XXL Nutrition

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
restecp voor je epic luiheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144
Laat ik eens updaten: begonnen met de cut. Laatste 2 maanden kak gegeten en getraind. Al wel wat vet van af. Stats unknown, zal binnenkort even kijken. Gister weer voor het eerst getraind in 2 maanden.

Tijdelijk schema om even weer op kracht/erin te komen:

Donderdag 31 januari

Mwoah train, niets te klagen. Niet echt spectaculair maar ook niet dramatisch. Kracht komt wel weer terug.
Ik moet tevens zeggen dat ik een beetje aan het proben ben wat m'n kracht is momenteel.

Bench press
4x110
6x115
5x120

Chins
5x20+bw
4x25+bw
3x30+bw

Close-grip bench press
6x110
3x120
3x120 -> laatste failed, iets teveel zelfvertrouwen

Bent-over laterals
8x18
6x20
6x20
Rating: 3/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

valt me van je tegen, ik heb dezelfde krachtstats alleen 15 kg meer op flat bench en 10 kg meer op clbp, je rug is wel sterker dan die van mij

ecto

Goed getraind.

nee hoor, maar dit is voor jou een matige training en hetgene waar ik juist naar streef om te kunnen over jaar of 2. zoek me alstublieft niet op en sla me niet in elkaar aub.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 23:27 ----------

maar hoezo was je er 2 maand uit?

• #1.149
nee hoor, maar dit is voor jou een matige training en hetgene waar ik juist naar streef om te kunnen over jaar of 2. zoek me alstublieft niet op en sla me niet in elkaar aub.

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 23:27 ----------

maar hoezo was je er 2 maand uit?
Aah jij hield mij voor de lap!!

Ik had geen zin. Depressie en motivatieproblemen.

Aah jij hield mij voor de lap!!

Ik had geen zin. Depressie en motivatieproblemen.

had je eerst zeker ook niet door met mijn 1m87 80kg :p komt door de winter zeker? had ik ook alleen niet zo extreem als jij met 2 maand, ik had hooguit 2 week pauze. k*t kou

• #1.151
had je eerst zeker ook niet door met mijn 1m87 80kg :p komt door de winter zeker? had ik ook alleen niet zo extreem als jij met 2 maand, ik had hooguit 2 week pauze. k*t kou
Dat speelt een rol. Winterdips heb ik geregeld last van, dit ging echter wat ''dieper''. Zware depressie vastgesteld door de dokter. Enfin, 't gaat nu op zich zijn gangetje.

das k*t, wel mooi dat het wat beter gaat. als ik me k*t voelde ging ik altijd even een banaan eten (niet om een lulvormig iets in mn bek te hebben) zodat je wat vitamine D ofzo binnen krijgt, dan voelde ik me wel wat beter. maar je bent vast niet veel spier/kracht verloren of wel?

Kan je nu weer hard tegen aan! je spieren zullen wel goed hersteld zijn :P

Sterke training!, misschien niet in jouw ogen maar 120kg bp vind ik tog niet verkeerd! tog 40kg dan mijn

• #1.154
das k*t, wel mooi dat het wat beter gaat. als ik me k*t voelde ging ik altijd even een banaan eten (niet om een lulvormig iets in mn bek te hebben) zodat je wat vitamine D ofzo binnen krijgt, dan voelde ik me wel wat beter. maar je bent vast niet veel spier/kracht verloren of wel?
Ik supplementeer vitamine D, maar daar ligt ook niet zozeer het probleem hehe.
Ik ben wel wat massa kwijt denk ik, maar mijn vetpercentage is dan ook wat gedaald. Krachtverlies valt nog wel mee zoals jullie zien, alleen is het nu weer tijd om te bouwen naar een nieuw hoogtepunt.
Kan je nu weer hard tegen aan! je spieren zullen wel goed hersteld zijn :P

Sterke training!, misschien niet in jouw ogen maar 120kg bp vind ik tog niet verkeerd! tog 40kg dan mijn
Dat is wel de bedoeling!
120 hoort een peuleschil voor me te zijn, vooral aangezien ik me nog kan herinneren dat ik zo'n 130 incline op 8 reps maakte :roflol: Enfin, het komt wel weer! Gewoon blijven trainen :)

haha hoort eigenlijk ook bij een cut he, wat was je vp dan ongeveer voor je depressie?

• #1.156
haha hoort eigenlijk ook bij een cut he, wat was je vp dan ongeveer voor je depressie?
Vrij hoog. Een percentage of 16-17. Grappig wel dat ik mijn vetpercentage net heb gemeten, hier kwam 16% uit. Klopt geen hol van, want ik ben overduidelijk droger geworden. Mijn eigen verklaring is een verlies in massa waardoor mijn huid ''losser'' wordt en er gewoon meer huid tussen de caliper gepropt is.

Caliper klopt ook niet echt, volgens dat ding sta ik op 10%

well done iig, vooral voor je leeftijd. maar ik ga slapen, trusten beren

• #1.159
hoever ga je cutte dit jaar? 10/12%?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven