zijn op mijn 140KG shrugs
![]()
t'is een lever machine, werkt met plates die je gewoon omhoog trekt.Dan nog, is echt heel goed man, klasse! Enne komen er ook nog update pics of wil je eerst nog even wachten? [nohomo]t'is een lever machine, werkt met plates die je gewoon omhoog trekt.
Doe 'm op z'n kop.stronhg mind mussel connectie om shrugs voor LB te doen
Hehe thanks. Update pics komen vast nog wel, alhoewel ik niet teveel wil verklappenDan nog, is echt heel goed man, klasse! Enne komen er ook nog update pics of wil je eerst nog even wachten? [nohomo]

ja heb je probleme meej homos ofsoo :S :Sshrugs zijn net zo gay en overgewaardeerd als verkoelende drankjes. netter training verder, chapjeau