- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn! Goede training AJ!
Goed dat die Sumo's bevallen!!Als ik vast loop met mijn gewone deads ga ik ook eens overstappen denk!
Mooi dat die Sumo zo goed bevalt, AJ. Daar kan je weer winst maken!
Bij mij is het net andersom, clean DL is eigenlijk wel prima voor de rug, maar Sumo vind ik niet lekker in de heupen![]()
lkkre sumo's man, krijg altijd zin in sushi als ik aan sumo denk![]()

Sumo's zien er goed uit man!
Als ik je een tip mag geven: houd je hoofd in een neutrale positie

zou je dat wel doen meteen maxen na een deload week? ik zou het een week later doen..
. Succes volgende week! Deload LB:
Stiff Legged Deadlift:
3*6*60 kg
Squat:
3*6*75 kg
Lying Leg Curls:
3*10*20 kg
Front Squat:
3*6*60 kg
Standing Calf Raise:
3*10*60 kg
Ab Rollouts:
3*max
Lekkere training. Alles voelde echt goed aan. Volgende LB is een donderdag. Dan als ik me goed voel maxen op de Sumo Deadlift
Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ver je kan gaan met de sumo's. Succes volgende week!
Neem je minder rust in een deload training?
Ik ben ook hardstikke benieuwd. Doel is om de 160 kg met mixed grip te behalen.
Ja in een deloadtraining zit ik wel aan de wat kortere rust ja. Normaal moet ik altijd wel wat bijkomen van mijn sets, dat heb je met zulke gewichten natuurlijk niet. Deed er nu geloof ik een uur over inclusief voor en na de training foamrollen.

Mooi doel!![]()
Dat kan ik mij goed voorstellen. Vandaag trouwens nog een training op t programma staan?![]()
Zometeen even een deload Push-training.Succes dan.. Deload trainingen zijn wel plezierig om even lekker aan te techniek te werken
Ben je nu al van plan te gaan maxen?Heb er echt zin in! Ben erg benieuwd hoe de Sumo met 1RM's gaat.