Fitness Seller

post hier je favoriete vakantiefoto(s) van zomer 2009

Jij squat ook niet zwaar. Dat zie je direct. Je hebt verder een erg goed fysiek, dit is geen haat, maar je oogt door die extreem smalle taille gewoon erg fragiel imo.

Dat Klopt!! niet zwaar voor jullie begrippen, (80 kg, maar veel reps en veel sets (smal & wijd, a la schaatstraining) maar wel tot maximale uitputting zodat ik minstens drie dagen niet kon lopen, traplopen (naar beneden), uit mijn bed stappen snachts of gaan zitten op de plee...

Blijkbaar hebben ze professionele BB belasting nodig, want waar anderen al dikke benen hebben van jaar hardlopen, racefietsen, schaatsen voetballen etc of een andere vorm van relatief zware belasting, doen die van mij niks ...

Maarja, dat zijn de onderlinge verschillen, als ik 3-4000 per dag eet voor een jaar, kom ik niet boven de 12 % uit en heb een taille van 78-80 cm...

Het is oneerlijk verdeeld in de wereld, " IN AFRIKA SCHIJNT ALTIJD DE ZON "

ge-gr !

The Maximizer heeft het ideale figuur, voor mij hoeft dat niet meer te zijn. Model gespierd ziet er het beste uit.

Dat Klopt!! niet zwaar voor jullie begrippen, (80 kg, maar veel reps en veel sets (smal & wijd, a la schaatstraining) maar wel tot maximale uitputting zodat ik minstens drie dagen niet kon lopen, traplopen (naar beneden), uit mijn bed stappen snachts of gaan zitten op de plee...

Blijkbaar hebben ze professionele BB belasting nodig, want waar anderen al dikke benen hebben van jaar hardlopen, racefietsen, schaatsen voetballen etc of een andere vorm van relatief zware belasting, doen die van mij niks ...

Maarja, dat zijn de onderlinge verschillen, als ik 3-4000 per dag eet voor een jaar, kom ik niet boven de 12 % uit en heb een taille van 78-80 cm...

Het is oneerlijk verdeeld in de wereld, " IN AFRIKA SCHIJNT ALTIJD DE ZON "

ge-gr !

Probeer gewoon te squatten en daar zwaar in te gaan, dat lijkt me een beter idee. Verder erg goed fysiek hoor!

@Mallorca ano 06/2008 (Bulk)

10km van Palma. + Wijfie (topless tanning:D)

mallorca1.JPG

mallorca2.JPG

S6300920.JPG

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn favo toch wel.
jep k ben lassie

:D ^^ LOL...

O mijn god!!... zie ik nu nordic ****ing gaywalking op de achtergrond :o

Waarom maken mensen toch de fout om hun vriendin te posten op dbb .. :o

10de9ol.jpg

Lekker slapend na een avondje zuipen in het zwembad voor ons appartement :cool: