XXL Nutrition

Phatlogje AJ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oke thanx, dan weet ik dat ook. Op een gegeven moment zal dat voor mij ook wel gaan geldden denk ik.



Op de Squat kan het heel hard gaan als het eenmaal loopt. Je kan er sneller zitten dan je nu denkt. En thx! :)

hoop die flow ooit nog mee te maken :roflol:
 
hoop die flow ooit nog mee te maken :roflol:

Hoop ik met je mee ja :D


UB Power:

Was vanavond totaal niet geconcentreerd. Waardoor het kwam weet ik niet. Misschien het warme weer.

Bench Press: (5,3,1 Wendler):

5*65 kg
5*75 kg
8*85 kg (PR!!)

Pull Ups:
5*BW+17,5 kg
5*BW+20 kg
3*BW+22,5 kg

Military Press (5,3,1 Wendler):
5*50 kg
8*57,5 kg (PR!)

Oke hier was ik echt aan het kloten zeg. Bij de warming-up set knal ik volop tegen mijn kaak aan en breek ik een stuk van mijn tand af. Hierdoor was mijn concentratie helemaal weg en vergat ik de eerste set. Rep-out ging gelukkig wel weer goed!

Dumbell Row:
3*6*42,5 kg

Grip had het lastig. Uitvoering ook niet top helaas. Deze even terug in gewicht en weer de focus op vorm.

Dumbell Curl:
8*17,5 kg
9*20 kg
8*20 kg

One Arm Overhead Extensions:
12*12,5 kg
13*12,5 kg
9*12,5 kg

Volgende keer moet de focus er weer zijn. Dit was gewoon slecht. Gelukkig gingen de rep-outs wel goed. Mijn tand is nu een stukkie af en is nog ietsjes scherp, maar lijkt mee te vallen
 
goeie training man, gewoon doorknallen met stuk van je tand af, hardcore!
 
De focus mocht dan slecht zijn, maar dat zie ik totaal niet terug in je training! PR's op beide main-lifts en sterke pull-ups en rows!!

Keep up the good work:thumb:
 
goeie training man, gewoon doorknallen met stuk van je tand af, hardcore!

Andere keus had ik niet hahah. Moest wel doorgaan. Nu voel ik er gelukkig niets meer van.

De focus mocht dan slecht zijn, maar dat zie ik totaal niet terug in je training! PR's op beide main-lifts en sterke pull-ups en rows!!

Keep up the good work:thumb:

Alle oefeningen gingen nu helemaal "leeg" in voor, waar ik me normaal altijd helemaal klaar maak voor de sets. Kon daardoor niet de juiste energie vinden. Gewicht had denk ik anders nog wel hoger kunnen zijn denk, maar al met al waren ook dit mooie gewichten en gaan we het goede werk gewoon lekker voortzetten :)

De Rows moet ik wel terug doen in gewicht. Had hem weer een keer gefilmd en dan zie je dat de vorm er nu ook erg onder leidt. Dus ff terug in gewicht.
 
Kom ook eens kijken hier. Ben de naam ArendJan nu een paar keer tegengekomen ;)
Netjes man, in vrij korte tijd ben je van slappe ecto naar heel respectabele gewichten gegaan. Goed bezig.
En ook in een home gym. :)
Heb je dat zelf aangeschaft, of meer van ouders/broer of zo? In dat laatste geval heb je ook nog iemand die ook met KT bezig is.
 
lkkre pr's man, wel balen vd tand
 
Mooie PR's neergezet man. Ik zou wel ff langs de tandarts gaan als ik jou was ;)
 
Kom ook eens kijken hier. Ben de naam ArendJan nu een paar keer tegengekomen ;)
Netjes man, in vrij korte tijd ben je van slappe ecto naar heel respectabele gewichten gegaan. Goed bezig.
En ook in een home gym. :)
Heb je dat zelf aangeschaft, of meer van ouders/broer of zo? In dat laatste geval heb je ook nog iemand die ook met KT bezig is.

Laatste tijd is het heel hard gegaan qua kracht. Waar het fysiek gezien maar nauwelijks vooruit ga, gaat het op kracht trainen me goed af. Heb alle spullen zelf moeten aanschaffen. Heb samen met wat maten voorgesteld om een gym te gaan inrichten als zei daar dan ook wilden komen trainen. Vonden ze allemaal een goed idee en nu trainen we met een man of 5 in mijn homegym. Super leuk man :)

lkkre pr's man, wel balen vd tand
Mooie PR's neergezet man. Ik zou wel ff langs de tandarts gaan als ik jou was ;)

Heb er nu gelukkig geen last meer van. Tand is nog een beetje scherp en je moet echt helemaal in mijn mond kijken om het te kunnen zien. Tegen de tijd dat ik weer op controle moet laat ik het wel zien. Of ik moet er last van krijgen.
 
Laatste tijd is het heel hard gegaan qua kracht. Waar het fysiek gezien maar nauwelijks vooruit ga, gaat het op kracht trainen me goed af. Heb alle spullen zelf moeten aanschaffen. Heb samen met wat maten voorgesteld om een gym te gaan inrichten als zei daar dan ook wilden komen trainen. Vonden ze allemaal een goed idee en nu trainen we met een man of 5 in mijn homegym. Super leuk man :)

Ah, gezellig om te trainen. En jullie kunnen elkaar een beetje oppeppen ;)
 
Ah, gezellig om te trainen. En jullie kunnen elkaar een beetje oppeppen ;)

Zeker! Elkaar lekker oppeppen en ondertussen zorgen voor een leuke onderlinge strijd. Geeft je toch die extra motivatie! :)

Had gisteren een voetbaltoernooi. Was weer een hele lang tijd geleden dat ik voor het laatst een vorm van cardio gedaan heb, dus ook dikke spierpijn in mijn benen. En wat zou er dan precies op de planning staan? Juist, LEGS!

LB Hypertrophy:

Speed Squats:
6*3*85 kg

Squats:
3*6*110 kg

Heel zwaar, maar de laatste set zaten er nog wel enkele reps in de tank.

Stiff Legged Deadlift:
8*80 kg
10*80 kg
6*95 kg

Front Squat:
2*8*70 kg
8*80 kg

Hier al helemaal kapot.

Lying Leg Curls:
10*25 kg
10*27,5 kg
8*27,5 kg

Standing Calf Raise:
15*80 kg
10*90 kg
15*90 kg (PR)

Ab Rollouts:
3*max

Pfoe dat was me even een training. Lekker afgezien. Nu lekker ff in de zon liggen. Lekker weertje
 
Goeie train man, toch weer een pr!
 
lol lekker met spierpijn squatten

ik voel met je mee
 
Goeie train man, toch weer een pr!

Haha die Calf Raise voelt niet echt als een PR.

lol lekker met spierpijn squatten

ik voel met je mee

Had er een hard hoofd in, maar niks geen last van tijdens het trainen.

UB Power:

Bench Press (Wendler 5,3,1):

3*70 kg
3*80 kg
6*90 kg (PR!)

Tijdje geen PR gehad hierop.

Pull Ups:
5*BW+17,5 kg
5*BW+20 kg
4*BW+20 kg

Military Press (Wendler 5,3,1):

3*47,5 kg
3*52,5 kg
8*60 kg (PR!)

Ho eens, dikke verbetering denk!

Dumbell Row:
5*32,5 kg
2*5*37,5 kg

Ff een keer op techniek gefocust.

Floor Press:
6*90 kg (PR!)
5*90 kg
3*95 kg

Betere arch nu. Veel betere stabiliteit hierdoor bij het zakken.

Dumbell Curl:
8*17,5 kg
9*20 kg
3*22,5 kg ss 4*20 kg

One Arm Overhead Extensions:
12*12,5 kg

Krijg hier last. Ga nu over op een andere oefening.

Dumbell Overhead Extensions:
8*22,5 kg
8*27,5 kg

Done, de presses gingen goed!
 
LB Power:

Squat (Wendler 5,3,1):
3*90 kg
3*102,5 kg
8*115 kg (PR!)

Pfoe pfoe squat gaat goed!

Stiff Legged Deadlift:
5*80 kg
5*90 kg
6*100 kg (PR!)

Lying Leg Curl:
10*30 kg (PR)
11*30 kg (PR)
8*30 kg

Front Squat:
8*70 kg
10*80 kg (PR)
5*90 kg

Ab Rollouts:
3*max

Standing Calf Raise:
12*90 kg
10*90 kg
12*90 kg (lange rust)

Bam, vandaag was het weer PR-time!
 
Damn jij blijft maar doorgaan met die pr's. Dikke squat man!
 
Pr-donderdag vandaag :D. netjes man. sterke stifflegged na zo squat PR
 
Damn jij blijft maar doorgaan met die pr's. Dikke squat man!

Mag van mij nog wel een tijdje doorgaan zo :D

Pr-donderdag vandaag :D. netjes man. sterke stifflegged na zo squat PR

Met recht PR-donderdag ja. Squat ben ik nu veel meer bezig met het schrap zetten van mijn lichaam voor elke rep. Nu ik dit serieus aan pak gaat het echt een pak beter. Sterke SLDL? Schaam me eerlijk gezegd dood voor dat gewicht. Veel te laag vergeleken met de Squat. Hamstrings lopen qua kracht en zeker qua massa achter. :(
 
Wow AJ, stevige repouts en mooie PR's hoor!!:thumbs:
 
Wow AJ, stevige repouts en mooie PR's hoor!!:thumbs:

Thanx Marvin!

Thanx East! Bij de Squat zet ik me nu elke rep helemaal schrap en dat werkt toch echt. Volgens mij heb ik die tip toen zelfs van jou gekregen :)

Training van vanmiddag:

Push Hypertrophy:

Bench Speed:
5*3*65 kg

Incline Dumbell Press:
10*30 kg (PR!)
8*32,5 kg (PR!)
7*32,5 kg

Incline Dumbell Flyes:
2*12*15 kg
15*15 kg

Military Press:
6*50 kg
6*55 kg
6*50 kg

Wtf schaam me dood. Lijkt helemaal nergens op dit. Valt heel zwaar na die Inclines.

Dumbell Overhead Extensions:
10*22,5 kg
8*27,5 kg
10*27,5 kg

Rope Pushdowns:
2*15*25 kg
12*25 kg + 3*25 kg (touw tegen elkaar houden)

Dumbell Lateral Raise:
13*7,5 kg
8*7,5 kg
15*5 kg

Dikke pomp hier!

Niet mijn beste training. Waardeloze MP's.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven