- Waardering
- 3.529
wel pics van hond doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jouw schouders zijn sterker dan mijn t**ten
klotschzak
FUUU ik kijk nooit meer iemand zn fotos, heel mn beeld weg van die persoon. Kdacht peanuthead is een ecto t*fus pubertje. Gvd 3x zo buff als ikrespect brah
FUUU ik kijk nooit meer iemand zn fotos, heel mn beeld weg van die persoon. Kdacht peanuthead is een ecto t*fus pubertje. Gvd 3x zo buff als ikrespect brah
ihihihiSowieso,
'
Peanut is de koning der pinda's, buffe Billy noemen ze hem ook wel. In Brabant staat hij verder bekend als de kleine rots
ihihihi
Gister weer voor het eerst getraind in 2 maanden.
Bent-over row
5x110
5x115
5x120
ihihihi
Laat ik eens updaten: begonnen met de cut. Laatste 2 maanden kak gegeten en getraind. Al wel wat vet van af. Stats unknown, zal binnenkort even kijken. Gister weer voor het eerst getraind in 2 maanden.
jeeeeejJeej eindelijk
kan ik me weer gaan verbazen over die gewichten die voorbij komen
Niets te klagen iddTwee maanden kak eten en nog steeds buff. Strong genetics.

Merk je nog invloed van je nieuwe pup op je gains? Meer oestrogeen aanmaak enzo
Merk je nog invloed van je nieuwe pup op je gains? Meer oestrogeen aanmaak enzo
Minder rust. Heb ik eindelijk tijd om te trainen slipt de motivatie weg omdat het is net een klein kind en zuigt energie uit mijn kleine lichaam.
Minder rust. Heb ik eindelijk tijd om te trainen slipt de motivatie weg omdat het is net een klein kind en zuigt energie uit mijn kleine lichaam.
ihihihi
Gister weer voor het eerst getraind in 2 maanden.
Nope, helemaal niet. Ook erg slecht (onder onderhoud) gegeten.Heb je nou echt twee maanden helemaal niet getraind?
Dankje. Ben toch gaan trainen met m'n brakke kop. Iets met 115 BOR en 80 standing MP of zo.
Zal volgende week weer gaan loggen. Erewoord.

Ah verrek, je hebt gelijk, ben nog eenmaal gegaan een week of 2 geleden. Ik ga nu in ieder geval weer volle bak. In die twee maanden dus nog eenmaal aan lopen klooien.