XXL Nutrition

Phatlogje AJ

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie shit man! Je gaat ech hard!

man lekkere pr's gezet weer, goed bezig man.

Gongrats man met die 145kg!! Balen natuurlijk van die 150kg, maar zeker 10kg op je huidige PR gepakt:thumbs:

Zeker sterke SLDL's ook daarna!!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie shit man! Je gaat ech hard!

Thx Flex. 1RM pogingen gaan altijd veel beter dan gedacht vooraf. Hoog gehalte aan Fast Twitchzels denk ik :D

man lekkere pr's gezet weer, goed bezig man.

Danku :)

Gongrats man met die 145kg!! Balen natuurlijk van die 150kg, maar zeker 10kg op je huidige PR gepakt:thumbs:

Zeker sterke SLDL's ook daarna!!

Kan alleen maar blij zijn met die 145 kg. 150 was gewoon weg te veel voor me. SLDL gaan nu eindelijk lekker. Hamstrings te lang links laten liggen, maar dat is nu verleden tijd. Volle focus op de hammies!

Zeauu. Nette prestatie op de squats kerel! Die zware SLDL's er ook nog eens achteraan. Morgen maar met de bus naar school :rolleyes:?

Ook gewoon overal pr :roflol:

ik zie je morgen als je loopt:o

Zo...je had geen betere dag uit kunnen kiezen om vrij te zijn! Wat een weertje vandaag!:D:D

Zo, je gaat vooruit als een dolle, man. Uitstekend.
Doe het alleen niet te gek ivm kans op blessures zou ik zeggen. Maar als alles goed voelt.... lekker doorgaan.

Zo, je gaat vooruit als een dolle, man. Uitstekend.
Doe het alleen niet te gek ivm kans op blessures zou ik zeggen. Maar als alles goed voelt.... lekker doorgaan.

Bedankt Neet voor je waarschuwing. Het maxen is 1x fout gegaan bij me. De dagen na mijn bankmaxbeurt kreeg ik ineens een hele blauwe plek op mijn borst. Heb het idee dat het toen van Incline BP, die wilde ik toen ook maxen en dat ging niet helemaal lekker. Weekje gedeload en toen was het gelukkig weer weg. Voor de rest nooit ergens last van gehad met het maxen. Ik ben van mening dat als je techniek maar goed is er niet heel veel mis kan gaan, maar zal uitkijken, thx.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Vandaag was het weer max-time. Bank was ditmaal aan de beurt.

UB Power:

Bench Press:

15*20 kg
5*40 kg
3*75 kg
1*95 kg
1*102,5 kg
1*110 kg (PR, vloog omhoog!)
1*115 kg (PR!!)
Faal*117,5 kg

Yes!! Na gisteren ook nu weer een hele mooie PR!

Pull Ups:
4*BW+20 kg
2*3*BW+20 kg

Paused Bench Press:
6*85 kg (PR!)
6*80 kg
4*90 kg (PR!)

Dumbell Row:
8*37,5 kg
2*6*42,5 kg

Military Press:
3*60 kg
3*65 kg
2*70 kg

Seated Row:
3*12*110 kg

Incline Dumbell Skullcrushers:
10*7,5 kg
2*8*12,5 kg

Wat last van mijn ellebogen.

Dumbell Preacher Curl:
10*12,5 kg
8*15 kg
5*15 kg

3x max holds met 2 25 kg schijven.

Wat een training weer! Nu de Deadlift en de Military Press nog een PR zetten

lkkre pr's weer man

flinke mp ook nog na die bench press man.

Ik moet wel een beetje om je lachen. Een dag later weer een paar PR's gesmashed, en daarna nog een zware MP die de meesten als eerste oefening doen omdat hij erg gevoelig is voor vermoeidheid.
Lekker bezig ;)

Wow AJ!:bow:

Dat zijn een aantal fucking sterke PR's! Congrats man!:D

Ik moet wel een beetje om je lachen. Een dag later weer een paar PR's gesmashed, en daarna nog een zware MP die de meesten als eerste oefening doen omdat hij erg gevoelig is voor vermoeidheid.
Lekker bezig ;)

Haha dat lachen is toch wel op een goede manier? :D

Hoop zondag de Deadlift te maxen en een maandag de Military Press. Ook daar verwacht ik eigenlijk wel PR's.

Wow AJ!:bow:

Dat zijn een aantal fucking sterke PR's! Congrats man!:D

Thanx deze Squat en bank had ik zelf ook echt nooit gedacht. Mijn 1RM valt in de praktijk eigenlijk altijd hoger uit dan de theoretische. Hou daarom ook echt van maxen ;)

Ja hoor, helemaal goed :cool:

zieke training
gewoon blijven gaan:roflol:

Haha gelukkig Neet en Thanx Jochem!

Vandaag de Deadlift gemaxt. Tja wat moet ik er van zeggen.

Ik ben nu al een jaar bezig met de Deadlift en het wil maar niet vlotten. Elke keer als de gewichten zwaarder worden begint mijn onderrug als een gek te bollen. 1RM's zijn voor mij daardoor echt een ramp. Ik ben zelf echt heel fanatiek met de techniek bezig van de compounds bezig. Alle compounds gaan daardoor lekker, behalve de Deadlift.

Ik speel eigenlijk al vanaf het begin met dit probleem. Daarbij heb ik gelijk hulp ingeroepen van een ander forum en hebben we echt alles geprobeerd voor de Deadlift. Andere starthoogte van de heup, Sumo Deadlift uitgeprobeerd. De techniek van Rippetoe gebruiken, de techniek van de Powerlifter Koklyaev. Meerdere maals terug in gewicht. Meer in elkaar duiken om zo bolling te voorkomen. Elke dag stretchen,elke dag foamrollen. En ga zo maar door.

Ik heb het afgelopen jaar al 185 kilo gedeadlift, maar als je dat ziet dat was echt een road naar Snap City. Nu heb ik het zo ver gekregen dat ik met de normale training een goede techniek heb, maar met maxbeurten is het gewoon nog steeds niks. Ik moet zo veel moeite doen om in de starthouding te komen als ik straps om heb dat ik al buiten adem als ik nog moet beginnen.

Deadlift:
8*60
5*85
3*105
1*130 kg
1*140 kg
1*150 kg
1*155 kg

Zeker de 150 kg was voor mijn doen nog hardstikke netjes, maar de 155 kg was weer echt zwak. Valt gelukkig wel in het niet bij mijn 185 kg.

Heb een filmpje zal hem zo plaatsen. Hoop echt dat jullie tips hebben. Bij voorbaat hardstikke bedankt!!!!!!!!!

Squat:
3*5*100 kg

SLDL:
2*5*90 kg
3*110 kg

De 150: https://youtu.be/4MfMGkAAsjk
De 155:https://youtu.be/hzpttXFrWEk

Laatst bewerkt:
Balen van die deads man! Maar zo hebben we allemaal wat! In mijn geval...de benches:sad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven