MuscleMeat

Phatlogje AJ

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ben je nu al van plan te gaan maxen?

Omdat de overstap op Sumo zo goed ging wilde ik gaan maxen, maar sla het toch maar over. Ga over 4,5e week op vakantie. De week ervoor zal ik alles weer gaan maxen. Deze weken echt keihard aan de bak gaan. Met 1 a 2 weken niet trainen in het verschiet kan dat wel. Hoop dat ze daar wel gewoon een gym in de buurt hebben. Niet trainen is een hel zeg :(
 
tering je gaat hard man, hele nette OHP en sumo :)
 
tering je gaat hard man, hele nette OHP en sumo :)

Thx kerel! Mag niet klagen hahah :D

Vandaag een erg lang dagje gehad. Om 12 uur de trein in gestapt naar Groningen en zojuist weer thuis gekomen, maar de training maakte dit lange reizen zeker goed. Training met Fitnessecto en een jongen van een ander forum was erg geslaagd qua gezelligheid en ook qua gewichten.

Sumo Deadlift:

5*60 kg
3*80 kg
3*100 kg
1*120 kg
1*135 kg
3*155 kg (PR!!!)
1*170 kg (PR!)
1*175 kg (techniek niet echt super)

Wat ging de Deadlift vandaag lekker zeg. Heerlijk! 20 kg op mn 1RM erbij. Puur genieten. 170 kg was lichte bolling, dus prima. 175 kg vond ik wel wat minder. Jammer dat Fitnessecto nu wat liep te sukkelen met de techniek.

Front Squat:
5*60 kg
3*80 kg
3*90 kg
5*100 kg (PR, whut!?!)
1*110 kg (PR!)

Ook hier weer dikke PR's. Bij de 110 kg moest ik stoppen omdat hij scheef lag.

Leg Press:
Geen idee welke gewichten. Wat ik wel weet is dat ik flink werd geowned. Nog nooit gedaan dit en dat was goed te merken.

Leg Curl:
Ook geen idee de gewichten. Rot oefening hier.

Leg Extensions:

3 sets gedaan met dik doorpushen. Laatste set elke keer gewicht gedropt en echt alles maar dan ook alles er uit gehaald. Maatje bleef maar roepen: nog een, nog een!! In
totaal denk 50 gedaan in deze set. Fitnessecto vond het leuk om me hier op de foto te zetten. Ja dan zie je er dus zo uit.

qogdix.jpg


Calf Raise:
Ook een rot oefening.

Echt een leuke training!


170 kg DL [video]https://youtu.be/XzMvfjyiqoM[/video]

175 kg DL [video]https://youtu.be/fDSk5W2QRfo[/video]
 
goeie deadlift pr man! en dikke benen:D
 
Verdomme, goeie poten man!
En lekker dagje uit ;)
 
goeie deadlift pr man! en dikke benen:D

Thx man! Bolling op de Deadlift wordt al veel minder nu. Het is nog zeker aanwezig, maar vind het nu al wel acceptabeler worden. Heb de filmpjes nu meerdere bekeken en het lijkt alsof ik een veel te hoge heuphoogte heb. Mijn knieen komen niet naar buiten en ik maak er dus in principe een wide-stand Conventional van. Hier de komende periode weer aan gaan werken.

Verdomme, goeie poten man!
En lekker dagje uit ;)

Jullie zijn de eerste geloof ik met een compliment over mijn benen hahaha. Benen groeien heel niet. Rechts is wat groter dan links en zit op 59 cm.
 
Verdomme, goeie poten man!
En lekker dagje uit ;)
Dit dus!

Je LB loopt goed voor op je UB! Dat is binnen bodybuilding geen probleem IMO!:thumbs:

Zit goede massa op hoor AJ!

Toch gaan maxen trouwens:roflol:
 
Dit dus!

Je LB loopt goed voor op je UB! Dat is binnen bodybuilding geen probleem IMO!:thumbs:

Zit goede massa op hoor AJ!

Toch gaan maxen trouwens:roflol:

Ah nee man heb echt waardeloze poten. Bij deze foto lijkt het misschien nog wat, maar is echt waardeloos nog. Maar zijn in progress.

Training vandaag:

Was moe van gisteren van het lange reizen en trainen. Was hardstikke warm in de schuur. Druk met tentamens leren. Kortom had gewoon totaal geen zin. Nou en dat gebeurt gelukkig maar zelden :)

Paused Bench Press:
5*60 kg
5*80 kg
4*90 kg

Had geen spotter, dus hierbij gelaten voor vandaag. 4de was wel heel zwaar.

Pull Ups:
5*BW+17,5 kg
5*BW+20 kg
4*BW+22,5 kg

Incline Dumbell Press:
10*27,5 kg
8*32,5 kg
9*32,5 kg (PR!)

Dumbell Row:
Gefocust op het stil houden van mijn lichaam. Dan is 32,5 kg al zowat te zwaar pfff.

Military Press:
5*50 kg
5*60 kg
4*65 kg

Preacher Curl:
11*15 kg (PR!)
8*15 kg
6*15 kg

Face Pulls:
10*40 kg (misgeladen)
2*15*30 kg

Superset met

Rope Pushdowns:
10*40 kg (misgeladen)
2*15*30 kg

Achteraf ging het nog best wel aardig :)
 
Damn son. beste quads! 170 deadlift is natuurlijk zeer netjes. Het helpt ook echt om te trainen met mensen die je motiveren hé :D.
Ik vroeg mij trouwens af hoe je voeding er momenteel uitziet!
 
Damn son. beste quads! 170 deadlift is natuurlijk zeer netjes. Het helpt ook echt om te trainen met mensen die je motiveren hé :D.
Ik vroeg mij trouwens af hoe je voeding er momenteel uitziet!

Thx! :D

Ja joh inderdaad dat werkt zeker motiverend. Dan kun je veel meer uit je trainingen halen. Voeding op het moment? Hmmmm, ja. Niet zo goed eigenlijk eet nogal weinig en veel cheat op het moment. Ben nu een kleine 81 kg. Fysiek begint er gewoon nu ook echt matig uit te zien. Gisterenavond de knop omgezet en weer dedicated worden! :D
 
Mooie training AJ! En thanks voor het schema..ga hem waarschijnlijk grotendeels toepassen na mijn vakantie!:D

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Voeding op het moment? Hmmmm, ja. Niet zo goed eigenlijk eet nogal weinig en veel cheat op het moment. Ben nu een kleine 81 kg. Fysiek begint er gewoon nu ook echt matig uit te zien. Gisterenavond de knop omgezet en weer dedicated worden! :D
You can do it!!:thumbs:
 
Je gaat hard man, mooie prs zet je neer. Een je dl ziet er goed uit. En zoals vorige zeiden, dikke benen man.
 
Flinke boomstronken die benen van jou!!!
 
Mooie training AJ! En thanks voor het schema..ga hem waarschijnlijk grotendeels toepassen na mijn vakantie!:D

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------


You can do it!!:thumbs:

Ben erg benieuwd of je de lijn weer een beetje de lijn omhoog in kan zetten dan. Zou wel zo min mogelijk aanpassen aan het schema. Ik heb alles eigenlijk wel op elkaar afgestemd in het schema :)


Je gaat hard man, mooie prs zet je neer. Een je dl ziet er goed uit. En zoals vorige zeiden, dikke benen man.

Thx Bricone! :D

Flinke boomstronken die benen van jou!!!

Met zoveel uitroeptekens moet je het haast wel menen toch. Goeie MP heb jij!!!
 
Nu kan ik hier natuurlijk ook niet achter blijven he ;)
Grappig om te lezen dat ik in dezelfde situatie zat als jij - Kracht was toen ik begon ook echt bagger. 50kg BP was idd een hele mijlpaal en ja, ook ik had moeite met de stang toen ik voor de allereerste keer ging drukken.

Maar je bent goed vooruit gegaan in al die tijd man. Benen zien hierboven flink uit, mooie gewichten verzet je ook. 170kg sumo deadlift is niet mis! Die pull-ups ook, jaloers op man!
 
Major Pecs natuurlijk

Dat is nog het erge. Die heeft die ook al niet :D

Nu kan ik hier natuurlijk ook niet achter blijven he ;)
Grappig om te lezen dat ik in dezelfde situatie zat als jij - Kracht was toen ik begon ook echt bagger. 50kg BP was idd een hele mijlpaal en ja, ook ik had moeite met de stang toen ik voor de allereerste keer ging drukken.

Maar je bent goed vooruit gegaan in al die tijd man. Benen zien hierboven flink uit, mooie gewichten verzet je ook. 170kg sumo deadlift is niet mis! Die pull-ups ook, jaloers op man!

Ik heb er zelf gewoon 3 maand over gedaan om 5*30 kg te kunnen drukken hahah. Het is lachwekkend maar wel weer. En dan heeft het ook niet meegeholpen dat ik rug het eerste jaar heb geskipt en benen zelfs pas 1 jaar aan het trainen ben. Maar al met al kan ik wel tevreden zijn over hoe het er nu voor staat.

Gewoon hard trainen en goed veel kennis opdoen hier op het forum en dan ga jij het een heel stuk beter doen dan ik. Kan bijna niet anders dan dat je het beter gaat doen dan ik. Ik zal je waar nodig wel wat helpen :D
 
ik geef het nog 2 jaar, dan moet je toch wel 1 van de sterkere mensen op dit forum zijn :thumb:
 
ik geef het nog 2 jaar, dan moet je toch wel 1 van de sterkere mensen op dit forum zijn :thumb:

Dat zou wel heel bruut zijn. Zijn echt ziek veel absurd sterke gasten op DBB. Die lijken echt nog allemaal mijlen ver weg.

Ga over 4 weken op vakantie en daarna wil ik wel weer een schema gericht op kracht gaan doen. Grote 3 moeten beestig worden. PL-style dus :)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven