AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
144kg dips, damn :D

respect, dan moet je wel zieke schouders en triceps hebben, abbo!

ff vraag, had ik nou eregns gelezen dat jij 1 Been voor de helft mist?

• Topic Starter Topic Starter
respect, dan moet je wel zieke schouders en triceps hebben, abbo!
Haha thanks, ze zijn wel flink overpowerd ja. Komt terug in al mijn push-oefeningen.
ff vraag, had ik nou eregns gelezen dat jij 1 Been voor de helft mist?
Klopt. Mis mijn rechtervoet en een stuk van mijn kuit. Ook een paar vingerkootjes wat resulteert in een flink verslechterde grip bij oefeningen als DL. Kan er al met al toch wel goed mee overweg, alleen het benen trainen en zware pull-oefeningen kunnen soms een probleem vormen.

echt respect, feit dat je al zo hard traint ,en dan ook nog zulke sterke squats!

Heb je al 2 voeten pinda?

dat heb je al lang bewezen 17 jaar en zoon lichaam, meeste van 17 jaar bij ons is het al een prestatie dat ze 1 normale dip kunnen..

dat heb je al lang bewezen 17 jaar en zoon lichaam, meeste van 17 jaar bij ons is het al een prestatie dat ze 1 normale dip kunnen..
In de ogen van anderen misschien wel, vooral de leken, maar zelf ben je nooit echt tevreden. Zou het liefst nog met wedstrijden mee willen doen.. Alleen niet van die sympathische gehandicaptencompetities.

klopt, ja ik zou zelf ook niet willen, maar je kan wel met wedstrijden mee doen, lijkt mij niet dat ze je minder geven voor dat

In de ogen van anderen misschien wel, vooral de leken, maar zelf ben je nooit echt tevreden. Zou het liefst nog met wedstrijden mee willen doen.. Alleen niet van die sympathische gehandicaptencompetities.

Dat blijf je toch altijd houden, ookal ben je 2x zo groot als phil... Mensen blijven toch je voet en ninja turtle hand zien

Dat blijf je toch altijd houden, ookal ben je 2x zo groot als phil... Mensen blijven toch je voet en ninja turtle hand zien
Maar door mee te doen met zulke sympathie-fests maak je dat alleen maar erger. Ik snap wel dat ze het blijven zien; de kunst is om te laten zien dat je er niet mee zit en met ''de big boys'' mee kan rollen.

shitt 82kt al?? zzlwaar man! begin je ook wat dikker te worden? en pics!!

shitt 82kt al?? zzlwaar man! begin je ook wat dikker te worden? en pics!!
:D Ja vetlaag begint behoorlijk op te lopen. Ik ga gewoon proberen zoveel spiermassa aan te zetten dat mijn vp in verhouding omlaag gaat jwz :cool:
Pics komen na m'n vakantie, zo rond september. M'n relaxedpose pic in m'n galerij komt ook uit september, een jaar geleden.

Woensdag 25 juli

Goed.

Rug:

T-bar rows:
Stang niet meer geteld ofc.12x60
12x65
10x70
10x70

Chins
Volgens mij flink minder omdat ik zoveel ben aangekomen ook :roflol:
11x5+bw
10x5+bw
6x7,5+bw
6x7,5+bw

Bent-over rows:
12x100
10x100
9x105
5x110

Dumbbell shruggs
Beetje snel gedaan met hetzelfde gewicht, had haast ivm openingstijden
8x32
8x32
8x32

Biceps:

Cable curls:
Last van pols, vandaar deze.
12x59
10x61,3
10x61,3
7x64

Hammer curls
Nooit energie meer om deze te doen.
10x20
8x20
6x20

Rating: 4/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterke rows!,Zo tezien moest je ook op schieten i.v.m met sluitingstijd had het zelfde...:mad:, ik vind gewoon minstens tot 23:00 uur open, vooral met dit weer.

Sterke rows!,Zo tezien moest je ook op schieten i.v.m met sluitingstijd had het zelfde...:mad:, ik vind gewoon minstens tot 23:00 uur open, vooral met dit weer.
Thanks :D 110 is een pr. Bij ons van 18:00 tot 20:00 :), met dit weer haasten is al helemaal niet te doen. Klote zomerrooster.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven