MuscleMeat

Phatlogje AJ

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Training van vanochtend:

Squat (Wendler 5,3,1):

5*90 kg
5*105 kg
7*117,5 kg (PR!)

Wel een PR op de Squat, maar wat ik had vandaag ik weet het niet. Ging hier veel te ver naar voren toe. Mijn core trok het gewicht denk ik niet ofzo. Van de week de belt van Fitnessecto gebruikt. Wat een verademing is dat zeg ten opzichte van mijn belt. Ben er nu eindelijk achter dat die B en F belt van mij echt ruk is! Snel die Fortius belt bestellen

SLDL:
5*90 kg
2*5*100 kg

Tja.

Front Squad:
6*70 kg
6*90 kg
7*90 kg

Kijk dit lijkt er meer op!

Lying Leg Curl:
10*30 kg
2*8*30 kg

Standing Calf Raise:
3*10*80 kg

Ab Rollouts:
3*10

Rating: 3/5

Jammer dat mijn core niet meewerkte vandaag, maar voorderest wel een lekkere train
 
Lekkerr pr op je squat man! Goeie riem is inderdaad wel belangrijk. Ik heb er 1 van gasp, die is echt fijn.
 
Lekkerr pr op je squat man! Goeie riem is inderdaad wel belangrijk. Ik heb er 1 van gasp, die is echt fijn.

Even gegoogled en die belt ziet er inderdaad ook erg goed uit! Zal wel van soortgelijke kwaliteit zijn als de belt van Fortius. Hoor over de belt van Fortius eigenlijk alleen goede verhalen en heb hem nu zelf ook al 2x gebruikt. Bij die belt weet ik sowieso dat ik goed zit. Denk dat ik dus gewoon voor die belt ga :)
 
Ik heb er zelf gewoon 3 maand over gedaan om 5*30 kg te kunnen drukken hahah. Het is lachwekkend maar wel weer. En dan heeft het ook niet meegeholpen dat ik rug het eerste jaar heb geskipt en benen zelfs pas 1 jaar aan het trainen ben. Maar al met al kan ik wel tevreden zijn over hoe het er nu voor staat.

Gewoon hard trainen en goed veel kennis opdoen hier op het forum en dan ga jij het een heel stuk beter doen dan ik. Kan bijna niet anders dan dat je het beter gaat doen dan ik. Ik zal je waar nodig wel wat helpen :D
Tja, zo ken ik een aantal gasten die binnen de kortste keren op 100kg bench press zaten, of iemand die mega snel 200+ op de plate loaded leg press drukte. Als je die aanleg voor een bepaalde oefening niet hebt, zoals wij blijkbaar, is het gewoon een kwestie van nog harder werken.. Dan komt het uiteindelijk ook wel.

Dat laatste ben ik het niet met je eens. Vergeet niet dat ik 6 jaar ouder ben dan jij, je gaat gewoon goed zo man.. Als je mijn leeftijd hebt dan ben je een monster!
Toen ik 19 was moest ik er niet aan denken om toegewijd te zijn aan deze sport. Zuipen was veel belangrijker :D Die toewijding van jou blijkt ook wel uit je kennis (voor zover ik dat nu heb kunnen ervaren dan) en volgens mij vind je het mooi om die kennis te delen met anderen (waar ik ook weer blij van word :D )

Anyway, mooi squat PR - Die front squats daarna zijn ook niet mis hoor :o
 
Tja, zo ken ik een aantal gasten die binnen de kortste keren op 100kg bench press zaten, of iemand die mega snel 200+ op de plate loaded leg press drukte. Als je die aanleg voor een bepaalde oefening niet hebt, zoals wij blijkbaar, is het gewoon een kwestie van nog harder werken.. Dan komt het uiteindelijk ook wel.

Dat laatste ben ik het niet met je eens. Vergeet niet dat ik 6 jaar ouder ben dan jij, je gaat gewoon goed zo man.. Als je mijn leeftijd hebt dan ben je een monster!
Toen ik 19 was moest ik er niet aan denken om toegewijd te zijn aan deze sport. Zuipen was veel belangrijker :D Die toewijding van jou blijkt ook wel uit je kennis (voor zover ik dat nu heb kunnen ervaren dan) en volgens mij vind je het mooi om die kennis te delen met anderen (waar ik ook weer blij van word :D )

Anyway, mooi squat PR - Die front squats daarna zijn ook niet mis hoor :o

Het is dan alleen frustrerend dat dat tegelijkertijd ook de mensen zijn die er ook gelijk weer mee stoppen of totaal niet hun best doen. Dan heb ik wel zoiets van, als ik ook nou eens dat talent van hen had.

Daarom werk ik er ook gewoon maar keihard voor en wil ik me constant verbeteren in de trainingen en qua kennis. En dan hoop ik inderdaad dat ik op jouw leeftijd echt een beest ben ja :D

Vind het inderdaad leuk om mensen te helpen wanneer zij er voor open staan. Kennis is nog niet super bijzonder van me hoor. Heb nog steeds een hele hoop te leren.
 
Push hypertrophy van vanmiddag:

Morgen laatste dagje school. Had mijn toetsen al klaar qua leren dus had echt zin om lekker ff te beunen in de gym.

Paused Bench Press:
5*70 kg
3*95 kg (PR!!)
1*100 kg (PR!!)

Ja deze ging lekker vandaag. Bij de 100 faalde ik nipt oo de 2de rep. Een faal op de lock-out. Laatste tijd is de Floor Press er wat bij ingeschoten. Faal normaal nooit op de lock-out. Die dus weer fanatieker meepakken.

Incline Dumbell Press:
10*32,5 kg (PR!)
2*5*35 kg

Lekkoe

Floor Press:
2*4*90 kg
5*90 kg

Matig matig. Weer focus hierop.

Military Press:

3*6*50 kg

Rope Pushdowns:
12*35 kg
9*40 kg (PR)
10*40 kg (PR)

Rating 8/10

Lekkere training, lekker weer, bijna vakantie. Wat wil je nog meer? :)
 
Goeie presses man lekker.
 
Nette pr's man!
 
Damn, goede training hoor! Mirrin those presses :rolleyes:.
 
Goeie presses man lekker.
Nette pr's man!
Damn, goede training hoor! Mirrin those presses :rolleyes:.

Thx mannen. Nu op naar de 110 kg paused bank. Haal ik die dan wil ik weer overstappen op touch en go. Heb mijn schema wat veranderd om meer aandacht te geven aan de bank. Flyes uit het schema, meer sets paused bank en 2x pw Floor Press. Over 3 a 4 weken weer maxen op Paused Bench. Doel is minstens 105 kg :)
 
Gaat heel lekker, je blijft vooruit vliegen met PR's.
 
Gaat heel lekker, je blijft vooruit vliegen met PR's.

Hehehe gelukkig wel :)

Vandaag weer lekker getraind.

Pull hypertrophy:

Pull Ups:
6*BW+17,5 kg
5*BW+22,5 kg
4*BW+22,5 kg

Lekker!!

Dumbell Row:
2*8*32,5 kg
6*37,5 kg

Focus op techniek nu. Ik haalde te veel. Hoe strict vinden jullie dat een row moet?

Close Grip Pulldowns:
10*120 kg (misgeladen)
2*10*100 kg

Seated Row:
10*100 kg
2*10*110 kg

Aardig volu op de rug vandaag. Wil wat meer volume voor de rug gaan toevoegen hier, omdat ik bij de UB Power geen ruimte heb voor 3 rugoefeningen. En moet wel in verhouding blijven natuurlijk.

Preacher Curl:
11*15 kg
9*15 kg
6*15 kg

Concentration Curl:
8*15 kg

Realiseerde me dat ik bij deze oefening en ook bij de Preacher Curls mijn schouders in een verkorte positie zet. Beetje nutteloos om dat bij 2 oefeningen te doen. Dus Hammer Curls gaan doen.

Hammer Curls:
8*12,5 kg
10*12,5 kg

Static Holds:
30 sec * 100 kg
15 sec * 120 kg

Valt zwaar dit na een rug/bicepstraining.

Heb mn motivatie en discipline weer terug gevonden. Fysiek wordt er daardoor ook weer beter van gelukkig.

Rating: 7,5/10
 
Sterke trainig weer man!
 
Sterke trainig weer man!

Bedankt :D
LB training van vanavond:

Pfoe wat was het heet zeg, maar toch gewoon wezen trainen.

Sumo Deadlift:
5*60 kg
5*90 kg
3*110 kg
1*140 kg
3*160 kg (PR!!)

Hoppatee, Sumo is echt de bom! Aan het einde van de 2de rep kreeg ik moeite met de grip, daardoor trok ik de 3de rep wel een beetje met bolling. Vergat mijn magnesiumpoeder, dat was de reden van de grip. Echt blij ermee dat die nu goed lijkt te gaan qua kracht en techniek.

Squat:
3*5*100 kg

Lying Leg Curls:
15*30 kg (PR!)
2*6*35 kg

Front Squat:
5*60 kg
5*80 kg
5*90 kg

Ab Rollouts:
3x max

Ook nog wat geoefend met Standing rollouts. Blijft vooralsnog alleen bij de negatieven hahah.

Hier na echt badend in het zweet. De gym maar gaan uitbreiden met een airco :D

Rating:
7,5/10

Best matige gewichten, maar de DL PR maakt alles goed :)
 
Niet te geloven dat er nog steeds gyms zijn zonder airco, maarja lekkere train man, je gaat hard op die deadlifts.
 
Niet te geloven dat er nog steeds gyms zijn zonder airco, maarja lekkere train man, je gaat hard op die deadlifts.

Train in mn eigen homegym hahaha :D
 
Mijn gym heeft ook geen airco. Dat is voor mietjes hehe.

OT: Nice deads en squats! Mooi dat die sumo's zo hard gaan bij jou :D
 
oja stupid :o ,schaf eens een airco aan haha.

Weet je niet hoe duur die krengen zijn hahaha. Ben ook maar een simpel studentje. Investeer al veel te veel geld in de fitness. Zometeen eerst weer eens een goede belt en Squatschoenen halen :)

Mijn gym heeft ook geen airco. Dat is voor mietjes hehe.

OT: Nice deads en squats! Mooi dat die sumo's zo hard gaan bij jou :D

Dan had ik gewild dat ik een mietje was hehehe.

Thx! Haal jij bij Sumo ook altijd je knieen open?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven