woensdag Benen/schouders
Squat (in smith, wegens gebrek aan een rek)
1x8x30
2x8x40
...knie begeeft het bijna, blessure die al jaren aansleept na lopen en squatten...ik bouw rustig op...
Leg extensions
4x8x50
Glute raises (geen idee hoe de oefening heet, zwaaien naar achter in een toestel

)
4x8x40 (per been)
DB shoulder press
4x8x10
seated Lateral raises
4x8x4
Abdo crunch machine
2x30x35
1x10x35
Veel te weinig eigenlijk hé, maar ik voel de soreness van de vorige dagen in elke beweging...opbouw weekje dus. Vanavond een uurtje squash en dan misschien een spinningsessie'tje of iets om mijn lenigheid te vergroten.
Mijn voedsel staat helemaal nog niet op punt, maar ik sta op met een blikje tonijn met een paar volkoren cracotjes. Verder eet ik rond 11uur een bakje makreel. 's middags meestal een pasta/zeevruchten maaltijd of een half stokbroodje met kip of zalm. Rond 4 uur nog een cracotje of 4, met een bakje ingeblikte tonijn of makreel en dan 's avonds een lekker slaatje zonder vette dressing. Voor het slapen 200g kwark, omdat dat moet van jullie
Cut/Bulk schema's hou ik niet zo van, dus ik wil nog vrij veel eten, maar ongezonde vetten en overmatige kh's skippen. In principe ben ik meer materiaal voor het fitness forum, maar de oefening begeleiding is hier veel beter. Ik wil perfect weten wat ik moet doen, wat jullie hier heel goed uitleggen, en dan voor mezelf uitmaken hoe strikt ik het naleef.
alvast bedankt voor de reacties!