BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat banaan.
Is dat zovalt me van je tegen, ik heb dezelfde krachtstats alleen 15 kg meer op flat bench en 10 kg meer op clbp, je rug is wel sterker dan die van mij
ecto
Aah jij hield mij voor de lap!!nee hoor, maar dit is voor jou een matige training en hetgene waar ik juist naar streef om te kunnen over jaar of 2. zoek me alstublieft niet op en sla me niet in elkaar aub.
---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 23:27 ----------
maar hoezo was je er 2 maand uit?
Aah jij hield mij voor de lap!!
Ik had geen zin. Depressie en motivatieproblemen.
komt door de winter zeker? had ik ook alleen niet zo extreem als jij met 2 maand, ik had hooguit 2 week pauze. k*t kouDat speelt een rol. Winterdips heb ik geregeld last van, dit ging echter wat ''dieper''. Zware depressie vastgesteld door de dokter. Enfin, 't gaat nu op zich zijn gangetje.had je eerst zeker ook niet door met mijn 1m87 80kgkomt door de winter zeker? had ik ook alleen niet zo extreem als jij met 2 maand, ik had hooguit 2 week pauze. k*t kou
Ik supplementeer vitamine D, maar daar ligt ook niet zozeer het probleem hehe.das k*t, wel mooi dat het wat beter gaat. als ik me k*t voelde ging ik altijd even een banaan eten (niet om een lulvormig iets in mn bek te hebben) zodat je wat vitamine D ofzo binnen krijgt, dan voelde ik me wel wat beter. maar je bent vast niet veel spier/kracht verloren of wel?
Dat is wel de bedoeling!Kan je nu weer hard tegen aan! je spieren zullen wel goed hersteld zijn
Sterke training!, misschien niet in jouw ogen maar 120kg bp vind ik tog niet verkeerd! tog 40kg dan mijn
Enfin, het komt wel weer! Gewoon blijven trainen 
Vrij hoog. Een percentage of 16-17. Grappig wel dat ik mijn vetpercentage net heb gemeten, hier kwam 16% uit. Klopt geen hol van, want ik ben overduidelijk droger geworden. Mijn eigen verklaring is een verlies in massa waardoor mijn huid ''losser'' wordt en er gewoon meer huid tussen de caliper gepropt is.haha hoort eigenlijk ook bij een cut he, wat was je vp dan ongeveer voor je depressie?
Als ik het met mijn eigen caliper doe kom ik op 5, 8 en 7 procent uitCaliper klopt ook niet echt, volgens dat ding sta ik op 10%

Goodnight sweet prince.well done iig, vooral voor je leeftijd. maar ik ga slapen, trusten beren