MuscleMeat

post hier je favoriete vakantiefoto(s) van zomer 2009

als je zag wat er gebeurde met marjolein, dan durft bijna niemand dat meer

vorig jaar vakantie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en deze 2 of 3 jaar geleden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik dat zo zie ben ik echt veel zwaarder geworden laatste jaar (ook zonder te trainen)

**** zeg net fysiek, zo sta ik er volgend jaar ook bij hoop ik, iets meer massa zou mooi zijn. Vergeet die onderarmen trouwens niet.

Looks good bro!
Nog doelen in het bereiken van een gewicht? Wat zijn je kachtstats? Bench squat etc?

Ik heb nog nooit op kracht getraind, dwz nooit echt op gewicht gelet vind ik ook niet belangrijk, ik leg geen nadruk op proberen gewicht te verhogen...
altijd relatief lichte gewichten maar heel erg op gevoel trainen ...

Voor borst doe ik alleen maar 2 oefeningen en dan voor bovenkant borst.. Incline bankdrukken met max 60 kg, side raises voor schouders met max 7 kg, Bent over barbells met max 60 kg, biceps dumbbell curl max 18 kg..

Licht dus...

Soms ga ik ff een paar maanden wel zwaarder trainen maar dan lijkt er niet echt veel te gebeuren..

Benen lopen zwaar achter trouwens

THX

Dit is na ongeveer 14 dagen elke avond helemaal naar de klote. Sambuca, wodka en bier voerden de boventoon op mijn vakantie.

poep.jpg

662527163_5_DFi9.jpg

waar heb je die hemdjes gehaald tractor ?

:roflol:

OT: mijn vakantie moet nog komen.

weekendje onderwaterfotografie onder de Zeelandbrug! Mooi toch!

IMG_1706.JPG

Die pruik van Tractor :roflol:

De titel zegt het al,zet er ook even bij waar je bent geweest

Land : Spanje (costa daurada , salou)
Camping : La Torre Del Sol

3480cao.jpg

Ben blij dat ik zulk soort campings nooit bezocht heb...

Tokkies op elkaar gepakt onder de parasol, BMW erbij, en een poserende rotterdammer

En niet te vergeten de benen.

Ja die benen wilden en willen nog steeds voor geen meter...

Ooit wegens schouderblessure een jaar geen bovenlichaam getraind en toen 2-3 keer per week benen gemonsterd. Die jaren ervoor deed ik 1 keer per week benen maar er gebeurde niet veel alleen maar definitie niet echt massa..

Gedurende dat jaar gebeurde er niet zoveel met mijn benen, ik denk 3 kilo erop geplakt ofzo...

Jij squat ook niet zwaar. Dat zie je direct. Je hebt verder een erg goed fysiek, dit is geen haat, maar je oogt door die extreem smalle taille gewoon erg fragiel imo.

Terug
Naar boven