Veelal zie je dat mensen die HST volgen, 1x15, 2x10 en 3x5 doen.
Ik doe 2x12, 2x8 en 3x5. 15 reps beviel me helemaal niet. En 1 setje maar ook niet. Dus ben ik dit gaan doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 x 5 bevalt dus beter?
Welke gains heb je trouwens gemaakt met Starting strength?
Okay de kracht gains zijn dus duidelijk aanwezig.
Je lichaamsgewicht is ook mooi omhoog gegaan in die tussen tijd.
Heb je zelf ook zoiets van dat je kunt merken of zien dat je getraind hebt?
Dat is positief.
Blijf je nu wel HST volgen?
Of stap je misschien toch weer over naar een ander programma?
Ik ben ook eens benieuwd. Want ik ben ook op zoek naar een nieuw schema voor over een aantal weken.
Deze spreekt me wel aan, maar er zijn ook jaarprogramma's zoals 'slank en fit' en eentje voor spierdefinitie. Ik ben nog maar een half jaar bezig dus ik ga nu nog voor zoveel mogelijk massa, zoveel valt er nog niet te definiëren... OK het oorspronkelijke te hoge lichaamsvet is er nog niet af (er is ook niet veel bijgekomen gelukkig) maar goed, dat is een zorg voor later...
http://www.eigenkracht.nl/eigen-kracht-doelen/spieren-plus/jaarprogramma

. Maar ja ieder in zijn eigen tempo he.ondertussen toch al 7-8 maanden maar heb een maand een slecht programma gevolgd dus ben redelijk wat kracht verloren zelf..Ik train bij Pure Senses, ook wel bekend als Fyzix, in Sint-Michiels. Goeie gym, ben er tevreden van. Ik zag trouwens dat je al 3x6 80 kg kan bankdrukken, en dat op jouw leeftijd. Impressive, je bent nog maar een half jaar bezig toch? Ik kan dat nog lang niet hoor, en ik ben ook 6 maanden bezig. Maar ja ieder in zijn eigen tempo he.