- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Een 10/8% dit jaar nog moet haalbaar zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 10/8% dit jaar nog moet haalbaar zijn.
Lekker vochtig als een spons wordenpotje dbol dan gaan de gewichten vanzelf weer omhoog

Als ik eerlijk ben heb ik werkelijk geen idee. Ik hoop zo snel mogelijk.
Alle respect weg!! You..... freaking beach boy!!!Als ik eerlijk ben heb ik werkelijk geen idee. Ik hoop zo snel mogelijk.
:S jah sorry ik wee gewoon nie hoeveel vet ick verlies per mandAlle respect weg!! You..... freaking beach boy!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 00:33 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waalwijk, Noord-Brabant
Waar train jij dan? Train zelf bij Hans vd Hammen, bij Toko Waalwijk en Elegance healthcenter in de buurt.Join the club. Waar in godsnaam train jij dan, herken de gym niet op je pics. Jou eigenlijk ook niet, maar beweeg me doorgaans in mindere kringen, zal vast de reden zijn.
Waar train jij dan? Train zelf bij Hans vd Hammen, bij Toko Waalwijk en Elegance healthcenter in de buurt.
Aha, dat ken ik wel. Nooit geweest, maar wel gehoord dat dat redelijk te doen is. Ik denk dat je Hans vd Hammen wel kan appreciëren, veel meer kracht georiënteerd i.p.v. de fancy fitness bullcrap die ze bij Elegance hebben.Zelf: Universe in Drunen, maar lang niet meer geweest. Studio 1 ook lang gezeten, maar die is ook al tijdje dicht. Nu tijdelijk bij Elegance maar niet mijn toko eigenlijk. Je zal andere tijden hebben dan ik, train vroeg. Hans vd Hammen ken ik eigenlijk niet.
I doth noth see one poop
Aha, dat ken ik wel. Nooit geweest, maar wel gehoord dat dat redelijk te doen is. Ik denk dat je Hans vd Hammen wel kan appreciëren, veel meer kracht georiënteerd i.p.v. de fancy fitness bullcrap die ze bij Elegance hebben.
Welke tijden train je? Misschien dat we eens samen kunnen trainen.
---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:23 ----------
I doth noth see
Met vroeg bedoel je ochtends denk ik? In dat geval is dat extreem vroeg hehe. Vd Hammen zal je wel bevallen. Weinig beachboys, genoeg weights, 2 squatracks, 1 smith, dumbbells tot 40kg en nog meer om als bber gelukkig van te wordenBen er direct na het werk, meestal van half 6 tot 7uur / half 8. Meestal dinsdag / donderdag / en 1 dag in het weekend, afhankelijk van wanneer de vrouw werkt. Fancy is het woord inderdaad, zeker beneden, boven is het nog te doen, vaak is daar ook niemand. Hoewel de bovenverdieping wel wat aanpassingen zou mogen: smith er uit en meer ruimte voor los bijvoorbeeld. Benchen ergens achterin een hoek weg gestopt en een rek die onhandig dicht bij de muur staat bijvoorbeeld. .........en k*t jong die nooit hun zooi opruimen.
Het is erg dicht in de buurt van Elegance, de richting op van het bowling centrum. Iets verder is Toko waalwijk, waar een steegje naast loopt en daar achter is de sportschool te vinden.Aha, dat ken ik wel. Nooit geweest, maar wel gehoord dat dat redelijk te doen is. Ik denk dat je Hans vd Hammen wel kan appreciëren, veel meer kracht georiënteerd i.p.v. de fancy fitness bullcrap die ze bij Elegance hebben.