Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon snoeihard liegen iedereen! Ja maar jy ben gewoon myn btch 4 evr haha [Afbeelding niet meer beschikbaar] mi lobi you sgatjeIk vind je zoberso een kanje sgatje maak nie uit http://img.smileys.nl/78/blush.png
Zeg je alleen maar om nog een complimentje te krijgen![]()
Waar blijft 'ie?Niet veel verder van waar ik ben begonnen.Hoe is het eigenlijk met je zoektocht naar een sponsor afgelopen?
B&F nog steeds geen interesse in je? Misschien moet je je wat debieler gedragen en BS uitkramen, dat doet het goed bij hun.
Sinds ik elke dag 5 gram LimbGrow neem is mijn rechterbeen tot wel 176% gegroeid!!!!!1!1!B&F nog steeds geen interesse in je? Misschien moet je je wat debieler gedragen en BS uitkramen, dat doet het goed bij hun.
Houd je bek, HOUD JE BEK
Sinds ik elke dag 5 gram LimbGrow neem is mijn rechterbeen tot wel 176% gegroeid!!!!!1!1!
Ja sorry ik ben nog niet zo bedreven in het oplichten van mensen.Je leert het ook nooit he. Het moeten niet-beschrijvende namen zijn met veel ultras, megas, turbos, supers, boosters en extremes.
Dus ultra super magnificent turbo powder extreme number one liet jouw rechterbeen tot wel 176% groeien.
Sinds ik elke dag 5mg LimbGrow neem is mijn rechterbeen tot wel 176% gegroeid!!!!!1!1!
1!!!
---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 23:58 ----------
Houd je bek, HOUD JE BEK
Ha leroy ja dankjewelGoeie training, veel plezier in portugal. Pas goed op jezelf.
Groenten,
Leroy Kakiay
Ja zo van ''wieoewie'' en dan zeg ik ''I have an artificial leg'', dan mag ik doorlopen en hebben ze niet eens door dat ik er 5 kilo coke in verstopt heb haha.Gaat het poortje af als jij met je prothese erdoor heen gaat?