- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ihihihi

Gewoon normaal, zoals ik ze altijd doe
. Thomastog heeft deze week 2 trainingen meegetraind, hij kan beamen dat m'n techniek in orde is.I know right, ben gelukkig op het moment. Ik wou een foto maken van m'n armen na het trainen, waren echt swole^2. Had alleen geen camera bij. Volgende week maak ik ze.

Gewoon normaal, zoals ik ze altijd doe. Thomastog heeft deze week 2 trainingen meegetraind, hij kan beamen dat m'n techniek in orde is.

Mwoah, vond dat niet zo heel erg indrukwekkend aangezien ik een halfjaar geleden 1x140 deed op gewone BPFoto's van je biceps zijn toch helemaal niet interessant, filmpje van 8 x 120kg incline benchpress is veel mooier man![]()
Ben veel nieuwsgieriger naar m'n 1RM daaro op het moment.. Gok dat het op een 150/155 ligt.Wel een robot been

Die zijn nog niet eens zo super
Balen, had graag ''normaal'' gesquat. Morgen misschien de 150 proberen.Haha, zodra die 1RM 150-160 BP er komt zet ik hem eropZiek die 8x120, hoef ook geen biceps te ziengeef mij een filmpje van die 8x120 bp mar!