Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik welgodver.... gewoon te pro.. kan er niks op aan merken... je squat meer dan mij ( met 1 been)
je borst is 2 keer zo sterk als mijne en je bent 2keer zo buff en je ben nog maar 17.
het kan natuurlijk aan de houding liggen, maar zijn linker schouder lijkt achter te lopen 

Haha thanks bro! Vind persoonlijk m'n fysiek alleen niet overeenstemmen met m'n krachtstats.godver.... gewoon tepro.. kan er niks op aan merken... je squat meer dan mij ( met 1 been)
je borst is 2 keer zo sterk als mijne en je bent 2keer zo buff en je ben nog maar 17.
Dat bedoel ik dus met houdingIk welhet kan natuurlijk aan de houding liggen, maar zijn linker schouder lijkt achter te lopen
voor de rest
Echt zwaar jelly!

Ah thanks voor de pic!godver.... gewoon te pro.. kan er niks op aan merken... je squat meer dan mij ( met 1 been)
![]()
hele goede progressie!
Zet m in de OP.![]()
Voor de liefhebber dan
Vind het niet echt een goede pic. Sta scheef, foto vanuit een klote hoek gemaakt en belichting is totaal anders tov de andere relaxedpose foto.
''Zit jij aan de anabolics OFZEU''Wat vinden je leraren en klasgenoten hier nou van Peanut?
Hij spijbelt altijd, die leraren en klasgenoten ken pinda helemaal nietWat vinden je leraren en klasgenoten hier nou van Peanut?

Hij spijbelt altijd, die leraren en klasgenoten ken pinda helemaal niet![]()

Nope. Heb geloof ik meer progressiepics dan normale foto's. Ben niet echt fotogeniek.Pinda, heb jij een recente pic, gewoon relax met kleren aan. Bv op een familiefeest fzo?
100% meso, I'd wish man**** die laatste pic...
Progressie erg goed, en erg massief.
Wou dat ik een 100% meso zoals jou was![]()
Je hebt zelf ook goede genes! Massa erop plakken, zelfde vp en je bent übermensch 
Voornamelijk de muziek van Zhasni videos. Vaak ook ''Elegant jazz'', bijv:Wat voor muziek luister jij tijdens het trainen? kempi?
Ju wait!