XXL Nutrition

Phatlogje AJ

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lkkre sumo's man, krijg altijd zin in sushi als ik aan sumo denk :o

• Topic Starter Topic Starter
Damn! Goede training AJ!

Goed dat die Sumo's bevallen!!:D Als ik vast loop met mijn gewone deads ga ik ook eens overstappen denk!

Het zit hem vooral erin of je relatief korte of lange armen hebt. Ik heb zelf hele korte armen en daardoor ben ik met Sumo vele malen beter af. Als dat ook voor jouw geldt zou ik het ook een try geven. Gezien jouw bank denk ik alleen dat je juist lange armen hebt.

Mooi dat die Sumo zo goed bevalt, AJ. Daar kan je weer winst maken!
Bij mij is het net andersom, clean DL is eigenlijk wel prima voor de rug, maar Sumo vind ik niet lekker in de heupen ;)

Grote kans dat je dan ook lange armen hebt. Bij mij was het vooral dat ik niet in de starthouding kon komen. Ja en dan is het echt slecht voor je rug #snapcity

lkkre sumo's man, krijg altijd zin in sushi als ik aan sumo denk :o

Hahaha ja die link is snel gelegd :)

Sumo's zien er goed uit man!

Als ik je een tip mag geven: houd je hoofd in een neutrale positie

Sumo's zien er goed uit man!

Als ik je een tip mag geven: houd je hoofd in een neutrale positie

Thanx voor de tip! Had al wat last van mijn nek vandaag die ik niet echt kon verklaren :)

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Training van vandaag. Bank gewoon volle gas, daarna wel echt gedeload.

Paused Bench Press:
5*70 kg
5*80 kg
4*90 kg

Kreeg van mn broertje te horen dat ik met mn schouders scheef op de bank lag. Hij had ff een foto gemaakt en daar had hij zeker geen ongelijk in. Eerste keer dat ik het hoor. Begin ook weer last van mijn schouder te krijgen. Schouders beginnen te kraken. Haal denk ook maar even de Flyes uit mijn schema voor de zekerheid. En nu ook op de bank deloaden.

Pull Ups:
2*8*BW
6*BW

Bench Press:
3*8*70 kg

Dumbell Row:
3*8*32,5 kg

Military Press:
3*10*40 kg

Preacher Curl:
8*12,5 kg
8* 15 kg
10*15 kg (PR!)

Kon het even niet laten. Deze oefening voelt niet echt als trainen haha,dus kon wel ff zwaar.

Rope Pushdowns:
2*15*30 kg
8*30 kg

Face Pulls:
3*15*20 kg

Deze er maar even in voor mijn schouders.

Ondanks de schouder bij bank een lekkere training!

Deload LB:

Stiff Legged Deadlift:
3*6*60 kg

Squat:
3*6*75 kg

Lying Leg Curls:
3*10*20 kg

Front Squat:
3*6*60 kg

Standing Calf Raise:
3*10*60 kg

Ab Rollouts:
3*max

Lekkere training. Alles voelde echt goed aan. Volgende LB is een donderdag. Dan als ik me goed voel maxen op de Sumo Deadlift

zou je dat wel doen meteen maxen na een deload week? ik zou het een week later doen..

zou je dat wel doen meteen maxen na een deload week? ik zou het een week later doen..

Gaan van de week met een groepje in Groningen trainen. Een daarvan is een NK-powerlifter: wannabeestrong van dit forum.

Ook al is het niet echt ideaal, wil ik die kans eigenlijk aangrijpen om toch wel te gaan maxen. Een max trekt mijn CNS wel. Zeker gezien de deload van nu.

Maar kijk het ook nog wel even aan. Misschien gewoon wat hoger in de reps. Net hoe het die dag voelt.

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ver je kan gaan met de sumo's :). Succes volgende week!

Deload LB:

Stiff Legged Deadlift:
3*6*60 kg

Squat:
3*6*75 kg

Lying Leg Curls:
3*10*20 kg

Front Squat:
3*6*60 kg

Standing Calf Raise:
3*10*60 kg

Ab Rollouts:
3*max

Lekkere training. Alles voelde echt goed aan. Volgende LB is een donderdag. Dan als ik me goed voel maxen op de Sumo Deadlift

Neem je minder rust in een deload training?

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ver je kan gaan met de sumo's :). Succes volgende week!

Neem je minder rust in een deload training?

Ik ben ook hardstikke benieuwd. Doel is om de 160 kg met mixed grip te behalen.

Ja in een deloadtraining zit ik wel aan de wat kortere rust ja. Normaal moet ik altijd wel wat bijkomen van mijn sets, dat heb je met zulke gewichten natuurlijk niet. Deed er nu geloof ik een uur over inclusief voor en na de training foamrollen.

Ik ben ook hardstikke benieuwd. Doel is om de 160 kg met mixed grip te behalen.

Ja in een deloadtraining zit ik wel aan de wat kortere rust ja. Normaal moet ik altijd wel wat bijkomen van mijn sets, dat heb je met zulke gewichten natuurlijk niet. Deed er nu geloof ik een uur over inclusief voor en na de training foamrollen.

Mooi doel! :)
Dat kan ik mij goed voorstellen. Vandaag trouwens nog een training op t programma staan? :D

Succes dan :thumb:.. Deload trainingen zijn wel plezierig om even lekker aan te techniek te werken

Succes dan :thumb:.. Deload trainingen zijn wel plezierig om even lekker aan te techniek te werken

Thx! Gewichten zijn dan alleen altijd om je dood te schamen.

Push hypertrophy deload:

Paused Bench Press:
5*5*60 kg

Incline Dumbell Press:
3*10*22,5 kg

Military Press:
3*6*40 kg

Floor Press:
3*8*60 kg

Rope Pushdowns:
3*15*30 kg

Morgen nog een keer deloaden en dan weer volle bak gaan. Schouders gingen lekker vandaag qua klachten.

Goeie deload,

Prima toch, rustige deload. 45min tren?

Zijn saai man die deloads. Geen zak aan. Vandaag alweer Gelukkig
Pull Ups:
13*BW (PR!)
2*6*BW

Dumbell Row:
10*22,5 kg
2*10*27,5 kg

Face Pulls:
3*12*30 kg

Seated Row:
3*10*80 kg

Dumbell Curl:
8*17,5 kg
10*20 kg
6*20 kg

Preacher Curl:
3*12*12,5 kg

lkkre reps op je pullup

Over twee dagen mag je weer knallen man! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven