XXL Nutrition

Phatlogje AJ

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat maakt een bodyweight MP natuurlijk ook weer moeilijker ja. Ik denk dat een MP van 80 kg wel eens kan gaan lukken op 80 kg BW binnen 1 jaar. Zou wel vet zijn. Dat was tot voor kort een all-time doel voor me.

moet lukken toch:)

nu nog even je sig aanpassen:cool:

Dikke mp!:D Ben nog al niet bij een bw mp..:(

• Topic Starter Topic Starter
Thx mannen! Sig is aangepast. Altijd leuk als je dat weer mag doen :D

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:53 ----------

Vandaag mijn lengte eens opgemeten. Twijfelde al meermaals over mijn lengte. Het kon bijna geen 183 cm zijn. En die twijfels klopte ook ben maar 181 cm.

Deload LB hypertrophy:

Squat:
10*60 kg
6*80 kg
6*90 kg
6*95 kg

Stiff Legged Deadlift:
8*60 kg
2*8*70 kg

Front Squat:
8*40 kg
8*50 kg
8*55 kg

Lying Leg Curls:
15*25 kg (PR)
8*27,5 kg
8*25 kg

Standing Calf Raise:
3*15*80 kg

Ab Rollouts:
3*max

Na de training weer eens een rugfoto genomen.

Edit: Hmmm hij staat scheef.

2ng7f2o.jpg

Goeie rug wijdte en nice delts ook ;) Ook nice mp nog!

Goede rug en delts idd! Ziet er netjes uit

Goeie rug wijdte en nice delts ook ;) Ook nice mp nog!

Goede rug en delts idd! Ziet er netjes uit

Thx mannen! Was weer een aardige poos geleden dat ik een foto had laten maken van mijn rug. Waar je het bij de voorkant makkelijk kan zien of je vooruitgaat is dat bij de rug altijd maar de vraag. Was wel weer benieuwd hoe die er voorstond. Heb gelukkig wel het idee dat er progressie in zit.

P.S. Jullie hebben allebei wel een originele profielfoto :)

masters of disguise? :D

Tussenstand qua cutten:

Begin cut:
Gewicht: +- 80 kg
Vet%: 13%
Taille: 83 cm

Nu:
Gewicht: 78,4 kg
Vet%: 11%
Taille: 80 cm

Nu ongeveer 2,5e week bezig met cutten. Wil nu nog een weekje heel hard cutten en dan ga ik daarna weer lekker bulken. In de cut toch nog best wel wat gecheat. Zowat elke avond aan de chips gezeten. Wil dit laatste weekje wel weer serieus aan gaan pakken. Kan volgende week dus nog wel eens hard gaan dalen. Vet% is dan wel op een acceptabel niveau voor van de zomer. Volgende zomer wil ik wel echt dieper gaan cutten. Nu vind ik dat ik nog niet de massa heb om zwaar te cutten.

2% en 3cm taille netjes, als je na volgende week op 9/10% uitkomt heb je het goed gedaan lijkt me?

2% en 3cm taille netjes, als je na volgende week op 9/10% uitkomt heb je het goed gedaan lijkt me?

Als je ziet hoe ik in die tijd gegeten heb is dat zeker netjes ja. Veel te veel gecheat. Al moet ik zeggen dat als je het met Marvin vergelijkt het HELEMAAL niks voorsteld qua cheaten :D

Ik hoop dat het zo ongeveer rond de 10% uit gaat komen. Gaat ook wel lukken verwacht ik.

hoe lang ben je aan het cutten eigenlijk? 2% eraf en maar 1,6 kg lichter is wel heel goed.

hoe lang ben je aan het cutten eigenlijk? 2% eraf en maar 1,6 kg lichter is wel heel goed.

Ik ben nu zo ongeveer 2,5e week aan het cutten. Taille is in die tijd met 3 cm gedaald. Normaal gesproken verlies ik altijd veel sneller gewicht in mijn cut. Ben alleen pas begonnen met creatine en heb het idee dat ik daardoor minder vocht verlies in de cut als eerdere cuts.

Crea kan je idd wel vocht op vasthouden.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

2,5week en 3cm taille kwijt is netjes.

Crea kan je idd wel vocht op vasthouden.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

2,5week en 3cm taille kwijt is netjes.

Ja merk dit vooral in deze cut. Vind het wel lekker spul.

Push hypertrophy:

Eerste training van het nieuwe schema. Vandaag nog half gedeload. Morgen nog een keer rustig aan en dan gaan we weer aan de bak.

Bench Press:
5*60 kg
5*70 kg
8*80 kg

Met de 80 kg alweer wat zwaarder gegaan, maar ook die was een makkie.

Incline Bench Press:
3*8*27,5 kg

Incline Dumbell Flyes:
3*15*12,5 kg

Military Press:
3*5*50 kg

Dumbell Lateral Raise:
15*5 kg
14*7,5 kg (PR!)
8*7,5 kg

One Arm Overhead Extensions:
15*12,5 kg
12*12,5 kg
9*12,5 kg

Rope Pushdowns:
2*15*25 kg
9*25 kg

Vind het maar saai zo trainen. Wil weer aan de bak

goeie rug en delts :thumb:

Wat zijn je doelen voor het komende jaar?

goeie rug en delts :thumb:

Wat zijn je doelen voor het komende jaar?

Thanx kerel!

Heb al eerder in deze log doelen voor het komende jaar opgesteld. Toen had ik alleen geen 1RM's opgestel, omdat ik dacht dat ik geen 1RM's meer zou doen. Die 1RM op de MP van pas heeft me doen laten veranderen. Dus ook maar nieuwe doelen gemaakt.

Nu:
Gewicht: 78,4 kg
Vet%: 11%
Squat: 1*135 kg
Bench Press: 1*107,5 kg
Deadlifts: 1*145 kg
Military Press: 1*75 kg

Doel voor de zomer van 2016:
Gewicht: 78 kg
Vet%: 8%
Squat: 1*150 kg
Bench Press: 1*115 kg
Deadlifts: 1*175 kg
Military Press: 1*80 kg

Laatst bewerkt:
mooie doelen en ook wel haalbaar lijkt me.

Als je ziet hoe ik in die tijd gegeten heb is dat zeker netjes ja. Veel te veel gecheat. Al moet ik zeggen dat als je het met Marvin vergelijkt het HELEMAAL niks voorsteld qua cheaten :D
Welke Marvin..

Ik hou me altijd netjes aan mijn schema..

waar zorgvuldig all-you-can-eats ingepland worden:roflol:

Rug wijdte en schouders zien er al goed uit op de foto's!:D Cut verloopt lekker snel trouwens! Overigens moet je niet te snel willen gaan...gaat ten koste van zuurverdiende spiermassa. Echter kan het in de eerste 1 a twee weken wel even een jump maken (vaak vocht), dus niet om je zorgen over te maken.

Net resultaat en prima doelen! Meer dan haalbaar lijkt me zo!

Welke Marvin..

Ik hou me altijd netjes aan mijn schema..

waar zorgvuldig all-you-can-eats ingepland worden:roflol:

Rug wijdte en schouders zien er al goed uit op de foto's!:D Cut verloopt lekker snel trouwens! Overigens moet je niet te snel willen gaan...gaat ten koste van zuurverdiende spiermassa. Echter kan het in de eerste 1 a twee weken wel even een jump maken (vaak vocht), dus niet om je zorgen over te maken.

Net resultaat en prima doelen! Meer dan haalbaar lijkt me zo!

Thanx! Hahaha nee uiteraard had ik het niet over jou. Als er eentje zich autistisch aan je schema houd ben jij het wel :D

Ik ben nu 3 weken bezig en 2 kg kwijt. Gezien de vochtdaling is dat toch heel niet zon overdreven gewichtsverlies? Kracht is ten opzichte van het begin heel lichtjes gedaald, maar goed is ook niet gek als je van 4000 kcals naar 2500 kcals ga. Denk dan ook dat ik niet of nauwelijks VVM ben verloren.

Pull hypertrophy:

Weer begonnen met Deadlifts. Rack Pulls vond ik heel lekker om te doen, maar mijn rack kon de oefening niet echt waarderen. Was bang dat mijn rack het anders niet gaat overleven dus nu weer terug op DL. Mijn favo oefening

Deadlifts (5,3,1 Wendler):
5*90 kg
5*102,5 kg
7*117,5 kg

Na de 7*117,5 kg faalde ik op grip. Volgende training dus de zwaarste sets met straps. Viel me heel niet tegen. Volgens de calculator van Wendler is dit gelijk aan mijn 1RM van 145 kg. En dat zonder straps en neutrale grip.

Pull Ups:
3*5*BW+12,5 kg

Dumbell Row:
3*8*32,5 kg

Seated Cable Row:
2*10*75 kg
10*95 kg

Lying Rear Delt Raise:
3*15*5 kg

Dumbell Curl:
8*17,5 kg
10*20 kg (PR!)
8*20 kg

1,5 maand terug dat ik hem gedaan had. Stuk sterker geworden dan toen.

Dumbell Concentration Curl:
12*12,5 kg
10*12,5 kg

Oke dit was mijn laatste deloadtraining. Nu weer volle bak. Heb weer zin om te knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven