Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar nog altijd gruwelijk uit proportie

1RM? Halfjaar geleden was dat 1x140. Zit nu echter al met cgbp op 6x125/4x130 (bp loopt hierbij altijd 10/15 kg en op reps voor) en heb al een tijdje niet meer gebencht (begin met incline), dus kan er wel vanuit gaan dat m'n 1RM op de 150 ligt nu denk ik.
Zelf ook wel tevreden mee idd.hihi
Ietsjes smokkelen voordat m'n onderrug in tweeën breektGoeie BOR man, insane! Doe je hem echt met je rug parallel aan de vloer?
Probeer wel altijd op m'n techniek te letten.Haha thanks. BB, alhoewel ik toch wel aanleg heb voor powerlifting. Een bp van 150+ (waarschijnlijk) slaat dan ook nergens op terwijl ik me niet eens focus op kracht

Vandaar dat ik ook niet helemaal parallel sta met m'n minibeentjesIk kieper haast altijd bijna voorover als ik +120 wil rowen![]()

Waarschijnlijk wel. Paar posts terug had ik een mooie theorie gemaakt over hoe zwaar deze zou zijn150x1 neem ik aan? xD
En wat meten je armen als je het weet iig?

Eigenlijk wel. Vooral nu m'n squat zo oploopt. Aan de andere kant moet dat ding natuurlijk ook wel wat aankunnen, als je springt komt er bijv ook heel veel druk op te staan.Jow bro, misschien is deze vraag niet op zijn plaats. Maar heb je geen schrik dat je prothese het eens zal begeven met al die gewichten?
Was dat maar zoDude, heb je zijn prothese weleens gezien? Die is fcking gespierd -_-

Vast wel. Paar dagen hinkelen alleenlol wel epic als dat ding opeens breekt tijdens zware squats. Ben je daar wel tegen verzekerd![]()