- Waardering
- 2.343
Ju wait!
Hoog, 16 misschien. Loop tegen de 17 aan gok ik.
Beter ga je niet hoger meeeeen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ju wait!
Hoog, 16 misschien. Loop tegen de 17 aan gok ik.
Sudden center of attention, what is this feel.Gewoon doen
Even door de zure appel heen bijten, moet en zal die 100 kg aantikken.Op het punt dat mensen zeggen ''wat is deze vormloze pudding van 100kg?''.met welk vet percentage wil je dat niet gaan behalen?
**** Paralympia, ik wil de real deal

Staat op de vorig pagina bro! M'n moeder heeft vroeger wel getraind ja, sterkste vrouw van Waalwijk nog geworden of zoiets.. Geen bb wedstrijden meegedaan though.hoe ziet je voeding eigenlijk uit Peanut? En klopt het dat je moeder bodybuildster was?
Excessive kcals van m'n been die toch ergens ingepompt moesten worden.Jij bent zo sterk omdat je in de baarmoeder al trainde om jezelf door die sterke core en benen te kunnen wringen!
Excessive kcals van m'n been die toch ergens ingepompt moesten worden.
Epic issie totaal niet
'S morgens:
Brinta 50g
Whey 25g
Melk 300ml
10 uur:
Brood 120g
Pindakaas +-40g
12 uur:
Zilvervlies rijst 150g
Tartaar/kipfilet +-200g
Random groenten
3 uur:
Tosti
Brood 120g
Kaas 60g
Voor training:
Whey 30g
Melk 250ml
'S avonds:
Verschilt, om toch wat data te hebben staan heb ik het volgende ingevuld:
Zilvervlies rijst 250g
Tartaar 250g
Random groenten
Voor het slapen:
Kwark 500g
Willekeurig op de dag:
Fruit 2 stuks
Ekv verhouding van 27%/54%/19%, 151g/480g/88g, met een totaal kcal van ongeveer 4000 kcals.

Ik deel mijn lichaam met jullie en jullie willen hem bedekt zien. Feels were shattered.Ik deel mijn lichaam met jullie en jullie willen hem bedekt zien. Feels were shattered.

lolled irl. ****ing droog.