pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vond het in elkaar gespijkerd blokje hout wat als opstapje dient ook toen het zo begon te kraken
Volgende keer zoek ik wel een ander opstapje.Haha thanks, ze zijn wel flink overpowerd ja. Komt terug in al mijn push-oefeningen.respect, dan moet je wel zieke schouders en triceps hebben, abbo!
Klopt. Mis mijn rechtervoet en een stuk van mijn kuit. Ook een paar vingerkootjes wat resulteert in een flink verslechterde grip bij oefeningen als DL. Kan er al met al toch wel goed mee overweg, alleen het benen trainen en zware pull-oefeningen kunnen soms een probleem vormen.ff vraag, had ik nou eregns gelezen dat jij 1 Been voor de helft mist?
Hehe thanks. Moet toch bewijzen dat ik niet een total ****-up benecht respect, feit dat je al zo hard traint ,en dan ook nog zulke sterke squats!
Nee.
In de ogen van anderen misschien wel, vooral de leken, maar zelf ben je nooit echt tevreden. Zou het liefst nog met wedstrijden mee willen doen.. Alleen niet van die sympathische gehandicaptencompetities.dat heb je al lang bewezen 17 jaar en zoon lichaam, meeste van 17 jaar bij ons is het al een prestatie dat ze 1 normale dip kunnen..
In de ogen van anderen misschien wel, vooral de leken, maar zelf ben je nooit echt tevreden. Zou het liefst nog met wedstrijden mee willen doen.. Alleen niet van die sympathische gehandicaptencompetities.
Maar door mee te doen met zulke sympathie-fests maak je dat alleen maar erger. Ik snap wel dat ze het blijven zien; de kunst is om te laten zien dat je er niet mee zit en met ''de big boys'' mee kan rollen.Dat blijf je toch altijd houden, ookal ben je 2x zo groot als phil... Mensen blijven toch je voet en ninja turtle hand zien
shitt 82kt al?? zzlwaar man! begin je ook wat dikker te worden? en pics!!
Ja vetlaag begint behoorlijk op te lopen. Ik ga gewoon proberen zoveel spiermassa aan te zetten dat mijn vp in verhouding omlaag gaat jwz 

ThanksSterke rows!,Zo tezien moest je ook op schieten i.v.m met sluitingstijd had het zelfde..., ik vind gewoon minstens tot 23:00 uur open, vooral met dit weer.
110 is een pr. Bij ons van 18:00 tot 20:00
, met dit weer haasten is al helemaal niet te doen. Klote zomerrooster.Dat blijf je toch altijd houden, ookal ben je 2x zo groot als phil... Mensen blijven toch je voet en ninja turtle hand zien

Hij snapt het niet helemaal met zijn ''Mensen blijven toch je voet en ninja turtle hand zien''
Thanks110 is een pr. Bij ons van 18:00 tot 20:00
, met dit weer haasten is al helemaal niet te doen. Klote zomerrooster.