Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lacanau ocean - France - 2008!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat loopt iedereen nou te geilen hierop...
alleen een nette borst, droog en een zeer dunne middel (wat ie dus altijd al had)
ok neemt niet weg dat het er goed uitziet maar het wordt wel heel erg de hemel in geprezen hoor!!
Iig zijn voorkant is netjes , alleen zie je op deze foto, schouders niet , rug niet en benen niet.. Het is dus maar een halve fysiek. En hetgeen we zien is zeker in orde , alleen zullen benen niets zijn , de rest hebben we het gokken naar. Tenzij er al anders foto's gepost zijn? Van rug en benen..
Owjah dr is een van rug , mijn fout. Wel geen van benen. Ik vraag me gewoon af of het naturel is.. maargoed ik ga er niet over discussieren.
Jammer dat ie niet in algemeen staat. Zo halen we nooit 60 members en een uber rel![]()

Kijk eens naar de foto , de rugfoto , daarop zie je toch dat hij geen beenmassa heeft.
Maargoed , zeker heel erg net fysiek , ook raar dat het met zo weinig gewicht voor elkaar is gekregen. Kracht en benen ontbreken gewoon , maar voor de rest is het![]()

. Beast with chicken legs...

[Link niet meer beschikbaar]
http://hyves.nl/showImage.php/original_716792623_oHpt
Bierfietstochtleuk contrast
![]()