MuscleMeat

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
cardio

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 17:19 ----------

wanneer gaan jullie samen spelen? ik verwacht pics

Dat worden pics:
1 kerel met verrotte schouders en rug die traint met een kerel met anderhalf been die extra armen wil.

Oprah waardige shit.

Gewoon jaloers omdat wij lichamelijke beperkingen hebben. En ik iets meer dan peanut, voor hem is er nog hoop.

Dat worden pics:
1 kerel met verrotte schouders en rug die traint met een kerel met anderhalf been die extra armen wil.

Oprah waardige shit.

Gewoon jaloers omdat wij lichamelijke beperkingen hebben. En ik iets meer dan peanut, voor hem is er nog hoop.

wat is er met je schouders dan? btw, jullie samen zouden echt een epic superheldenteam vormen

wat is er met je schouders dan? btw, jullie samen zouden echt een epic superheldenteam vormen

Dat vormen we al, alleen zijn we nog niet ontdekt.

Mag jij 1 keer raden: op wie zou Batman & Robin gebasseerd zijn ?

nou ?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 17:59 ----------

Schouders zijn drama btw, maar is terug te lezen in eigen topic. Dit is peanut zijn topic.

Dat vormen we al, alleen zijn we nog niet ontdekt.

Mag jij 1 keer raden: op wie zou Batman & Robin gebasseerd zijn ?

nou ?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 17:59 ----------

Schouders zijn drama btw, maar is terug te lezen in eigen topic. Dit is peanut zijn topic.

op jullie?! dat meen je niet, je lult! dat kan echt niet man zij bestaan al veel langer dan jullie!

Dat wilt de Amerikaanse regering jou doen geloven...maar hier op DBB weten we beter!

gossiemikkie! vast de.. illuminati! gaan jullie hun bestrijden? ik begin steeds meer driehoeken te zien, zelfs kaas is in driehoekvorm!

Totaal geen cardio Peanut? Ook niets als lichte warming up?

gossiemikkie! vast de.. illuminati! gaan jullie hun bestrijden? ik begin steeds meer driehoeken te zien, zelfs kaas is in driehoekvorm!

We benaderen de volledige overname van de wereld op de Pinky & The Brain manier (sorry peanut, ze hebben ons door). Althans dat laten we de bevolking doen geloven.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 18:13 ----------

Ben gestopt met cardio. Ben nu ff srs weer. Omdat het sucks, saai is, en mij een aantal keer er bijna van weerhouden heeft naar de gym te gaan. Dus ik kon kiezen, geen cardio en trainen en op voeding letten of niet trainen en op voeding letten.

Cardio is zeker niet slecht maar wel zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar overrated.

We benaderen de volledige overname van de wereld op de Pinky & The Brain manier (sorry peanut, ze hebben ons door). Althans dat laten we de bevolking doen geloven.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 18:13 ----------

Ben gestopt met cardio. Ben nu ff srs weer. Omdat het sucks, saai is, en mij een aantal keer er bijna van weerhouden heeft naar de gym te gaan. Dus ik kon kiezen, geen cardio en trainen en op voeding letten of niet trainen en op voeding letten.

Cardio is zeker niet slecht maar wel zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar overrated.

Wij hebben van die cardio toestellen met kleine tv's erop...dan valt het nog mee (tenzij je gaat trainen op de Tellsell uren, dan ben je ****ed)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.220
Totaal geen cardio Peanut? Ook niets als lichte warming up?
Nieuw schema in elkaar geflanst voor deze cut. Vanaf morgen mee beginnen. Eventueel wat cardio op rustdagen.
:)
cardio is voor mensen met bloedende eierstokken

wut
wat
Dat worden pics:

Oprah waardige shit.

:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven