Fitness Seller

Phatlogje AJ

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Congrats met die PR's man! Je bent nog droog zat, dus zal me niet te druk maken over snelle gains..

Al moet ik toegeven dat het ook niet mijn voorkeur heeft bijvoorbeeld een kilo per week te gainen (naturel..:o)

Prima legday man! Op de foto's sta je ook nog goed droog zie ik, mooie basis om lekker te bulken komende tijd. Mirin armen trouwens.. :o

• Topic Starter Topic Starter
weer lekkere PR's gezet man netjes gedaan.

Danku :)

Nice squat maat. Goed dat je de laatste set SLDL nu met straps en belt doet, lekker op die hamstrings focussen. Gewicht ziet er ook een stuk beter uit. Keep up the good work!

Ja was een goeie tip van je om de zware set gewoon met belt te doen. Zonde als je je hamstrings niet volledig aanpakt door je core.

Congrats met die PR's man! Je bent nog droog zat, dus zal me niet te druk maken over snelle gains..

Al moet ik toegeven dat het ook niet mijn voorkeur heeft bijvoorbeeld een kilo per week te gainen (naturel..:o)

Nee ik weet het man. 1 kilo per week is zeker voor een naturel te gek. Zit nu natuurlijk wel aardig wat van vochtstijging bij, maar dan nog. Gewicht is nu ook wel redelijk stabiel. Vanochtend 80,6 kg.

Prima legday man! Op de foto's sta je ook nog goed droog zie ik, mooie basis om lekker te bulken komende tijd. Mirin armen trouwens.. :o

Thx! Droogte zit er nog wel in. Heb wel wat speling in vet tijdens mijn bulk nu :)

UB Power:

Paused Bench:
5*75
5*80
5*85

Viel niet tegen.

Pull Ups:
12*BW
2*6*BW

Bench Press:
3*6*80 kg

Dumbell Row:
5*37,5
2*5*42,5

Military Press:
5*50
5*60
2*70

Zwaar na de paused en normale bank.

Dumbell Curl:
11*20 kg (PR!)
2*6*20 kg

One Arm Overhead Extensions:
10*27,5 kg
10*32,5 kg
6*37,5 kg

Lekkere training ondanks de warmte. Nu lekker genieten van het weer!

Goeie training man, dikke db curls!

Gisteren weer een voetbaltoernoo gehad. 8 wedstrijden gespeeld van 20 minuten en benen zijn echt naar de knoppen daarvan, maar goed benen stonden weer op het programma, dus ja toch maar de gym ingekropen.

LB Hypertrophy:

Squat:
6*80 kg
6*100 kg
2*6*90 kg

Alle setjes echt loeizwaar! Zat hier echt in de overweging om maar gewoon te stoppen. T wilde echt niet.

Stiff Legged Deadlift:
6*80 kg
6*90 kg
6*110 kg (PR!)

Hamstrings waren verassend sterk :)

Leg Extensions:
12*25 kg
12*30 kg
10*35 kg

Lying Leg Curls:
11*30 kg (PR)
10*30 kg
7*30 kg

Standing Calf Raise:
3*10*90 kg

Kuiten ook nog helemaal naar de knoppen van gisteren.

Ab Rollouts:
3*Max

Niet mijn beste training, maar blij dat ik hem toch heb afgwmaakt na de Squats :)

Zo'n training waar je met tegenzin aan begint geeft vaak een extra voldaan gevoel toch? :) Prima SLDL's ook!

Zo'n training waar je met tegenzin aan begint geeft vaak een extra voldaan gevoel toch? :) Prima SLDL's ook!

Voor een echt voldaan gevoel waren de gewichten te slecht hahah.

UB hypertrophy:

Bank (Wendler 5,3,1):

5*67,5 kg
5*77,5 kg
9*87,5 kg (PR!!)

Wtf ik aimde op 6*87,5 kg, en dan doe ik er ineens 9. Techniek ging super en kracht was ook top. Had nu moeten maxen.

Incline Dumbell Press:
10*27,5 kg
2*8*32,5 kg

Incline Flyes:

2*12*12,5 kg
15*12,5 kg

Floor Press:
2*8*80 kg
7*80 kg

Zwaar

Military Press:
3*8*45 kg

Dumbell Lateral Raise:
3*12*7,5 kg

Dumbell Overhead Extensions:
13*27,5 kg
2*11*27,5 kg

Zware maar heerlijke training!

Lkkr hoor 9*87,5kg.

Gelukkig heb je het qua gewichten weer goed gemaakt deze training ;). Netjes man!

Gelukkig heb je het qua gewichten weer goed gemaakt deze training ;). Netjes man!

Moest echt ff in mijn arm knijpen toen ik klaar was hahah. Vorige keer faalde ik nog op de 4*95 kg. Heb de laatste tijd steeds vaker van die onverklaarbare stijgingen in kracht. Dan schiet het ineens binnen 1 training vooruit.

Pull Hypertrophy:

Deadlift:
5*92,5 kg
5*107,5 kg
6*122,5 kg (PR!)

Techniek gaat hierbij super. Zaten denk ik ook nog wel extra reps in. Na de 6 reps ontsnapte er een dikke scheet hahaha, waarna ik de concentratie kwijt was.

Pull Ups:
8*BW
5*BW+15 kg
3*BW+22,5 kg

Dumbell Row:
8*32,5 kg
8*37,5 kg
6*42,5 kg

Seated Cable Row:
3*12*110 kg

Rear Delt Flyes:
2*10*7,5 kg
8*7,5 kg

Dumbell Curl:
12*20 kg (PR!)
2*6*20 kg

Hammer Curl:
8*12,5 kg
8*15 kg
8*12,5 kg

Lekkere training weer!

weer een prima training AJ, mooie Pr's

Mwhaha, dat komt mij bekend voor. :o Laatst gaan deadliften na 3 vezelrijke maaltijden. Nooit weer!
Prima training trouwens :thumb:.

:roflol: @ scheet. ken het :o

wel nette prestatie op de dl!

weer een prima training AJ, mooie Pr's

Thx Bricone :)

Mwhaha, dat komt mij bekend voor. :o Laatst gaan deadliften na 3 vezelrijke maaltijden. Nooit weer!
Prima training trouwens :thumb:.
:roflol: @ scheet. ken het :o

wel nette prestatie op de dl!

Voor mij als homegymer maakt het niet zoveel uit hahah. Konden er wel om lachen. Alleen jammer dat ik daarna niet verder kon met de laatste reps. Tsja :)

Hij gaat lekker hier hè!? De PR's (en scheten) vliegen om de oren!:thumbs:

Hij gaat lekker hier hè!? De PR's (en scheten) vliegen om de oren!:thumbs:

Hahaha ook die scheten horen erbij :D

Vanochtend opeens zin gekregen om te gaan maxen op de Squat. Goed veel carbs gegeten en toen knallen!

LB Power:
8*40 kg
5*80 kg
3*100 kg
1*120 kg
1*130 kg
1*140 kg (PR!!)
1*145 kg PR!!!, zwaar)
Faal*150 kg
Faal*150 kg

Bammerdebam!! 145 kg Squat, heerlijk! Bij de 150 kg kwam ik niet uit de hole. Heb die gefilmd. Zo even uploaden. Hoop dat jullie verbeterpunten zien.

SLDL:
8*70 kg
5*100 kg
6*115 kg (PR!)

Hamstrings gaan echt goed nu!

Front Squat:
5*80 kg
5*90 kg
3*100 kg (PR!!)

Lying Leg Curls:
12*30 kg (PR)
10*30 kg
8*30 kg

Top training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven