- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die chins zijn teleurstellend, Pinda. Kan beter.
Kusjes,
Sid
Ik weet, Sid. Ben laatste tijd wat aangekomen dan sijn se meteen so swaar.Deed ik. Laatste paar weken niet meer gedaan. Kwam niet hoger dan de 150-160 door m'n grip. Mis enkele vingerkootjes, vandaar. Heb speciale hooks ervoor maar dat lost ook niet alles op.
Ja, maar wilt niet altijd even goed werken (zie hierboven bijv). Er zitten ook straps aan, gebruik die vaker dan de hooks.. Eigenlijk met alle pull-oefeningen wel. Vandaag met rug dus bijvoorbeeld alle oefeningen.Pinda, hoe gaat het me die grip haken? Zijn ze nog heel?
Dit. Rechts krijg ik bijvoorbeeld de middel- en ring vinger er (ook niet eens helemaal) alleen omheen. Links is dit een stuk minder. Je kan je wel voorstellen dat die bar dan niet lang in je hand blijft zitten zonder ergonomische hulpmiddelenWelk probleem heb je eigenlijk door die vingerkootjes?
Heb je niet genoeg nijpkracht? Of geraak je niet volledig rond de stang?

Dat doe ik ook. Af en toe wat extra werk ervoor, just in case.Moet je hierdoor je onderarmen apart aanpakken zodat ze niet achter lopen? Of heb je daar geen last van?
Dus jij fapt met links?Dit. Rechts krijg ik bijvoorbeeld de middel- en ring vinger er (ook niet eens helemaal) alleen omheen. Links is dit een stuk minder. Je kan je wel voorstellen dat die bar dan niet lang in je hand blijft zitten zonder ergonomische hulpmiddelen
---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 14:32 ----------
Dat doe ik ook. Af en toe wat extra werk ervoor, just in case.

Hehe thanks. Ligt eraan, vandaag relatief weinig ivm last elleboog. Normaal gesproken hanteer ik wel een gematigd volume.6x38 incline flyesmooi man! Ik volg! Zieke kracht op je leeftijd.
Doe je altijd zo "weinig" oefeningen?
Ik denk volgend jaar. Wil ze in 1x verpulveren en verbazen met mijn age to mass-ratio.Hey pinda, wanneer ga jij eens meedoen aan de DBB fotocontest? Of ben je aan het wachten op echte tegenstand?