AndroidHealthClinic

Phatlogje AJ

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Staat er toch al goed bij hoor!
 
Prima vooruitgang en duidelijk voller dit jaar ;)
 
Staat er toch al goed bij hoor!

Thx! Qua droogte gaat het goed moet alleen nog flink wat massa bij.

Prima vooruitgang en duidelijk voller dit jaar ;)

Bedankt! Ga voor minstens net zo veel progressie in het aankomende jaar :)

Vandaag deload LB. Rack Pulls al een tijd niet meer kunnen doen dus die wel volle bak.

Rack Pulls:
5*60 kg
3*100 kg
5*130 kg
3*160 kg (PR!)

Pinnen deze keer ook op zn laagst gezet. Vorige keer had ik hem tot ongeveer kniehoogte. Mn doel is om 200 kilo beltless te rackpullen. Daarna ga ik weer terug op DL.

Dumbell Calf Raise:
13*22,5 kg
12*22,5 kg
13*22,5 kg

Op een schijf gaan staan. Voelde het alleen in mijn knieen en niks in mijn kuiten. Volgende keer weer gewoon zonder op een schijf te staan. Dan maar wat minder ROM.

Squat:
3*5*80 kg

Stiff Legged Deadlift:
8*40 kg
2*6*70 kg

Lying Leg Curls:
2*12*25 kg

Front Squat:
3*8*40 kg

Deload-trainingen zijn ook net niks. Maar goed is wel even slim om te doen nu.
 
Lkkre training.

Mooi progress pic.
 
Duidelijk meer massa idd. Zelfde broek ook? :D

Ik doe zelf ook Wendler, vind het wel heel fijn trainen. Je weet precies wat je moet doen qua gewichten om progressie te maken. Nadeel is dat het voor je gevoel best wel sloom gaat.
Maar can confirm dat je er sterker van wordt! Zowel op de 4 compounds, als op de rest.
 
Lkkre training.

Mooi progress pic.

Thanx!

Duidelijk meer massa idd. Zelfde broek ook? :D

Ik doe zelf ook Wendler, vind het wel heel fijn trainen. Je weet precies wat je moet doen qua gewichten om progressie te maken. Nadeel is dat het voor je gevoel best wel sloom gaat.
Maar can confirm dat je er sterker van wordt! Zowel op de 4 compounds, als op de rest.

Thanx! Broek weet ik niet zeker of het dezelfde is haha. Lastig te zien, maar zou best kunnen.

Ik hoor vaak dat het met Wendler inderdaad niet zo snel gaat. Snap dit alleen niet zo. Je kan elke keer weer maximaal gaan op de hoofdoefening. Dus doe je het goed kun je elke training weer een PR zetten. Dat wordt mijn doel :D

Zal Wendler wel alleen gebruiken voor mn compounds. Mijn nieuwe schema is een mengeling van Wendler en Phat en dan 5 dagen per week trainen.

Vanavond officieel deload UB. Denk dat ik maar gewoon een rustige training ga doen. Helemaal deloaden vind ik niks haha
 
Je hebt zeker vooruitgang geboekt! Armen staan een stuk voller:thumbs: Mooie rackpulls ook:D
 
Thanx!



Thanx! Broek weet ik niet zeker of het dezelfde is haha. Lastig te zien, maar zou best kunnen.

Ik hoor vaak dat het met Wendler inderdaad niet zo snel gaat. Snap dit alleen niet zo. Je kan elke keer weer maximaal gaan op de hoofdoefening. Dus doe je het goed kun je elke training weer een PR zetten. Dat wordt mijn doel :D

Zal Wendler wel alleen gebruiken voor mn compounds. Mijn nieuwe schema is een mengeling van Wendler en Phat en dan 5 dagen per week trainen.

Vanavond officieel deload UB. Denk dat ik maar gewoon een rustige training ga doen. Helemaal deloaden vind ik niks haha

Mwah ligt eraan hoe je het ziet. Je kunt iedere training een vpr zetten, maar een echte PR niet. Je gaat per 3 weken in je training max 2,5kg op ub en 5kg op lb omhoog. Op een gegeven moment begin je wel echt zwaar tegen je max aan te trainen, maar dat merk je vanzelf wel.
Deloaden is srs underrated, je gaat fysiek helemaal kapot van wendler. Ik moet na 2 cycles (6weken) wel echt een deloadweek inlassen, want op een gegeven moment gaat het niet deloaden je tegenzitten.

Die fout maakte ik namelijk :roflol:
Maar ieder lichaam is anders, you never know ;)
 
Je hebt zeker vooruitgang geboekt! Armen staan een stuk voller:thumbs: Mooie rackpulls ook:D

Thanx! Voel de Rack Pulls nu ook erg goed in mijn onderrug en buik, dus dat is top. Heb alleen wel het idee dat mijn rack die Rack Pulls niet zo leuk vind. Krijgt elke keer weer een dikke opdonder haha :)

Mwah ligt eraan hoe je het ziet. Je kunt iedere training een vpr zetten, maar een echte PR niet. Je gaat per 3 weken in je training max 2,5kg op ub en 5kg op lb omhoog. Op een gegeven moment begin je wel echt zwaar tegen je max aan te trainen, maar dat merk je vanzelf wel.
Deloaden is srs underrated, je gaat fysiek helemaal kapot van wendler. Ik moet na 2 cycles (6weken) wel echt een deloadweek inlassen, want op een gegeven moment gaat het niet deloaden je tegenzitten.

Die fout maakte ik namelijk :roflol:
Maar ieder lichaam is anders, you never know ;)

Een VPR is voor mij ook gewoon een PR haha. 1RM's zal ik niet zo vaak meer gaan doen. Zie het nut er niet meer zo van in. Zal het zo af en toe eens doen als het een dag lekker gaat. Deload zal ik zeker niet nalaten als ik voel dat het niet zo lekker loopt. 2 cycles is daarbij wel een mooie richtlijn. Thx voor je tip! :)
 
1rm's is toch wel lekker voor je ego imo.
 
Thanx! Voel de Rack Pulls nu ook erg goed in mijn onderrug en buik, dus dat is top. Heb alleen wel het idee dat mijn rack die Rack Pulls niet zo leuk vind. Krijgt elke keer weer een dikke opdonder haha :)



Een VPR is voor mij ook gewoon een PR haha. 1RM's zal ik niet zo vaak meer gaan doen. Zie het nut er niet meer zo van in. Zal het zo af en toe eens doen als het een dag lekker gaat. Deload zal ik zeker niet nalaten als ik voel dat het niet zo lekker loopt. 2 cycles is daarbij wel een mooie richtlijn. Thx voor je tip! :)

Wendler geeft zelf ook aan dat je het natuurlijk gewoon moet aanvoelen. Normaal gezien heb je het na 2 cycles wel gehad ;)

1rm's is toch wel lekker voor je ego imo.

:roflol: gewoon dit
 
Jochem en flex hardstikke bedankt voor jullie peptalk. Lees maar verder heheh.

Vandaag was het een deloadtraining. MP bleef goed gaan de laatste tijd dus maar gewoon zwaar gegaan en uiteindelijk ook gemaxt haha.

Military Press:
5*50 kg
3*60 kg
1*70 kg (oude PR, easy!)
2*72,5 kg (PR!!)
1*75 kg (PR!!)

Whutt! Nog 3,5 kg erbij en dan BW Military Press. Heerlijk gevoel!

Pull Ups:
12*BW (PR!)
2*6*BW

Na de eerste set echt gestart met de deloadtraining.

Bench Press:
6*60 kg
2*5*70 kg

Dumbell Row:
3*8*32,5 kg

Floor Press:
3*8*70 kg

Seated Row:
3*8*80 kg

Ez-bar Curl:
2*8*38 kg
6*38 kg

One Arm Overhead Extensions:
15*12,5 kg (PR!)
12*12,5 kg
9*12,5 kg

Top gevoel!
 
Waatttt??? 75kg mp is echt goed man!
 
Eindelijk 70 plus mp, het is je gegund na afgelopen week ;)
 
Eindelijk 70 plus mp, het is je gegund na afgelopen week ;)

Thanx kerel. Deze PR is toch wel een hele mooie manier om deze gevoelige week af te sluiten inderdaad. Wannabeestrong is diegene die ik echt eeuwig dankbaar ben. Hij heeft me sinds de zomer echt fantastisch begeleid. Ik kwam bij hem binnen als een niet benen trainende slapjanus en heb onder hem echt PR's gezet die ik echt in mijn stoutste dromen niet had durven dromen. Hij heeft mij laten inzien op welke manier ik moest trainen en is voor mij echt een geweldige motivator geweest. Je ben een topper kerel!! :)
Waatttt??? 75kg mp is echt goed man!

Je heb me op goede ideeen gebracht haha. PR van 70 kg stond nu alweer een paar maand.
 
Teeering, even 75kg mp. Sterk man!:D
 
Huh...deload...PR's?

Netjes hoor!:D
 
Teeering, even 75kg mp. Sterk man!:D

Haha thx Jochem! Had echt nooit, maar dan ook echt nooit gedacht dat ik die 75 kg zou kunnen. Als ik in de bulk zou zitten en een betere opbouw zou doen dan zit de 77,5 kg er misschien ook wel in. Wil nu toch echt binnen een jaar die bodyweight Military Press hebben. :)

Huh...deload...PR's?

Netjes hoor!:D

Squat en Bench liepen achteruit, vandaar de deload. MP daarintegen bleef goed gaan dus die een keer als eerste oefening gedaan en gemaxt. Nu pas zondag weer trainen. Pfff veel te lang wachten ;(
 
Enige nadeel van de bulk wordt dat je zelf ook zwaarder wordt :roflol:
 
Enige nadeel van de bulk wordt dat je zelf ook zwaarder wordt :roflol:

Dat maakt een bodyweight MP natuurlijk ook weer moeilijker ja. Ik denk dat een MP van 80 kg wel eens kan gaan lukken op 80 kg BW binnen 1 jaar. Zou wel vet zijn. Dat was tot voor kort een all-time doel voor me.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven