Fitness Seller

Peiling Plantaardig eten en krachttraining combineren??

Het een enge sekte is die uiteindelijk als doel heeft de vleesconsumptie naar 0 te brengen. Dit dwingen ze af door de gebruikelijke incorrecte argumenten te gebruiken als vlees eten is slecht voor je gezondheid, vegan is een beter dieet, de mens behoort geen vleesch te eten. Etc.

Leuk artikel daarover in de Times.

"But sorry, it just ain’t so. As a new study in Nature makes clear, not only did processing and eating meat come naturally to humans, it’s entirely possible that without an early diet that included generous amounts of animal protein, we wouldn’t even have become human—at least not the modern, verbal, intelligent humans we are."

Lol, jij ziet ze echt vliegen :').
Kom anders nog eens met een filmpje af wat juist het tegenovergestelde "bewijst" van wat je wilt zeggen.

edit: "None of that, of course, means that increased meat consumption—or any meat consumption at all—is necessary for the proto-humans’ 21st century descendants. The modern pleasures of a grilled steak or a BLT may well be trumped by the health and environmental benefits of going vegan—and if the animals got a vote, they’d surely agree. But saying no to meat today does not mean that your genes and your history don’t continue to give it a loud and rousing yes. "

Ik ken geen 1 vegan die daar tegenin gaat. Ja, we hebben hoogstwaarschijnlijk vroeger vlees nodig gehad om te ontwikkelen zoals we nu zijn. Weetjewel, in de tijd dat er geen Appie of Jumbo op iedere hoek van de straat lag met producten van over heel de wereld.

Laatst bewerkt:
Het een enge sekte is die uiteindelijk als doel heeft de vleesconsumptie naar 0 te brengen. Dit dwingen ze af door de gebruikelijke incorrecte argumenten te gebruiken als vlees eten is slecht voor je gezondheid, vegan is een beter dieet, de mens behoort geen vleesch te eten. Etc.

Leuk artikel daarover in de Times.

"But sorry, it just ain’t so. As a new study in Nature makes clear, not only did processing and eating meat come naturally to humans, it’s entirely possible that without an early diet that included generous amounts of animal protein, we wouldn’t even have become human—at least not the modern, verbal, intelligent humans we are."

Dat is jouw mening. Feit is wel dat het onmogelijk is om de gehele wereld bevolking zo te laten eten als je vermoedelijk doet.

Ach zolang anderen mij maar met rust laten moet iedereen zelf weten wat hij wil eten. Maar geen enkele vegan hoeft tegen mij te komen verkondigen dat ik vegan moet gaan eten. Dat is net zo irritant als Jehova's aan je deur.

Ik verwacht over niet al te lange tijd een verplichte proteïnetransitie in het verlengde van de energietransitie.

Zoveel en uitgekient als @HUARGH en dan nog tekorten moeten supplementeren..

Trouwens

Vrijwel alle vitamine D3 supplementen worden vervaardigd uit wolvet. Wolvet vinden we terug in de vacht van schapen.
als men softgels of capsules met vitamine D3 neemt, kan het zijn dat die capsule of softgel van gelatine gemaakt is.

:thinking:

Zoveel en uitgekient als @HUARGH en dan nog tekorten moeten supplementeren..

Trouwens

Vrijwel alle vitamine D3 supplementen worden vervaardigd uit wolvet. Wolvet vinden we terug in de vacht van schapen.
als men softgels of capsules met vitamine D3 neemt, kan het zijn dat die capsule of softgel van gelatine gemaakt is.

:thinking:
Er is vegan vitamine D3, no worries.

Laat mij maar uitmaken wat ik wel of niet verkondig. ;)
"Ik heb totaal geen idee waarover ik praat en de mensen waarover het gaat interesseren me niets maar laat ik toch maar even wat bs neerpennen in een topic over dat onderwerp en mezelf belachelijk maken"

Oke, you do you.

"Ik heb totaal geen idee waarover ik praat en de mensen waarover het gaat interesseren me niets maar laat ik toch maar even wat bs neerpennen in een topic over dat onderwerp en mezelf belachelijk maken"

Oke, you do you.

Jij ziet dat vanuit jouw schermpje, wat iemand wel of niet weet? Laat mensen een ander geluid horen zonder ze belachelijk te maken SVP.

Ik geloof nooit dat ‘vegans’ dezelfde resultaten zullen halen met BB als mensen die vlees eten. Ook heb ik nog niet iemand op het podium bij de prof’s zien staan die vegan is.

Wil je vegan zijn en BB’en? PRIMA, doe je ding. Maar als je dit op een forum zet en er vervolgens een antwoord op krijgt die niet in je ‘vegan’ straatje past moet je niet janken.

Bestaat er vegan AAS?

En trouwens als je niet op het woord aminozuren kunt komen en dan maar eiwitten zegt geeft wel een zekere mate van onbekwaamheid weer.

Jij ziet dat vanuit jouw schermpje, wat iemand wel of niet weet? Laat mensen een ander geluid horen zonder ze belachelijk te maken SVP.

Ik geloof nooit dat ‘vegans’ dezelfde resultaten zullen halen met BB als mensen die vlees eten. Ook heb ik nog niet iemand op het podium bij de prof’s zien staan die vegan is.

Wil je vegan zijn en BB’en? PRIMA, doe je ding. Maar als je dit op een forum zet en er vervolgens een antwoord op krijgt die niet in je ‘vegan’ straatje past moet je niet janken.
"Knap dat je meer plantaardig wilt gaan eten! Want ik denk dat je wel essentiële eiwitten gaat missen naarmate je vlees vermindert of verbant."

Dit getuigt van erg veel kennis over dit onderwerp, inderdaad.

Torre Washington
Maayan Eliasi
Karl Bruder
Jehina Malik
Alexander Dargat
Nimai Delgado
Patrik Baboumian (stronglifter)
...

Laatst bewerkt:
"Knap dat je meer plantaardig wilt gaan eten! Want ik denk dat je wel essentiële eiwitten gaat missen naarmate je vlees vermindert of verbant."

Dit getuigd van erg veel kennis over dit onderwerp, inderdaad.

Torre Washington
Maayan Eliasi
Karl Bruder
Jehina Malik
Alexander Dargat
Nimai Delgado
...

Succes!

Torre Washington
Maayan Eliasi
Karl Bruder
Jehina Malik
Alexander Dargat
Nimai Delgado
O.K. Je geeft een lijstje met sterke/gespierde vegan personen. Wat heb je daarmee bewezen of aangetoond? Misschien waren ze nog veel sterker of gespierder geweest als ze wel vlees hadden gegeten. Wie zal het zeggen...

O.K. Je geeft een lijstje met sterke/gespierde vegan personen. Wat heb je daarmee bewezen of aangetoond? Misschien waren ze nog veel sterker of gespierder geweest als ze wel vlees hadden gegeten. Wie zal het zeggen...
Dat argument kan je altijd gebruiken, who knows. Maar er zijn er die al op "een podium" hebben gestaan.

Ding is dat 't niet onmogelijk is. Hebben allemaal al eens op "een podium Genoeg vegan topatleten (niet per se BB).

Laatst bewerkt:
Er is vegan vitamine D3, no worries.
Is wolvet niet ok omdat ze toch van hun wol af moeten? Pas je die afweging dan ook toe op andere spullen zoals kleding enzo?

Torre Washington
Maayan Eliasi
Karl Bruder
Jehina Malik
Alexander Dargat
Nimai Delgado
...
Maar goed dat synthethische test vegan is dan :o Wat vind je van dat gebruik van het imago om vegan zijn te promoten terwijl hun prestaties toch echt van andere supplementen komen? Ik vertrouw dat nooit.

Ik blijf het ook vooral vervelend vinden dat die eigenlijk wel nodig blijken om vegan te leven, niemand hier doet het echt volledig zonder toevoegingen.

Is wolvet niet ok omdat ze toch van hun wol af moeten? Pas je die afweging dan ook toe op andere spullen zoals kleding enzo?

Maar goed dat synthethische test vegan is dan :o Wat vind je van dat gebruik van het imago om vegan zijn te promoten terwijl hun prestaties toch echt van andere supplementen komen? Ik vertrouw dat nooit.

Ik blijf het ook vooral vervelend vinden dat die eigenlijk wel nodig blijken om vegan te leven, niemand hier doet het echt volledig zonder toevoegingen.
Dat mensen willen gebruiken moeten zij weten. Als je het tegen mensen (wel vleeseters) op wilt nemen die ook gebruiken kan het niet anders I guess.

Enige dat nodig is als vegan is B12, rest kan je uit je voeding halen zoals ik al zei. En B12 is dan nog zoiets waar algemeen veel mensen een tekort van hebben. Vitamine D is niet echt nodig als je veel buiten komt, maar ook daar hebben ook veel vleeseters een tekort van (want Nederland/België).
Het zijn niet die paar vegans die de supplementenindustrie draaiende houden hoor :eyes:

Zelf neem ik enkel 2x per week B12. Heb toevallig vanochtend een bloedonderzoek gedaan.

Terug
Naar boven