XXL Nutrition

post hier je favoriete vakantiefoto(s) van zomer 2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat loopt iedereen nou te geilen hierop...

alleen een nette borst, droog en een zeer dunne middel (wat ie dus altijd al had)

ok neemt niet weg dat het er goed uitziet maar het wordt wel heel erg de hemel in geprezen hoor!!

Iig zijn voorkant is netjes , alleen zie je op deze foto, schouders niet , rug niet en benen niet.. Het is dus maar een halve fysiek. En hetgeen we zien is zeker in orde , alleen zullen benen niets zijn , de rest hebben we het gokken naar. Tenzij er al anders foto's gepost zijn? Van rug en benen..

Owjah dr is een van rug , mijn fout. Wel geen van benen. Ik vraag me gewoon af of het naturel is.. maargoed ik ga er niet over discussieren.

Laatst bewerkt:
Iig zijn voorkant is netjes , alleen zie je op deze foto, schouders niet , rug niet en benen niet.. Het is dus maar een halve fysiek. En hetgeen we zien is zeker in orde , alleen zullen benen niets zijn , de rest hebben we het gokken naar. Tenzij er al anders foto's gepost zijn? Van rug en benen..

Owjah dr is een van rug , mijn fout. Wel geen van benen. Ik vraag me gewoon af of het naturel is.. maargoed ik ga er niet over discussieren.

En waarom dan wel niet?

wat een rel kakkers hier, beetje roet in het eten gooien met de benen vraag, pfff

ik snap er geen loesbiet meer van ???

Kijk eens naar de foto , de rugfoto , daarop zie je toch dat hij geen beenmassa heeft.

Maargoed , zeker heel erg net fysiek , ook raar dat het met zo weinig gewicht voor elkaar is gekregen. Kracht en benen ontbreken gewoon , maar voor de rest is het :thumbs:

Kijk eens naar de foto , de rugfoto , daarop zie je toch dat hij geen beenmassa heeft.

Maargoed , zeker heel erg net fysiek , ook raar dat het met zo weinig gewicht voor elkaar is gekregen. Kracht en benen ontbreken gewoon , maar voor de rest is het :thumbs:

Indd je hebt gelijk:cool::D. Beast with chicken legs...

We hadden ooit hier op dbb een moeie benaming voor dat soort gevallen:

Wheelchair quads.

:roflol:

Dubai:)[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed bruin geworden daar in Dubai!:D

j/k

nou van mij dan !

Ben trouwens geen BB maar was meer kracht vorig jaar !

Grt,

Bouta1

IMG_0408.jpg

IMG_0189.jpg

Terug
Naar boven